Hotel Golf Can Rafel

1 review over Hotel Golf Can Rafel in het Nederlands

Prachtig gelegen familiehotel.

Klaas Wiersma
1-8-2011

Prima gelegen familiehotel. Naast de 3-par golfcourse en 30 min. van centrum Barcalona. Hoog serviceniveau en gastvrijheid. Kamers ietwat gedateerd. Eten voortreffelijk. Restaurant zit zowel bij lunch als avond goed vol.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf Can Rafel in Cervelló, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf Can Rafel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.