Vakantie in El Port de la Selva

We hebben een aantal aanbieders voor El Port de la Selva voor je op een rij gezet:

Reviews over El Port de la Selva

• 7Nick8927-07-2013

Mooi dorp, geen massatoerisme!

Leuk dorpje waar de vissersboten nog echt uitvaren, gezellige terrassen en goede restaurant en geen massatoerisme.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Peter Dekkers17-06-2012

Ik heb er mijn hart verloren

Als jochie van 10 kwam ik er voor het eerst, in 1960, met mijn ouders en broertjes. In die tijd was die streek nog een beetje Derde Wereld. Ik moest huilen toen we weer terug moesten naar Nederland. En nu, na ruim 50 jaar, na elk verblijf in dit heerlijke dorp, krijg ik nog steeds een brok in de keel als ik, op weg terug naar huis, de laatste bocht indraai van waaraf je het dorp nog kunt zien liggen. Een van de mooiste kustgebieden aan de Middellands zee. Zowel een zandstrand (ideaal voor de kleintjes) als prachtige kiezel- en rotsstranden. Voor die laatste moet je naar het eind van het dorp lopen. Kristalhelder water. Gelukkig geen 'Oh oh Gerso'-jongeren of Hollandse comazuipers, wegens gebrek aan disco's (er is er maar één, buiten het dorp). Ideale gezinsbadplaats. Leuke terrassen pal aan 't water. Veel, héél veel bootjes. Veel vakantiegangers uit Barcelona, die hier hun boot/tweede huis hebben. Vissershaven met visafslag! Heel authentieke sfeer. Ik heb er mijn hart verloren!

• 9Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10ian20-01-2012

a great retreat busy in august

the main beach out of season is bad cleaned in summer very shallow sea great and safe for the kids.round the bay there is a rocky beach very beautifull.some good retaurants though not cheap .some good typical spanish bars.during august the fiestas are amazing with something for all ages.out of season there are some amazing walks through the mountains or by the sea on the cami ronda.the camp site on the road to cadaques is good with amazingly clean wash and toilet facilaties there is also plenty shade and a good swiming pool the bar is busy with a great buzz.overall this village is a great place to eat sleep drink and chill

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Jochem den Dulk28-09-2011

Heerlijke vakantiebestemming

Genieten van strandjes, restaurantjes, wandelingen door de natuur en schilderachtige plaatsjes.

• 8Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2011

• 9van Laarhoven24-08-2009

Onverwacht prachtige plek in Spanje

El Port de la Selva is een gezellig dorpje, niet te groot of te klein, met leuke restaurantjes en terrasjes. Gewoon, zonder al te veel geschreeuw. Niet te druk, ook bij het strand kun je je auto nog gewoon parkeren, zelfs in augustus. De omgeving is schitterend. Wat ons betreft de mooiste kust die we ooit gezien hebben. Cap de Creus is zeer indrukwekkend en Cadaques een gezellig stadje. Leuk om een keer een boottochtje te maken langs de Cap. Voor liefhebbers van het echte Spanje kan ik dit zeker aanraden!!

• 8Cultuur

augustus 2009

• 8Daan10-11-2008

Rustig, Mooi, Cultuur en heerlijk eten!

Wij zijn al aantal jaren naar Port de la selva geweest en zijn er afgelopen jaar nog een dag langsgegaan toen we in Palamos zaten.

Het is een rustig plaatsje, die gelukkig niet zoo bekent is bij toeristen. Je hebt er heerlijk spaans eten en enorm vriendelijke mensen. een mooie baai die waar het zelfs in het hoogseizoen nog redelijk rustig is. Een stk verder het dorp in en je hebt daar verschillende baaien tussen de rotsen.

Een echte aanrader als je niet van toeristme houd, maar van Spaanse Cultuur en eten en natuurlijk rust.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Ann-Sofie Boussu31-03-2008

zeer leuk stadje, er is alles te vinden, verschillende leuke stranden , winkels, uitgaansleven is er ook, voor de mensen die gwn graag een pintje gaan drinken, maar ook voor de echte liefhebbers van een discotheek! en het ligt wel eenbeetje ver van andere stadjes, maar dit is maar een klein minder puntje

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2008

• 10Sanne29-06-2007

Fantastisch dorp, nog niet zo overbevolkt. Er komen nog niet zoveel Nederlanders.

Diverse mooie stranden, in het dorp en er buiten (zuiden)

Helaas maar 1 grote camping.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Stranden