Bed and Breakfast Can Patiras

170 reviews over Bed and Breakfast Can Patiras

• 2018
    10MAXIME VAN HOVE15-08-2018

Super!

Een super aangename vakantie voor onze eerste B&B formule. Gastheer en gastvrouw gaven ons een persoonlijk en hartelijke welkom, met praktische tips om zowel een actieve, sportieve, culturele, rustige als gastronomische vakantie te beleven, allemaal in 1 week gecombineerd :-). Het grote zwembad met het fenomenale uitzicht in de uitgestrekte tuin, met de lekkere maaltijden op het domein zijn echt een aanrader. ook de kinderen voelen er zich snel thuis en smulden mee van het lekkere eten! Een echt heel mooi gerenoveerde hoeve tot een smaak -en sfeervolle B&B met alle comfort en faciliteiten om te genieten van de vakantie.

Met jonge kinderen

• 9Mieke11-08-2018

Top B&B, alles klopt hier!!

Mooi rustige locaties met prachtige uitzichten. Een mooie royale, schone kamer met een top verzorging voor zowel ontbijt en avondeten. Het was onze vijfde keer maar zeker niet de laatste

• 10Van Dieren Chris & Carine Van houtte09-07-2018

Fantastisch verblijf op adembenemende locatie

Net terug van een superleuk verblijf in Can Patiras. Bart en Chrisje hebben hier iets mooi neergezet en ontvangen hun gasten in volle overgave, met prima ontbijt, heel lekkere, gevarieerde avondmalen met typische , streekgebonden inspiratie en ingrediënten. De b&b is ideaal gelegen met vele uitstapmogelijkheden, Bart en Chrisje zetten je op weg naar de mooiste routes en bezienswaardigheden, hun ervaring van 15 jaar in deze streek spreekt voor zich.We vergeten vooral de leuke avonden niet, welke 2 maal gekleurd werd met de matchen van ons Nationaal elftal, een bonte muziek avond en het heel leuke gezelschap tijdens ons verblijf. To be continued...

• 10Greet Knapen08-07-2018

Een ware fiesta bij Chrisje & Bart

Ik zou deze B&B ten zeerste aanraden! We voelden ons zeer welkom, ze kennen de streek en geven vele suggesties, prachtige locatie. Ze weten een heerlijk ontbijt te toveren, maar hun Apero en Spaans avondmaal overtreft dit nòg. Op één regenavond hebben we zelfs gedanst en tijdens WK voorzien ze zelfs voetbalavonden als de Belgen spelen. Daarbij hebben onze kids ook een zeer toffe vakantie gehad! Er zijn lieve galgos en honden zijn welkom. De week is omgevlogen! Greet& Gert

Met oudere kinderen

• 10Danny Knockaert19-06-2018

Genieten

Ideale plaats om tot rust te komen en te genieten van alle mooie dingen. Chrisje en Bart zijn hiervoor geboren. Voor de eerste keer in het voorjaar hier en hebben de streek , op aanraden van Chrisje en Bart , heel anders leren kennen en appriciëren. Wij komen zeker terug !!

• 9Marc & Belle18-06-2018

Fantastisch resort met tal van mogelijkheden

Zeer goed onthaal, Bart en Chrisje zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Kunnen lekker koken en uitzonderlijke hosts. Hondvriendelijk (wij hadden er 3 mee) en tal van mogelijkheden voor zowel een actieve als rustige vakantie. Echt een aanrader.

• 2017
    9Ann en Jan Andries23-11-2017

fantastisch

Heerlijk verblijf in een zeeeer rustige omgeving, met beste vrienden en fantastische uitbaters, waarvoor niets of niemand iets kan mis vragen en die ook nog lekker kunnen koken....echt genieten..thx zien elkaar nog wel terug.

• 10Igor en Marleen20-11-2017

Meer dan thuiskomen

Met de vrienden en pracht van een verlof gehad!! Voor ons steeds een beetje thuiskomen. Je voelt je onmiddellijk op je gemak. Zowel de Belgische als Spaanse drankjes staan steeds koel op je te wachten. De lekkere maaltijden door Chrisje gemaakt, mmmmm!!! Bart zijn uitgebreid ontbijt met verrassings fruitsap, elke dag anders. De zelfgemaakte confituur, brood, verse eitjes van de kippen .... je dag start altijd al ontspannen en gevuld!! Hasta la proxima!!

• 10Thuiskomen in Spanje19-11-2017

Telkens weer een fantastische ervaring!

Voor ons is Can Patiras een tweede thuis geworden. We genieten er telkens van als we na een lange winter, Cistella binnenrijden via het smalle straatje, het wegje naar boven nemen en na enkele bochten, Can Patiras in de verte zien liggen. Het voelt als thuiskomen, de hondjes en Bart en Chris komen je tegemoet voor een warm welkom. Het gezellige huis, de tuin, het zwembad en het sensationele uitzicht, kunnen ons ook na tien jaar nog steeds bekoren. Je wordt er verwend als een kippetje en moet er alleen genieten. Een goed glas wijn, een goed boek uit de bib, gezellig samen tafelen, een mooie wandeling of fietstocht in de buurt, meer moet een vakantie niet zijn.

• 10Liliane13-11-2017

een vakantie met alles er op en er aan

Een heerlijke B&B waar alle zintuigen aan bod kunnen komen: een natuur die van zich laat genieten, eten klaargemaakt in Catalaanse eerbied , het gastkoppel met hart en ziel instaand voor hun gasten, Galgos spreken voor zichzelf, de locatie een uitvalsbasis voor allerhande uitstappen,... kortom een echte aanrader.

18 tips over Bed and Breakfast Can Patiras

• Fanny, 25-11-2013

Dalí kan je uiteraard niet links laten liggen in deze streek, ook voor de noodzakelijke reservaties in bepaalde musea, kan je alweer op de logistieke steun rekenen van de gastheer en -vrouw. Vraag bij uitjes, zeker naar hun restaurant tips…. Mmm. Extra: Neem een glaasje wijn , ga liggen in het bed van de Dali kamer en analyseer samen met je partner/vriend(in)/kind het schilderij dat werkelijk boven je bed hangt... Cadaques: een pitoreske topper die niet zou mogen ontbreken bij een "uitje".

• Fam. Myncke, 17-04-2014

Tip: geniet mee van het bijzonder smaakvolle diner, steeds verrassend en supper lekker.

• Bursens Frank, 20-06-2014

fantastische locatie, rustige omgeving, prachtig zwembad, zeer welkom met honden. ideale vakantie om uit te rusten en toch niet ver van Figueras voor eventuele bezoeken; Het is reeds de tweede maal dat we hier verblijven en hebben reeds gereserveerd voor 2015

0 vragen over Bed and Breakfast Can Patiras

Bed and Breakfast info