Camping Nautic Almata

Camping Nautic Almata
7,7

244 reviews over Camping Nautic Almata in het Nederlands

Het is een camping die direct aan zee ligt. Je moet eerst een heel eind rijden door een natuurgebied. Er komen hier veel mensen met een camper en een boot. Ook zie je veel mensen met een jetski. Overigens ook genoeg mensen die met een tent of caravan komen. Ook zijn hier enkele huisjes en veel huurtenten. Er is een restaurant bij het zwembad en direct vooraan naast de supermarkt. Ook kan je goed eten aan het strand waar je ook kan afhalen. De supermarkt is volledig met een fijne bakkerij en slagerij. Voor de rest kan je in een nabijgelegen Lidl of andere supermarkt prima je boodschappen doen als je het niet erg vind om te rijden. In Empuria Brava zitten diverse supermarkten. Er is een prima wasserette waar je zelf je was kan doen. Het is een heerlijke camping omdat je zo naar het strand kan lopen. Hou je s avonds niet van lawaai ga dan niet te dicht bij het strand staan. Daar is iedere avond feest voor de jongeren. Douches prima!

Sjoerd
13-11-2017

Fantastisch goede camping. Er is een schoonmaak team dat bezig blijft met schoonmaken over de hele camping. Er is een strand aan de camping en er zijn vele leuke dingen te doen in de omgeving. Ook is er veel te doen voor de jeugd op de camping. Zo waren wij elke avond op het strand waar het gezellig is. de bewakers zorgen er voor dat het rustig blijft op de camping. Er is een voetbalveld waar altijd fanatiek gevoetbalt word. Het zwembad water is erg koud maar dat zit wel goed als het 35 graden is.

kort gezegd, zeker een aanrader.

Mooie, nette camping

Remke
29-8-2017

Camping aan zee, wij hadden het geluk dichtbij zee/strand te staan op een ruime plaats met veel schaduw. Er waren vele mindere mooiere plekjes waar ik absoluut niet had willen staan!

Sanitair was ook schoon, netjes en mooi. Supermarkt was alles aanwezig. Mooi terras (restaurantje) aan het strand. En een pizzeria waar je goed en lekker kan eten. Zwembad eigenlijk te klein voor deze camping.

En niet te vergeten vriendelijk personeel!

Aso camping

Janssen
15-8-2017

Aso en tattoo gehalte is erg groot, te bruin, te veel goud, te veel scooters, te veel hard rijdende mensen. Sanitair is vies, komt door de mensen. Wordt vaak gepoetst maar blijft vies. Personeel op de camping is ontzettend aardig. Zone 1/2 lekker rustig en qua avond 'herrie' nergens last van gehad! Leuke plaatsjes qua kilometers niet ver weg maar qua rij afstand wel. We komen niet meer terug hier.

restaurant niet, sanitair niet, omgeving wordt vuiler.

Niet voor ons!

Edwin S
7-8-2017

Mooie camping voor de watersport. Heb je geen boot of hou je niet van boten dan heb je hier weinig te zoeken. Sanitair is redelijk maar zeker niet schoon. WC papier moet je pakken bij de ingang van het toilet.. Er zijn GEEN wc brillen! Campinggasten maken er een zooitje van.. Ook is het Hazes-gehalte vrij hoog... Net iets te bruin... te blond.. teveel goud.. Wij voelen ons daar niet echt thuis. Wat ons opvalt is dat werkelijk niemand rekening houdt met elkaar, overal staat de muziek bij eigen plek te hard... Je hoort dus 3 x hazes en 1 x Frans Duijts.. maar dan door elkaar. Roses is erg mooi en ook leuk shoppen. De zee is in de ochtend wel bevaarbaar maar onder de 15 pk begin je niets. Smiddags kun je hier niet varen. Als je pech hebt kun je de zee helemaal niet op omdat de zandbank te hoog ligt. Dit kan wel een week duren. Dit staat ook in de regels vd camping. Hier kun je dan ook niet op terugkomen. Zee is zeker 15 min lopen.(vanaf zone 1) Annimatie is eenvoudig en wekelijks herhaling

Mooie camping

Fam crutsen
7-8-2017

Wij hadden een huisje gehuurd. Dit had een schitterend uitzicht over de vaargeul en de aanlegsteiger. Ja, in het begin hadden we last vd rioollucht, maar een beetje chloor doet wonderen.

De camping ligt meteen aan het strand en heeft een mooi zwembad. Een ideale plek voor watersportliefhebbers. Het onderhoud op de camping is zeer goed en het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Aan de receptie wordt er Nederlands gesproken.

De ligging van de camping is prima voor leuke uitstapjes. Barcelona ligt op 1,5uur rijden en op de camping kun je alvast een parkeerplek reserveren in Barcelona (12 euro voor een hele dag)

Andere aanraders zijn: cap de Creus en Illes Medes, als je van mooie natuur houdt.

S. Pere pescador voor de markt en een avondje eten.

En Besalu is een schitterend oud stadje.

Kortom genoeg te beleven.

Heerlijk camping

Petra Sittard
5-8-2017

Mooie grote camping, maar je merkt niet dat hij heel groot is, doordat het opgedeeld. Zelf zaten we in een Glaming tent. Zeer mooi en ruim, alles erop en eraan. Gelukkig zaten we niet aan de weg kant, want daar was het zeer druk.

Wat mij opviel was dat de toiletten zeer schoon zijn. Complimenten aan de poetsdames. Verder genoeg te doen op de camping.

