We hebben een aantal aanbieders voor El Perelló voor je op een rij gezet:

Reviews over El Perelló

Prachtige authentieke omgeving

Pieter de Vos
    5-11-2017

El Perelló is een sfeervol dorp met vrijwel uitsluitend authentieke bewoners. Hier zijn nog veel kleine dorpswinkeltjes: bakkers, slagers, alimentaticons, groente- en fruit, enzovoort. En vee leuke cafés, restaurants en terrassen. Met grotere voorzieningen in de directe nabijheid. De strandjes van El Perelló zijn een aanrader, evenals de Ebro delta.

Gereisd Met vrienden in november 2017

heerlijk

P. de Leeuw
    26-2-2017

El Perello is een geweldig dorp met lieve mensen, leuke winkeltjes en terrasjes met heerlijke tapas. Er zijn veel feesten in het dorp, de laatste jaren is het Romeinse feest erbij gekomen en dat is geweldig! Heel sfeervol. Op de site van El Perello kan je precies zien wat en wanneer er iets te doen is.
    Wil je in het dorp een mooi vakantieadres? Hostal La Panavera is een aanrader, heel mooi, supergoed en lieve mensen! El Perello is echt onze favoriet, heerlijk dorp met veel vertier en maar kwartiertje rijden van zee, wat wil je nog meer.......

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke omgeving

Shahien
    26-7-2015

Klein karakteristiek dorpje. Het uitgaansleven is dus niet uitgebreid heeft een dorps karakter. Het ligt in een mooie streek van Spanje. Mooie rustige stranden dichtbij. Als je het autentieke Spaanse land zoekt, dan zit je goed. Voor drukte en vermaak moet je elders zijn.

Geweldig!

Inge
    28-6-2015

El Perelló is een leuk dorp waar veel te doen is. Je kunt hier naar de bioscoop, wat eten, drinken en uitgaan. Ook zijn er in de buurt meerdere kleine strandjes en de rest van de omgeving is ook prachtig!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Topaccomodatie

Marit van Veenendaal
    21-6-2015

Een prachtige accommodatie in de bergen en dichtbij de zee. Je waant jezelf in de natuur. Dichtbij is een dorpje waar je lopend naartoe kan als je wilt. Het is perfect als je je wilt afzonderen van het drukke alledaagse leven en tot rust wilt komen in de natuur.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
El Perelló scoort een 8,9 uit 10, op basis van 56 reviews