Hotel Les Oliveres Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag24°9°
Hotel Les Oliveres Beach Resort
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Oliveres Beach Resort voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Les Oliveres Beach Resort in het Nederlands

zeer goed hotel

Chris
16-6-2013

Waren er vorig jaar en dit jaar gaan we opnieuw.

Eten lekker en verzorgd.

Kamers heel mooi ingericht

Wel niet aan te raden voor mens en zonder wagen.

In de omgeving van het hotel valt weinig te beleven.

Met de auto wel veel in buurt.

Al veel hôtels gedaan in Spanje maar weet niet waar men betere prijs/kwaliteit kan vinden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

zeer goed hotel

Tine
16-7-2012

Wij zijn net terug van een 15-daagse vakantie in hotel Les Oliveres. De bevindingen in de andere commentaren absoluut niet tegengekomen.

Alles in het hotel was netjes, aan de receptie waren de medewerkers zeer hulpvaardig (spraken spaans, engels en frans.)

De kamer was bij ons tiptop in orde en werd elke dag schoongemaakt. Meer dan ruim genoeg voor 4 personen (appartement).

In het restaurant kon het inderdaad soms een beetje druk zijn, maar als je een paar minuten kan wachten is het direkt al veel rustiger.

De medewerkers van het restaurant ook heel vriendelijk en heel behulpvaardig.

Wij hebben een rustige kamer geboekt (2 kleine kindjes) en hadden totaal geen last van lawaai tot 's avonds laat.

De mensen van het animatieteam waren heel goed met kinderen, zelfs als ze niet ingeschreven waren in de miniclub kon er altijd wel een lachje of grapje vanaf (al andere dingen gezien). Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

We hadden dit hotel geboekt vanwege de animatie voor de kinderen (2gezin; 3 kinderen 4,5,8.

Kinderen zijn tweetalig dus we dachten dat animatie geen probleem zou zijn! Zelfs de receptie spreekt amper engels laat staan het ingehuurde franse animatie team.

De eerste week ws het hotel circa 40% spaans en 50% frans bezet; tweede week +-90% frans. Vreselijk!

Tot na 24:00 disco op een plek zodat meer van de kamers konder meegenieten. En om 10:00 's-morgens het franse animatie team dat het ene na het andere 'spectacle' aankondigde en vervolgens gezamelijk het groeps dansje uitvoeren. Niets voor mij het luidruchtige franse eenhiedgevoel.

Nog niet de spreken van constant ge-ren door de gangen na 22:00; dicht klappende deuren, enz.

Stranden in nabijheid: knikkergrote kiezels; Zwembaden OK.

Restaurant; buffet met matige thema's.

Spa & Wellness: stel je er niet te veel van voor.

Gereisd met vrienden in juli 2011

voor herhaling vatbaar

houset patricia
16-9-2009

wij zijn er geweest begin juli.Het was een van de betere hotels die we al gehad hadden.Ik zat die weken toevallig in een rolwagen ( gebroken been) en het personeel was heel hulpvaardig.De kamers zijn mooi en gerieflijk en de zwembaden prachtig.Het enige minpunt is het ontbreken van parasols aan het zwembad waardoor er geen schaduw is. Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Fantastischeplek voor de rust zoekers (relatief)

Shahram & Jolanda
10-5-2009

Wij zijn van 24 april t/m 5 mei geweest met onze twee dochters van 4 en 5 jaar. De bevindiingen van eerdere gasten zijn we niet tegen gekomen. wij hebben ontzettend naar ons zin gehad.

Het is een Franse hotel in een villa wijk ver van alle drukte. Kleine strandje met fijn kiezel. Er is een mooie pad waar je in de avond langs de strand kunt wandelen. Er is een frans / spaans animatie team die erg leuke optredens organiseert (allemaal ondergronds, dus geen geluidsoverlast).

Mooie, grote kamers met uitstekkend uitzicht op zowel berg als zee (nr. 74). Grote balkon plus een ligweide op de dak. Let wel op er zijn ook kamers met minder goede uitzicht (m.n. hotel kamers).

Het eten zeer gevarieerd en vers ter plekke klaar gemaakt. Overal internet aansluiting aanwezig. Ook een warm binnen bad. Sauna en spa tegen betaling.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009
2008

Dit hotel is z'n geld NIET waard, de kamers waren mooi maar slecht onderhouden, toonde al veel gebreken terwijl het hotel nog maar 2 jaar open is. Het restaurant had een vreemde geur en het eten vonden wij echt niet lekker.

Zoals reeds gezegd is het er luidruchtig en druk. De omgeving was wel mooi, het hotel ook maar binnen 2 jaar schiet er waarschijnlijk niet veel meer van over vrees ik....

Gereisd familie in maart 2008

Vuil, luidruchtig en slecht eten, nooit gaan we daar nog

Liesbeth
25-3-2008

Vuil, luidruchtig en slecht eten, nooit gaan we daar nog heen!

Gereisd familie in maart 2008

Mooi ingericht designhotel met prachtig zwembadencomplex in een aangename omgeving. Ideale verblijfplaats voor wie houdt van verplichte animatie tot middernacht, lawaaierige hotelgasten, wachtrijen aan overvol en druk buffet-restaurant, achtergrondmuziek de ganse dag door, gereserveerde ligplaatsen aan het zwembad, en kleurrijke handdoeken aan de terrasrailing.

Dit is niet het hotel voor een ontspannende rustige vakantie met een persoonlijke service. Ondermaats, zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in februari 2008

Gereisd familie in juli 2007
2007

Wij zijn er half augustus geweest en gaan NOOIT meer terug, het was er vreselijk vuil, bij het toekomen lag er o.a. een kluit zwart haar in de douche...die heeft er 3 dagen gelegen, samen met het zand en de pluizen onder en rond het bed. We waren daar de enige belgen, verder alleen Spaanse mensen met veeeeeel kleine kindjes die vreselijk laat opblijven en de dag nadien constant wenen!

Het eten was op zich lekker maar nooit echt warm, er was een beperkte keus en de boterkoeken 's morgens roken naar de vis van de dag ervoor.

Wij hadden gelukkig wat extra betaald voor zeezicht zodat wij idd een mooi zicht hadden, ocharme de mensen die een kamer op de (hete) binnenkoer hadden, of erger nog, aan de achterkant, waar de vuilbakken stonden!

Kortom, een heel mooi maar luidruchtig "SPAANS" hotel, we gaan nooit meer terug!

Gereisd familie in oktober 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Oliveres Beach Resort in El Perelló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Oliveres Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.