Camping Sant Miquel

Camping Sant Miquel

12 reviews over Camping Sant Miquel in het Nederlands

Fijne ontspannen plek

Nicole, 6-8-2017

Rustig, goed restaurant, fijn dorpje, mooie plekken voor stacaravans.

Mist een voetbalveld op de camping.

Voor jongere kinderen meer geschikt dan oudere.

Prachtige en ontspannen plek

Cristian, 5-9-2016

Gezellige en ontspannen camping op een steenworp van het dorpje Colera en het strand. Geboekt via touroperator in een prima en schone stacaravan. Voorzien van veranda en overkapping. Gehele camping ligt in een bos, dus veel schaduw. Voorzieningen prima, goed restaurant, prima winkeltje en veel leuke activiteiten voor zowel kinderen, pubers als volwassenen in samenwerking met de duikschool op de camping. Zwembad prima voor een uurtje zwemmen, voldoende ligbedden en een barretje. Colera zelf is een rustig dorpje, maar (in de zomer) van alle gemakken voorzien: kleine boulevard met enkele restaurants/bars, Mooie (keizel)stranden waar het goed snorkelen is. Leuk dorpspleintje onder een grote boom met enkele winkeltjes, barretjes en pinautomaat. Voor meer winkels is er in het nabij gelegen en grotere Llanca voldoende aanbod. Ook zijn daar enkele mooie zandstranden. Kortom: een heerlijke ontspannen plek zonder de drukte van de costa's. De trein loopt dwars door het dorp, 's nachts wel wat hinder van de goederentreinen.

als 5x geweest en zeker niet de laatste keer .

Kees Draaisma, 12-7-2016

de kampeerplekken zijn ruim en liggen de hele dag in de schaduw savonds is er vooral in het weekend nog al eens lawaai van het barretje , men laat daar (Franstalige) films zien of er is een optreden van muziekkanten , al het lawaai stopt meteen om 00.00 uur , wij hadden er geen last van , het zwembad is heerlijk om af te koelen en de zee met groot (kiezel)strand is ong 5 min lopen .

Het eten op de camping is redelijk maar vonden wij aardig aan de prijs .

In het dorpje kun je heerlijk tappa's eten en er zijn een aantal alla carte restaurant.

ook zijn er een aantal supermarktjes maar in Llansa is er een spar die aanmerkelijk goedkoper is , in Fiqeures zijn er verschillende hyper marche's .

Nog even een tip , neem een extra koelbox mee , overal zijn zakken ijs te koop ( bolzas de hyllo of jello) wijn , bier in de koelbox , 1of 2 zakken ijs erin en als je op de camping bent heb je ijskoud drinken ..............................

heerlijk rustig

M. Wintjes, 21-9-2015

Wat een heerlijk rustige sfeervolle camping is dit! We verbleven in een mobilhome via touroperator.

De plaatsen zijn keurig verzorgd en omheint met oleanderstruiken. Plataanbomen zorgen voor voldoende schaduw. De mobilhomes zijn goed ingericht. Colera is een rustig vissersplaatsje.

Vanaf de camping loop je in 10 minuutjes naar het kiezelstrand.

Verrukkelijk!

Yolanda, 6-9-2015

Een rustige en kleine camping aan de costa brava op 10 minuten lopen van het kiezelstrand. Ver weg van het massatoerisme. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk en relaxed. De aanwezige duikschool met enthousiast en uiterst vriendelijk personeel biedt introductiecursussen aan. Een aanrader! Wij verbleven in kant-en-klaar tent van Duitse verhuurder. Er ontbrak echter van alles in de tent (eetgerei, pannen, bezem, wasrek, glazen, deken, enz.), maar het campingpersoneel loste het allervriendelijkst en heel snel, op. Aangenaam campingrestaurant waar je best lekker kon eten. Colera is een gezellig klein dorpje op 5 minuutjes lopen. Veel Franse en Spaanse campinggasten en een enkele Nederlander/Belg/Duitser. Het enige minpuntje is het sanitair (kleine ruimtes, zou vaker schoon gemaakt mogen worden), maar ook daar vind je -als je wil- je weg wel in. We ontdekten heerlijke buitendouches en afwassen deden we bij de tent. Volgend jaar weer terug naar Colera. Zwembad: klein maar fijn!

