Hotel Natura Park

10 reviews over Hotel Natura Park in het Nederlands

goed hotel

sabrina Kerstens
7-8-2012

Eten was heel lekker maar mocht iets warmer, voldoende keuze. De hotelkamer was groot en proper. Heel klein zwembad wat voor ons geen probleem was want wij gaan graag naar het strand. Het brede mooie zandstrand met strandbarretjes is op 2 min. wandelen. Er zijn veel restaurantjes en enkele souvenirwinkeltjes. Om te echt te gaan shoppen moet je niet in Comaruga zijn.

Aan het haventje (op enkele min. stappen) is een ondiep water waar de kindjes naar hartelust kunnen spelen en vissen vangen.

leuk hotel

Han
26-5-2010

geweldig uitzicht,leuk hotel met vriendelijk personeel. Mooie kamers en groot balkon.

Prima ontbijt en redelijk avondeten.

is nu hotel natura park

Hanny
3-6-2009

Hotel gerenoveerd, is erg mooi geworden, is door een grote hotelketen overgenomen. Allemaal nieuw personeel, erg afstandelijk, de gemoedelijkheid van casa marti is helemaal weg. Erg jammer. We hadden half pension genomen, maar het diner was niet geweldig, alles erg goedkoop en dat was het ook. We betaalden voor 3 nachten halfpension voor 2 personen 132 Euro.

2008

Een echte aanrader

Peter van Dijk
20-9-2008

Een fijn hotel met vriendelijk personeel en schone, ruime kamers. Coma Ruga is een klein dorpje met een fantastische strand. Prijs/kwaliteit prima! Eten in buffetvorm was goed geregeld; voor een ieder wat wils.

Leuk Hotel

buchmeyer
9-8-2008

Leuk Hotel

De kamers waren uitstekend wij hadden er zelf een met zeezicht en airco gewoon perfekt.

Leuk klein familie zwembad met een bar.

Het is jammer dat er geen animatie is voor jong of oud en een tuin voor lekker wat te drinken is er ook niet.

Het eten was niet lekker s'morgens ging het nog wel en smiddag,s, maar s,avond was het gewoon slecht

Iets beter dan gemiddeld

De Boesseleare
28-7-2008

Leuk Hotel Alleen veel last van Rokers op de balkons en erg lawaaierig.

verder voldoende sfeer en gezelligheid

2007

Casa Marti verdient zijn 3*

Pascal V.
27-7-2007

Casa Marti verdient zijn 3*. Ondanks dit het grootste hotel in Comarruga is, wordt je er in een heel familiale sfeer ontvangen. Het is gelegen in het centrum, met zicht op zee. Comarruga is een klein maar charmant dorpje waar gezelligheid troef is. Ideaal voor een rustige vakantie en als uitvalsbasis (met de trein) naar o.a. het prachtige Barcelona. Het zwembad was niet erg groot maar vermits het hotel dicht bij zee gelegen is, was dit ruim genoeg. De kamer en het balkon waren zeer ruim, evenals de badkamer. Alles was wel sober, eerder klassiek ingericht maar wel verzorgd en proper! Het aanbod in half pension was voldoende, dagelijks ook keuze uit verse vis tijdens het avondmaal. Het personeel werkt hard en steeds met de glimlach. Prijs/kwaliteit zou ik dit hotel een extra ster durven geven!

Mooi gelegen hotel op 100 meter van mooi groot strand. Het hotel heeft 5 etages waarvan de bovenste

3 aan de voorzijde uitzicht op zee hebben, maar wel een groot deel van de dag in de zon liggen. Koeler zit je aan de achterzijde, maar het uitzicht is minder. Er is geen airco in de kamers aan de achterzijde. Voorzijde weet ik niet. Ontbijt en dinner is buffet en goed. Alle kamers zijn voorzien van een ruim balkon met tafel en twee stoelen. De kamers zijn ruim met goede bedden en keurig sanitair. Voor mensen die slecht ter been zijn kan de oprit naar het hotel een probleem zijn, die is vrij stijl. Er is een zwembad dat echter aan de overkant van de straat ligt. Wij waren op rondreis door Catalonië en Andorra en vonden dit het mooiste hotel waar we geweest zijn. Aanrader in de 3 sterren hotels.

Klein minpuntje; als het hard waait fluit de wind door de matig sluitende schuifpui.

Leuk hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Mooie grote kamer met ruim balkon en zeezicht.Gaan we zeker nog terug.

Leuk hotel met heel vriendelijk personeel, mooie ruime en

Han
8-5-2007

Leuk hotel met heel vriendelijk personeel, mooie ruime kamers en ruim balkon

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natura Park in Comarruga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natura Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.