Hotel NH Cornella

5 reviews over Hotel NH Cornella in het Nederlands

Prima hotel!

Lize
27-8-2014

Het hotel ligt een kleine 10 minuten van het station voor metro/trein en tram, prima verbindingen met het centrum van Barcelona. Vlakbij een shoppingmall met een grote supermarkt, fastfood en winkels. Tuin met zwembad, zitjes en ligbedden. Handdoeken kan je pakken in een kleine ruimte, buiten om de hoek bij de zitjes. Ontbijt is prima, vers fruit en ook diverse eierproducten, bacon etc, dat je kan bestellen. Gratis parkeermogelijkheden in de straat. Kamer is standaard, netjes, worden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken. Personeel vriendelijk, spreken niet allemaal Engels. Er is geen restaurant, je kan wel eten bestellen via de receptie bij een afhaalpizzeria (geen ervaring mee).

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Barcelona

Imke
26-8-2014

Het hotel is prima, de kamers zijn netjes en schoon. Even verderop is een winkelcentrum. Metro en bus zijn dicht bij, dus ideaal om naar het centrum van Barcelona te gaan. Hotel ligt in een rustige wijk. Voor de deur stopt de bus die naar vliegveld El Prat gaat. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel om Barcelona te bezoeken

angedejo
28-5-2013

Mooi dichtbij station en Metrostation gelegen. Met de metro binnen een kwartier in Barcelona, maar toch mooi rustig in de voorstad cornella de Lobegrat gelegen. Ontbijt was echt super, kamers zeker in orde. Kortom top locatie voor het bezoeken van Barcelona.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

S.
7-4-2013

Wij hebben een heerlijke (8-daagse) vakantie gehad in dit hotel. Hele aardige mensen bij de receptie (Engels is soms wat gebrekkig, maar dat heeft ons geen problemen opgeleverd), het ontbijt is echt uitstekend, het zwembad hadden we het grootste deel van de tijd voor onszelf en de kamer was ook prima in orde. Voor kinderen is er in het hotel zelf niet heel veel te doen, maar wij onze zoon (3 jaar) heeft zich prima vermaakt in het zwembad, en met z'n eigen speelgoed op de hotelkamer. Er is op 5 minuten loop-afstand ook een grote speeltuin. Wij wisten in eerste instantie niet zeker of een langdurig verblijf in een hotel goed te doen was met een klein kind, maar het is ons perfect bevallen! Ook een groot pluspunt aan dit hotel; Voor een kind wordt zonder problemen gratis een extra bed geplaatst!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012
2008

Zeer goed hotel op perfecte locatie

Joaquin & Chantal
24-8-2008

Omdat we de laatste dagen van onze vakantie in Barcelona zouden doorbrengen en we ook nog met de huurauto zaten die we voor terugkeer weer moesten inleveren op het vliegveld, kozen we voor dit hotel. Prima ligging (9 minuten van het vliegveld) en de metro (waarmee je heel Barcelona door kan) is aan het einde van de straat. Het hotel is modern, comfortabel en de receptie is hartstikke vriendelijk. Het enige minpunt is de ingang van de parkeergarage, gelegen op een zeer stijle heuvel aan de zijkant van het hotel (lastig inparkeren).

Een aanrader voor mensen die buiten de drukte van Barcelona willen zitten maar wel snel met de metro in het centrum willen zijn.

Gereisd Familie in augustus 2008

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Cornella in Cornella de Llobregat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Cornella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.