Fantastische camping

Fam Brouwer, 14-8-2011

We hebben genoten op deze camping, hadden het niet beter kunnen treffen! Wij huurden hier een stacaravan via Homair. Jammer dat de mensen van Homair geen Spaans of Engels spraken, alleen maar Frans. Echter deed dat helemaal niets af aan de mooie, met bloeiende oleanderstruiken omheinde plek die we hadden. Strand op loopafstand en ze zijn druk doende dit nog aantrekkelijker te maken. Er loopt een spoorbaan door het dorp, maar daar hadden wij helemaal geen last van. Wat ons betreft een aanrader op alle fronten!!!

heel erg druk, maar best gezellig

familie Dijkstra, 19-8-2008

In het hoogseizoen sta je echt 'hutje-mutje' op elkaar; plekken schijnen te zijn gehalveerd ten opzichte van vorig jaar. Algemene stilte om 24.00 uur 's nachts is wel erg laat als je kleine kinderen hebt. Verder is het wel gezellig op z'n Spaans.

Je mag barbecuen; om de 30 meter hangen brandblussers, gelukkig.

Het sanitair wordt redelijk schoongemaakt; maar als het waait stinkt het naar rioollucht. Heerlijke douche, zonder muntjes, met krachtige straal en op eigen temperatuur in te stellen! Tip: Koop GEEN flessen water in de campingwinkel: je betaalt er 1 euro voor een lauwe fles. Beter is om op weg naar het strand bij de Spar in Colera een lekker koele fles voor 29 cent te kopen. Campingrestaurant heeft prima eten, bijv. eendeborst of ganzenlever (aanrader!) Pleintje van Colera is gezellig, onder de oude plataan. En lekkere tapas bij de haven.

gemoedelijk en rustig

Familie van de Bult, 11-8-2008

Wij zijn van 12 juli tot 23 juli hier geweest en het is ons erg goed bevallen. We huurden een caravan en deze was spliksplinter nieuw! Daarbij stonden we op een ruime plek met veel schaduw, heerlijk! De camping is echt spaans; de spanjaarden komen weekends hier hun barbeque aansteken om gezellig te eten en bijelkaar te zitten. Daarbij is het een rustige camping op een paar blaffende honden na en het spoor heb je totaal geen last van. Deze loopt over een hoge brug over het dorp heen. Het dorp wordt nu grondig gerenoveerd en het ziet er steeds beter uit met een hele leuke speelplek voor de kinderen. De restaurant/barretjes zijn erg goed!! En niet duur. Kortom, goed bevallen!!

Super

Jacqueline Hermans, 6-8-2008

Sant Miquel is een geweldige camping. Het is schoon, gezellig en ligt in het super sfeervolle Colera. Als je van een camping houdt met veel Nederlanders moet je hier niet zijn. Mijn man kwam hier vroeger als klein kind al en nu zijn de kinderen en ikzelf ook helemaal verslaaft. Het is een genot om elke jaar de berg af te dalen en het kleine vissersdorpje te zien liggen. Ik kan niet wachten tot mijn volgende bezoek.

Geweldige camping

J.hermans, 6-8-2008

Sant Miquel is een geweldige camping. Het is schoon, gezellig en een echte aanrader voor mensen die niet van een camping houden waar alleen maar auto's met gele nummerborden staan. Colera is een klein gezellig vissersdorpje waar je heerlijk kunt eten. Er is geen boulevard maar lekker in de haven met een drankje zitten is helemaal top.

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Miquel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sant Miquel in Colera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sant Miquel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sant Miquel scoort een 8.04 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: