Aparthotel Ecodunas

3 reviews over Aparthotel Ecodunas in het Nederlands

Nooit meer.

Gerrit van Tilburg
28-6-2009

Het Aparthotel was goed, maar er was totaal niks te doen. De wegen waren in Riumar vreselijk slecht, alleen maar kuilen en gaten. Geen stukje fatsoenlijk asfalt te vinden. Er was in de wijde omgeving helemaal niks te doen. Een boulevart zonder winkels en tendjes om wat te drinken was er niet.

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Niet heengaan in naseizoen

rob
23-10-2008

Hadden dit in oktober geboekt via Holland International, troffen een leeg gebouw aan, receptie was dicht, troffen iemand aan in restaurant die ons ontving, wij waren de enige gasten, geen horeca i.t.t. de folder, geen 24 u receptie; compleet ingerichte, maar saaie appartementen; prima ligging in woonwijk naast de duinen; werden verwezen naar horeca in de volgende straat wat niets voorstelde (pizzatentje); dit leek ons te eenzaam en ongezellig en weer vertrokken; al in hoogseizoen moi zijn; wél Hollandse omgeving (behalve de duinen vlak land met rijstvelden).

Gereisd met partner in oktober 2008

Recent en proper, voor een rustige vakantie.

Rudy Van Cleuvenbergen
22-7-2008

Pluspunten: goede bedden, overal voorzetramen tegen muggen, zwembad met veel ligstoelen, zeer natuur-rijke omgeving, stranden nog niet overbevolkt. Het restaurant hebben we niet bezocht, vandaar geen beoordeling. Minpuntjes: maar net voldoende eetgerei voor één maaltijd, gebruik van het divanbed maakt het terras quasi ontoegankelijk.

Gereisd familie in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Ecodunas voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• AdresCollvert S/N Urbanizacion Riu Mar E-43580
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ecodunas in Deltebre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ecodunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.