Aparthotel Vendr.playa Bungalow

Aparthotel
9,6

2 reviews over Aparthotel Vendr.playa Bungalow in het Nederlands

Super gezellige en nette camping.

Raymond Roosingh
9-10-2017

Super gezellige en nette camping. Ligging is perfect ten opzichte van de afstand naar het strand. Zeer vriendelijk persobeel. stacaravan zijn zeker groot genoeg! Wij komen zeker volgend jaar weer terug naar deze gezellige en nette camping.

Met slecht weer niet fijn

Fedor
18-1-2011

Op zich aardige camping, met prima sanitair. De huisjes zijn niet echt groot. Zwembad is prima. Wij boekten halfpension. Dat is geen succes. Weinig variatie in het eten. Veel gefrituurd. Animatie voor kinderen okay.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vendr.playa Bungalow in Comarruga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vendr.playa Bungalow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.