Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins

Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins
9,4

38 reviews over Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins in het Nederlands

Met vrienden

Heerlijk verblijf op een droomlocatie

Mariska
18-9-2018

Punta Pins is een fantastische plek op een schitterende locatie.

We hadden een heerlijke tijd in de cottage Casa de Cabras. Ons huisje had alle benodigde voorzieningen en een eigen ingang en privétuin, terwijl we ook gebruik konden maken van alle voorzieningen in de B&B.

Valerie is een hartelijke gastvrouw die rekening houdt met ieders wensen en behoeften, en die zelfs tijdens de topdrukte nog tijd vrij maakte om de kinderen te helpen bij al hun knutselwensen.

We hebben genoten van het zwembad, de dieren en de creatieve sessies in het atelier en we denken met heimwee terug aan het prachtige uitzicht, de vrijheid en de warme sfeer.

Een plekje om te bewaren. Alles is mogelijk!

Daniëlle Tijchon
24-7-2018

Prachtige, rustige omgeving met vooral Spanjaarden. Goed verzorgde kamers. En een gastvrouw uit duizenden. X

Onze vaste stek in Spanje

Loog Landaal
20-5-2018

Wat is dit toch een heerlijke plek om naar toe te gaan. Véél ruimte, een prachtige tuin. Uitzicht op de Ebro delta. Gastvrijheid op en top. Leuke mensen. Heerlijke en schone kamers. Een warm welkom.

We hebben heimwee ... een unieke plek!

Mayte en Daniela
10-5-2018

Wat een heerlijke moeder-dochter-vakantie hebben we gehad! We hebben heimwee en willen weer daar zijn.

Valérie heeft met oog voor detail van haar B&B een plek gemaakt waar je gewoon niet weg wilt ... onze midweek was dus ècht te kort. De mooie kamer, het uitzicht, de tuin, het zwembad, de buitenkeuken, het atelier waar groot en klein zijn creativiteit kan uitleven of ontdekken (al dan niet onder de vriendelijke begeleiding van Valérie), het lekkere uitgebreide ontbijt, de lieve honden ... we hoefden eigenlijk niet het 'terrein' van Punta Pins af om al helemaal tevreden te zijn. Nou vooruit dan, toch maar even een fietstochtje of wandeling naar zee, ook helemaal niet erg :)! Dé plek om bij te komen en te genieten van het leven. Valérie zet zich in om ervoor te zorgen dat haar gasten zich welkom voelen, met haar persoonlijkheid en haar gave om plekken om te toveren tot een paradijs. Het is niet te omschrijven, je moet er gewoon zijn!

ik wil weer terug ;-)

Pleun en Toon van Diemen
5-5-2018

ik moet jullie iets vertelen eigenljik zaatwe in een geitenstal maar dankzij Valerie

leekt het egt niet meer op een een geitenstal namelijk er was een zwembat

er was zelfs en buiten keuken en dieren en 2 honden en 1 puppy

en je hat goed zicht op de zee en er was een atelier in het huis er was een stapolbet

en de rest moet je zeem maar onderzoeke groete van pleun

fantastisch

Greetje van den Heiligenberg
4-5-2018

Geweldig mooie idyllische locatie en een top gastvrouw. Alles met veel aandacht, zorg en creativiteit opgebouwd en onderhouden. Het interieur, de mooie tuin, de buitenkeuken (ook al hadden we onze eigen keuken in het huisje, we maakten ook graag gebruik van de BBQ en de paellapannen) en het fijne zwembad met zicht op zee. De eigenaresse ontvangt haar gasten met veel plezier. Ook de kinderen voelden zich helemaal thuis en hebben erg genoten van alles wat ze in het atelier mochten doen. De B&B ligt dichtbij mooie baaitjes en goede restaurants. En een dagje Valencia of Barcelona is ook prima te doen. Wij gaan zeker graag nog eens terug!

Grad
8-11-2017

Geweldige ligging en goede verzorging

Een feestje met familie in sfeervol Punta Pins

Pieter de Vos
5-11-2017

Met familie (13 personen) bij Punta Pins onze jaarlijkse reünie gevierd. Nog niet eerder waren we op zo'n bijzondere locatie. We hadden de gehele accommodatie ter beschikking, met grote buitenkeuken, atelier met houtkachel, slaapstal voor de jongeren enz.enz. Valerie roept een bijzondere sfeer op, met haar persoonlijkheid en met haar programma's., onder meer een workshop, paëlla-avond en bezoek aan een wijnbodega. Voor ons alleen één groot feest.

Alles kan, niets moet - het motto van Valerie - is werkelijk waar. We waren en velden ons vrij om alles zo te doen zoals we zelf wilden. En we konden altijd een beroep op haar doen. Een echte aanrader voor iedereen die iets te vieren heeft met elkaar.

Een geweldige B&B op toplocatie

Maurice
29-10-2017

Ik heb enorm genoten van de gastvrijheid, het fantastische uitzicht, en natuurlijk kan het zwembad ook niet ontbreken. Alles was keurig netjes onderhouden en ook over het ontbijt was ik zeer te spreken. Een geweldige locatie om eens echt te ontspannen! Mocht je af en toe de drukte op willen zoeken is dat ook geen probleem. Pak de auto en bezoek plaatsen als Salou, Tarragona,Tortossa of rijd wat langer en bezoek het prachtige Barcelona. Hoe dan ook is Art B&B Punta Pins een echte aanrader!

Geweldig!

Mila
29-10-2017

Wat is het super mooi daar, het uitzicht vergeet je nooit meer. Valerie is een geweldige gastvrouw, een betere kun je je niet wensen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins in El Perelló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Art B&B Punta Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.