Appartement Palfuriana

Appartement
Appartement Palfuriana
6,3

15 reviews over Appartement Palfuriana in het Nederlands

Alle veranderingen zijn nog geen verbeteringen !

Wilma Cleuren,
25-6-2018

Als je van een strandvakantie houdt, is dit een gouden stekje.

Appartementen zijn zwaar verouderd, in het bijzonder de badkamer en keuken.

De woonkamer heeft een nieuw bankstel ,wat nu al vies is.

Nergens een kastje met laadjes.

De slaapkamer heeft een nieuwe, goede matras inclusief een warme beschermhoes met een latex voering.

Wij verbleven in bloc I app. 102 waar de pijp van het naast gelegen pizzeria langsloopt en deze maakt behoorlijk lawaai en nog meer ongemakken. Na enkele dagen verkast naar bloc I app.101 en toen hadden wij nergens meer last van.

Vroeger kwamen hier Duitsers, Nederlanders.

Nu voornamelijk Oostblokkers.

Gereisd met partner in juni 2018

goed appartement met prachtig uitzicht

pieter van lier
1-5-2016

goede ruime kamer,slaapkamer en redelijke keuken en mooi balkon met uitzicht op zee. Slecht matras maar word opgelost als je er om vraagt.In de kamer heb je ook mooi uitzicht. Gaan in mei weer terug omdat goed bevallen is.

Gereisd met partner in september 2015

Voor herhaling vatbaar!

Wilma Cleuren
14-9-2015

Ruim 2 kamer appartement met prachtig uitzicht op zwembad, strand en zee. Echter wel aan vernieuwing toe, sober ingericht. Zeer kleine keuken. Op de site van Palfuriana staat een nieuw 3 kamer appartement afgebeeld,

wij vinden dat misleiding, wifi die gratis is, is zeer traag. Lidl's en Aldi's zijn ruim vertegenwoordigd. Geen Chinees meer in Coma-Ruga. Ondanks sober appartement

komen wij terug in het voor/naseizoen voor de rust, prachtig uitzicht op zee en mooi breed strand. Honden mogen NIET op het strand, maar zijn wel welkom in het appartement.

Gereisd met partner in september 2015

Heel fijn!

Monique
4-9-2015

Het app is qua inrichting aan vernieuwing toe, maar daar staat tegenover dat de ligging perfect is. Het zwembad is heerlijk. Niet te druk en geen irritant handdoeken neerleggen. Het dorpje is klein met wat winkeltjes. Niet zo gek veel te doen maar wel heel gezellig met veel Spanjaarden.

Wij zouden hier zeker teruggaan als er airconditioning is. Wij zaten hier in de hittegolf wat erg heet was.

Gereisd met partner in juli 2015

heerlijke vakantie

miranda
16-8-2015

Geweldige ligging,aan het strand en aan de zee,voldoende

winkeltjes en restaurantjes waar je voor weinig heerlijk kan eten,gezellig druk op de boulevard,ideaal overal kleine speeltuintjes aan de boulevard,springkussens en kleine kermis op loopafstand ideale vakantie voor gezinnen met jonge kinderen.appartementen eenvoudig maar schoon,heerlijk zwembad zonder dat vreselijke handdoekje leggen,er is altijd wel een stoel vrij

Wel wat nederlandse gezinnen in het gebouw maar voornamelijk spanjaarden en fransen

Nadeel is wel dat het een erg gehorig appartement gebouw is

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Eenvoudig appartement

Marcel van Trier
14-7-2015

De appartementen zijn eenvoudig, maar heel netjes en uitstekend gelegen ten opzichte van zee en restaurants.

Het appartementencomplex was volgens mij net opnieuw geschilderd, de bedden waren volgens mij ook vrij nieuw. Alle appartementen hebben uitzicht op zee. Er is een goed zwembad met voldoende bedjes. Soms zaten we daar alleen met ons gezin. Er was een wasmachine (!), een magnetron en een halogeen kookplaat. We kregen schoon beddengoed.

Het plaatsje is vooral in trek bij Spanjaarden. Het was er erg rustig (juli 2015), maar er was ook niet heel veel te doen. Om uit te gaan of te gaan winkelen, moet je naar Barcelona (60km) of Sitges (40km).

Een nadeel is dat er geen airco aanwezig is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Interieur is aan vervanging toe

Majella Bielok
3-7-2012

We hebben dit complex uitgezocht vanwege de directe ligging aan het strand. Dit kon voor ons ook niet beter. Echter het interieur van het appartement liet te wensen over. De keuken en badkamer waren zeer gedateerd. Alleen een bad in de badkamer. Voor oudere mensen is het geen aanrader om je te wassen/douchen in het bad. Er is niets om je aan vast te houden. Maar wat het ergste was, waren de matrassen van de bedden. We hebben slecht geslapen en kwamen gebroken uit bed. Mocht men ooit de badkamer en bedden vervangen, dan is het een aanrader. We hebben al met al wel een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2012

mooie plaats wel niet zo toeristisch

michel
7-8-2011

De appartementen zijn groot verzorgt en proper, de ligging is wel een beetje luidruchtig door het restaurant wat er vlak bij ligt. Het strand is groot en wordt dagelijks onderhouden en is dus heel proper. In het dorp zelf valt niet veel te zien enkel wat restaurants en we hebben maar drie souvenierwinkels gezien. Als je een echte strand vakantie wil en niet te toeristisch is dit de ideale plaats. Het onthaal en de receptie zijn zeer goed, op elke vraag of probleem helpen ze u onmiddellijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

prima gelegen ruime appartementen

Jacqueline
22-10-2010

Prima ruim appartement met perfecte ligging aan zee. Wij verbleven in het 4 kmr appartementen met 2 badkamers en dat was echt heel ruim. Groot balkon erbij met prachtig uitzicht over strand en zee. Zwembad niet groot maar wel fijn met veel ligbedden. In Coma Ruga geen discotheken en dergelijke maar wel heel veel restaurantjes en terrasjes waar je prima eten kunt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

groot appartement pal aan zee

Jacqueline
7-10-2010

prima ruim appartement (wij hadden 4-kmr app + 2 badkmrs en zeer groot balkon) met geweldig uitzicht op zee. Lekker zwembad erbij met genoeg ligbedden. In hoogseizoen op wandelpromenade 's-avonds erg druk maar wel gezellig. Geen grote uitgaangsgelegenheden maar wel genoeg eettentjes en terrasjes. Strand is echt superschoon; er ligt echt geen papiertje op!! Wordt elke ochtend vroeg schoongemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palfuriana in Comarruga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palfuriana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.