We hebben een aantal aanbieders voor Colera voor je op een rij gezet:

Reviews over Colera

Voor herhaling vatbaar

Tine
    15-7-2019

Gezellig dorpje in een fantastische omgeving. Gen massatoerisme, geen overdrukke stranden. Voldoende horeca. Centraal gelegen voor uitstapjes. Enkele kleine winkels voor de kleine boodschappen. Op 10 min. rijden is er een grote eurospar met alles wat je wenst.

Colera is rustig en afwisseling is nabij

Niels
    23-7-2013

Wanneer je van rust houdt en van schoon en kristalhelder water is Colera een heel goede bestemming. Perfect om met een kajak erop uit te trekken. Door het heldere water is snorkelen een mooie beleving. Wil je brede zandstranden bezoeken, dan is de Golf van Roses met Roses en Empuriabrava op 30 km afstand goed te bereizen. In Colera zijn enkele restaurantjes waarvan El Gambino van het gelijknamige 2 sterren hotel de grootste toeloop kent. De tapa's daar zijn wat commercieel. De pizza's daar zijn perfect. El Jovent ligt iets van het strand af en is een restaurant met tapa's zoals deze bedoeld zijn. Tevens met goede houtskool grillgerechten en een kaart die een goede prijsvariatie kent. Wanneer je van een drukker uitgaansleven houdt, zijn Portbou (5 km afstand), Llanac (7 km) en El Port de Selvas (12 km) opties om te bezoeken.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

rustige plek met schitterende natuur om de hoek

ria boomars
    14-4-2010

rustig lief dorp aan de voet van de pyreneeen. ideaal voor de rustzoeker/wandelaar. Want de natuur is er overwelgigend, vooral in voor- en najaar. Het dorp heeft karakter weten te behouden, zeker in vergelijking met andere volgebouwde dorpen. En wordt de rust je teveel, dan is vlakbij van alles en nog wat te vinden.

Gereisd Met partner in april 2010

Helemaal verliefd op Colera

Jacqueline Hermans
    6-8-2008

Colera is een geweldig plaatsje net over de grens aan de Spaanse kust. De sfeer is lekker relax. Er zijn geen discotheken, te drukke restaurants en er is geen boulevard met rijen winkeltjes. Wat er wel is zijn lekkere restaurantjes. La Gamina aan de haven is een echte aanrader, en als je van lekker wijn en calamaris houdt is El Jovent de place to be. Voor de liefhebbers van San Miquel bier en een lekkere hamburgessa moet je op het plein zijn. Ik ga zelf over drie weken weer en ik kan niet wachten. Viva Colera

Gereisd Familie in augustus 2008

Ronduit Geweldig

J.hermans
    6-8-2008

Colera, is een klein vissersdorpje aan de Spaanse kust. De sfeer is enorm relax en elk jaar als ik aan kom rijden voel ik me weer helemaal thuis. Colera is niet voor de vakantieganger die van feesten houdt tot diep in de nacht maar voor de mensen die het echte Spanje willen proeven is het een echte aanrader.

Gereisd Familie in Wed Aug 06 2008 13:29:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Colera scoort een 8,9 uit 10, op basis van 19 reviews