8,4

42 reviews over Vakantiehuis 123 Casitas in het Nederlands

Heerlijke vakantie in een rustige omgeving

platvok, 21-1-2018

Heerlijke week gehad met onze kinderen van 8 en 11 jaar. We hadden geboekt via een website en hadden een redelijk Spartaanse voorzieningen verwacht. Niets was minder waar! Overal stroom(dmv zonnepanelen) en wifi, gasfornuis, gas barbeque en zelfs overal wifi. Als er al een minpuntje was dan was het dat de douche lastig op temperatuur te krijgen was maar daar hebben we niet eens de moeite genomen om te melden. De omgeving met de olijfboomgaard, zwembad voor de gasten en het dorpje op 15 minuutjes lopen was heerlijk rustig. In de omgeving is genoeg te doen. De fietsroute "Via Verde" is een aanrader. De Delta met legio Flamingo's, de rijstvelden en een vrijwel leeg mega zandstrand, waar de auto op t strand geparkeerd kon worden en de zwemtour naar tonijnbassins waar we tussen de tonijn mochten zwemmen waren andere hoogtepunten. Onze kinderen konden het prima vinden met de kinderen van de eigenaren en de laatste avond hebben we gezellig in een restaurant in het dorpje afgesloten met de eigenaren en een ander gezin. Alles bij elkaar een geslaagde vakantie. Wij zouden het zeker aanraden.

Back to basics

Fam. Smit, 17-1-2018

Wij zijn geen mensen die van drukke campings etc houden, wij hebben deze vakantieplek bewust gekozen des te meer omdat wij van authenticiteit houden, een hond mee hadden en het heerlijk vinden om tijd met elkaar door te brengen, wandelen, prachtige omgeving, centraal gelegen van de vele bezienswaardigheden, kortom allemaal pluspunten.

Minpuntje was dat het ongelofelijk warm was in ons huisje hier was bijna niet tegenop te koelen, matras was heel slecht maar werd direct vervangen door een nieuwe, dit was klasse geregeld waardoor wij de rest onze vakantie heerlijk hebben geslapen.

Mark en Ilse zijn erg gastvrij en vriendelijk, heerlijk met elkaar getafeld en gezellig gekletst, als je wat vroeg dan werd dit direct opgepakt en geregeld. Zij hebben deze plek overgenomen vorig jaar zomer en moeten ook hun draai vinden en het eigen maken. Respect voor wat ze tot zover allemaal voor elkaar gekregen hebben, het is niet niks.

Wij raden deze prachtige plek zeker aan, zeker als je even weg wil van alle drukte en het dagelijkse en juist met elkaar en vooral van elkaar wil genieten, wij hebben met onze dochters, 9 en 15 jaar genoten en onze hond had de tijd van haar leven.

Dus wij geven ze een dikke voldoende.

Helaas benedenmaats.

Geert, 14-8-2017

Het spijt ons te moeten zien dat het aanbod van 123casitas niet meer is wat het was. In tegenstelling tot een eerdere ervaring met een behulpzame en warme ontvangst belandden wij dit jaar in een huisje waarvan de douches aan alle kanten lekten, de warmwatervoorziening slecht was, het zwembad en omgeving slecht onderhouden, de bedden en beddengoed van slechte kwaliteit, enzovoorts. Vakantie vieren in een beetje spartaanse omgeving ligt ons wel, maar we hadden nu het gevoel in een morsig studentenhuis terecht te komen. Jammer, want we weten dat het onder de vorige eigenaars wèl tof kon zijn.

Geen aanrader

Jeanine, 2-8-2017

In juli hebben we twee weken in het huisje Casa Roca vertoefd. M.u.v. de omgeving is het huisje geen aanrader. De bedden waren klein en de matrassen slecht. Deze roken bovendien naar vocht. In huis zaten veel pissebedden en spinduizendpoten, die we helaas ook regelmatig in onze bedden vonden ondanks het vele luchten. De koelkast koelde nauwelijks en rook bovendien naar vis.

Het huisje was net overgegaan naar nieuwe eigenaren, dus wie weet staan deze punten nog op de planning voor verbetering.

Na 3 weken wilden we niet meer naar huis....

Jan-Paul, 3-8-2016

Als je houdt van veel vertier en rumoer kies dan niet voor casa can drago of 1 van de andere huizen van 123casitas.

Wat wij hier gevonden hebben is rust, ruimte, gastvrijheid, authenticiteit, natuur, genot etcetera.

Het zwembad is heerlijk, de omgeving fantastisch. Het is toch geweldig om een berg in je achtertuin te hebben die je gewoon op kunt lopen en dat je dan uitzicht hebt op de Ebro-delta.

top natuur eten drinken perfecte locatie

Bart, 13-3-2016

Dat je minstens 8 kilometer moet rijden voor een disco vinden wij prima

ik kan niks verzinnen wat slecht was misschien de onweersbui tijdens San Juan

Heerlijk. Prima uitvalsbasis

Ina & Frank, 10-11-2015

Mooie locatie, tussen olijf- en amandelbomen. Anke & Paul prima gastgevers.

Goede uitvalsbasis voor strand en bergen. Aanrader: fietsen door de tunnels van de Via Verde (oude spoorlijn in de bergen). 45min van Taragona. Vakantie tussen de Spanjaarden en Catalanen, bijna geen andere talen gehoord.

Superfijn!

Familie Tims/van Gerven, 25-10-2015

Heerlijke, betaalbare vakantie accommodatie waar we ook welkom waren met een hond. Welkomst was hartelijk, heel veel ruimte om de huisjes heen zodat je echt een prive stukje hebt, Strandjes dichtbij, mooi en rustig, leuke uitstapjes en steden (tortosa, tarragona)

We komen hier zeker nog eens terug. Heerlijke vakantie gehad,

Het was een fantastische vakantie.

Sandra Moens, 7-9-2015

Wij verbleven in casitas uno, een heel gezellig en net huisje met een zeer mooi terras. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Rondom zeer veel rust en ruimte, een mooi zwembad en hele fijne eigenaars. Die je met raad en daad bijstaan als je er om vraagt. De paella-avond was lekker en gezellig. Er is wifi, geen vaatwas maar dat mis je niet. Onze kinderen waren er heel happy en genoten van het domen en de heerlijke stranden. Een zeer geslaagde vakantie. De hond en de kat maken het plaatje compleet.

heerlijk!

Cecile, 15-8-2015

Ons verblijf was heerlijk. Het zwembad, wat je vaak voor jezelf had, was geweldig voor de kinderen. Het is heerlijk rustig gelegen met veel privacy, maar je kan toch altijd terecht bij de eigenaren die ook Nederlands preken en je alles over de omgeving kunnen vertellen. In de omgeving is ook voldoende te doen en zien. De stranden zijn ook nog lekker rustig. Prima plek voor mensen die niet van massatoerisme houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 123 Casitas in El Perelló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 123 Casitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 123 Casitas scoort een 8.36 uit 10 op basis van 42 reviews.