Misten wel strandstoelen op het strand,

Verder is de doorlopende weg bizar druk, met allerlei voertuigen. Vond het erg bijzonder dat hele jonge kinderen op scooters, elektrische steps en quads reden. Beetje to much.

Campingwinkel prima, lekker vers brood en ondanks de lange rij was je zo aan de beurt.

Personeel overal erg aardig. Op het terras van restaurant aan het strand duurde het wel erg lang voordat je de bestelling kreeg, maar was ook wel er druk.

Leuke discoavonden.

Kortom een aanrader. Niet als je van rust houdt.

Prima camping meer niet

Jeffrey
29-7-2017

Schoon: Persoonlijk vond ik de toiletten en douches erg schoon. Lopen heel de dag schoonmaaksters. Terrein is ook erg schoon. Je zal nooit een volle prullenbak aantreffen.

Strand: Leuk en breed strand. Is niet meteen diep dus veilig voor de kids. Zit een leuke strandtent bij waar je prima iets kan eten of drinken. Tevens een kitesurfschool. Iedere avond disco op het strand.

Zwembad: Prima zwembad. Helaas geen glijbanen. Lekker gras rondom het zwembad. Weinig schaduw. Een parasol mag je meenemen maar niet in de grond steken. Weinig ligstoelen beschikbaar, scheelt weer handdoekjes leggen.. Verder hier ook een drinktentje en aansluitend de bar en restaurant. Balletjes, opblaasgevaartes etc zijn toegestaan. Geen badmuts nodig.

Badmeesters: Je ziet ze wel maar fluiten weinig. Staan er meer om mooi te zijn.

Pizzaria: Er is een pizzeria maar eerlijk gezegd krijgt deze van mij een kleine voldoende. Niks bijzonders. De hamburgers die je daar kan eten zijn ook niet bijzonder. Je kan het afhalen of op het terras eten. Eettent op het strand is niks bijzonders.

Winkel: Een ruim assortiment met vooral opvallend veel Jumbo spullen. Prijzen zijn te doen, maar de prijs van verse broodjes vallen wel op.

Animatie: Iedere avond van 22.00 tot 00.00. Er is een groepje jongeren wat zich bezig houdt met de animatie. Doen ze met de goede bedoelingen maar met alle respect, veel is het niet. Verwacht geen animatie zoals in Italië op de grote campings.

Personeel: Is vriendelijk en behulpzaam. Minder strak regime dan in Italië. Is allemaal wat relaxer. Geen gekke sluitingstijden van de camping: van 7-24 uur op en af te rijden.

Plaatsen In de omgeving: Rosés, Girona, Barcelona en L'escala moet je gezien hebben. Leuk shoppen en lekker eten.

Beveiliging: Er is beveiliging op het terrein in de avond/nacht. Weinig van gezien of gehoord.

Rust: Als je een rustige plaats wil hebben ga dan niet in de omgeving van het zwembad, restaurant en toilets zitten. Na 00.00 is het rustig.

Patsers: Ik heb mij redelijk geïrriteerd aan het patsergedrag. Aangezien je aan zee zit heeft de een een nog grotere boot dan de andere. Maar ook op het terrein rijden er regelmatig trikes, quads, electrische steps etc. Ze knallen je vaak veel te snel voorbij. Personeel treed zover ik heb gezien niet op.

Sport: Aan het begin van de camping is 1 voetbalveldje, tennisbaan, midgetgolf, tafeltennis en basketbal. Leuk voor de jeugd.

Schaduw: Het is verstandig om extra doek mee te nemen tegen de zon. De bomen op de camping zijn relatief klein.

Plekken: Er is flinke diversiteit aan plekken in grootte maar ook oneffenheid (lees schuine) plekken.

Jeugd: Een klein gedeelte van de camping is voor Duitse jeugd (jeugdorganisatie). Als je rust wilt dus niet daar in de buurt boeken.

Natuur: Als je een natuurliefhebber bent kom je hier zeker aan je trekken. Camping ligt is een natuurpark. Je kan mooie wandelingen maken. Maar ook in de omgeving is zat mooie natuur waar je kan wandelen. Voor snorkelen moet je geluk hebben dat het niet teveel waait... Anders is het een uitdaging.

Fietsen: Zou ik niet doen in de omgeving. Levensgevaarlijk. Of alleen in het natuurgebied.

Excursies: Vanuit de camping kan je allerlei excursies boeken. Wij hebben alleen de boot met glazen bodem geboekt. Viel een beetje tegen. Barcelona is ook een optie.

Honden: Toen wij er waren waren er veel honden aanwezig. Voor ons geen probleem. Leverden verder ook geen overlast op.

Insecten: Muggen bij geen wind. Geen muggen bij veel wind. Mieren zijn ijverig. Weten alle zoetigheid te vinden. Neem afsluitbare doosje mee.

Slof sigaretten: +- 40 euro

Nationaliteiten: Van alles wat. Veel Nederlanders. Verder Spanjaarden, Fransen en Duitsers en Belgen.

Prima camping, direct aan het strand.

Sonja van Mourik
15-7-2017

Nautic Almata bij St. Pere Pescadore in noord Spanje is een heerlijke camping met kekker zwembad en direct aan zee. Ligging naast natuurgebied. Met de auto ca. 10 minuten naar het plaatsje.

We hebben een aantal aanbieders voor Nautic Almata voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nautic Almata in Castello d'Empurias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nautic Almata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nautic Almata scoort een 7.73 uit 10 op basis van 286 reviews.