We hebben een aantal aanbieders voor Cistella voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cistella voor je op een rij gezet:

Reviews over Cistella

Cistella, mooi in alle eenvoud

Koen Vanachter
    2-10-2014

Cistella is een klein dorpje met heel smalle straten. Er is één klein buurtwinkeltje annex bar waar ze al het nodige hebben. Op het dorpsplein heb je één brasserie-achtig restaurant én één verfijnder restaurant. Van het dorpje naar het domein is het ongeveer 20 minuten wandelen. Van Cistella sta je op een kwartier in Figueras, op een halfuur in Besalu of de zee en op 1u30' in Barcelona. De uitbater kent de streek door en door en geeft graag tips voor uitstapjes...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Cultuur en natuur en lekker eten!

Carolina van Rooy
    26-11-2013

Ik ging niet direct voor het uitgaansleven, maar vind het wel dat er geweldige eetgelegenheden zijn. Vooral de tips van de gastheer en gastvrouw zijn mooi. Zij kunnen je precies vertellen waar het eten goed is. Ook gelegenheden waar je anders niet zo snel zou komen. Zoals een boer in de bergen, was echt superleuk en goed, alhoewel zoiets niet voor vegetariërs is, dat dan weer niet. Maar deze boer heeft eigen lamsvlees, puur natuur, altijd buiten die beestjes en geen zooi als spuiten etc. Nog nooit zo een lekker lamsvlees gegeten echt! De boerderij is nog helemaal oer, oud en vervallen, maar daardoor heel mooi en ruig.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

Charmant

Filip & Anita
    13-8-2013

In dit dorpje is er eigenlijk niet veel te beleven. De plaatselijk winkel kan je helpen met de broodnodige zaken. Het restaurant Bado is een plaats waar je zeker 1x moet gaan eten. Prijs/kwaliteit is dit fantastisch.

Gereisd Met partner in juli 2013

Waar de tijd een beetje stil bleef staan ...

Joke
    12-4-2013

een kleine gemeenschap, met een schattige dorpswinkel (mevrouw die je uitwuift alsof je na een week familie bent), een goed restaurant, en een uitnodigend pleinte. Je vindt hier vooral rust, geen uitgaansleven of winkelpromenade. Mooie wandelingen in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een waar paradijs!

wallaeys peter
    27-3-2013

de omgeving leent zich prima voor het maken van wandel-en fietstochten, het dalimuseum in figueres is op een kwartiertje rijden, girona, een klein uurtje met de wagen, en barcelona is vlot bereibaar met de tgv vanuit het station van figueres(op 10 km van cistella)Ook de kust is op een half uurtje bereikbaar met de wagen

Gereisd Alleenreizend in maart 2013
Cistella scoort een 8,2 uit 10, op basis van 40 reviews