We hebben een aantal aanbieders voor Comarruga voor je op een rij gezet:

vakanties Comarruga

We hebben een aantal aanbieders voor Comarruga voor je op een rij gezet:

Reviews over Comarruga

Een echte strandvakantie en verder niets !

Wilma Cleuren
    30-6-2018

Coma Ruga is een echte Spaanse vakantieplaats voor de Spanjaarden, die vaak een 2e huis hebben in CR. Vrijdag s'avonds loopt het plaatsje vol om zondagmiddag weer leeg te stromen. Boulevard met enkele restaurants en souvenir winkels. Gelukkig is er een grote Lidl in Calafell bij het spoor. Het strand is heerlijk rustig van maandag tot vrijdag. Alleen veel verkopers van tassen, schoenen en sjaals etc.

Gereisd Met partner in juni 2018

rustig dorpje met groot strand

Els Zeegers
    2-9-2014

Ideaal om even helemaal tot rust te komen. Mooi groot strand met boulevard. Ín juli 's avonds marktkraampjes t.h.v. hotel Gran Europe. Het ernaast gelegen Calafell is stuk drukker met meer winkeltjes.

Gereisd Met partner in juli 2014

Rustige badplaats

Annemie & Johan
    31-7-2014

In Comarugga heeft men nog geen last van massatoerisme. Het is een heerlijke rustige en goed onderhouden badplaats. Er zijn slechts een handvol hotels. Voor het overige zijn hier veel appartementen en zit men hier eigenlijk echt tussen de Spaanse bevolking.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect voor een rustige vakantie

denis_verdonck
    30-10-2013

Het strand is zeer uitgestrekt en er is altijd plaats . Je hebt rond commaruga wel wat bezienswaardigheden die je eventueel met het openbare vervoer kan doen of met de wagen . bv Tarragona det romeinse site,de cavastreek, de lokale markten ,enz..

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

elk jaar weer terug.!!!! fantastisch!!!

Maurice Lorenzo
    14-9-2012

Wij gaan er sinds 4 jaar naartoe. Wij werken allebei heel hard en hebben maar 2 weken vakantie. Ideaal voor je rust te vinden, geen discogangers of druktemakers. Heerlijk strand, vriendelijke mensen en veel spanjaarden. Hotel Europe San Salvador is een echte aanrader. Heerlijk eten, hele schone kamers, en voor die kwaliteit een hele goede prijs!!! 2 weken vol pension voor twee personen 830 Euro.

Gereisd Met partner in september 2012
Comarruga scoort een 6,4 uit 10, op basis van 38 reviews