Camping Nautic Almata

• 6.5Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Een walhalla voor watersporters is Camping Nautic Almata in Spanje. De camping is direct aan het strand gelegen. Ook voor jongeren is er veel te doen op de camping. Er is animatie, een zwembad en een leuke beachbar. Het is een levendige camping naast een prachtig natuurgebied. In de omgeving kun je goed uit eten of bezoek het stadje Besalu.

305 reviews over Camping Nautic Almata

• 9Patricia16-08-2020

Top camping voor gezinnen met oudere kinderen.

Op het laatste moment een lodgetent geboekt via de camping zelf. We zaten in zone 4, wat ons betreft de beste plek van camping. Achter onze tent liep de doorgaande weg van de camping, erg lawaaierig. Check de plattegrond van de camping.Lodgetenten 1 straatje links en rechts tenten. Boek links. De camping was rond de 50% bezet. Wat ons betreft echt top. Onze pubers (17 en 15) dachten daar anders over want in de normale situatie worden hier vaak feestjes georganiseerd voor de jeugd. Gezien de grote van de camping vonden wij het zwembad klein. Daarentegen is de zee op loopafstand. De sanitaire voorzieningen werden de hele dag/avond/nacht door schoongehouden. Coronaregels werden serieus genomen in tegenstelling op de camping waar we een week later zaten in Fr. Nautic A goed geregeld. Zoek je een camping voor je pubers die twijfelen of ze nog met je meewillen op vakantie dan kan ik NA zeker aanraden!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    7Francoise20-08-2019

Leuke vakantie gehad

Leuke camping, vriendelijk personeel. Camping is erg afgelegen. Misschien dat daarom het bereik van 4 g ook zo slecht is. Wij hadden geen Wi-Fi gekocht maar schijnt ook slecht te zijn. Wat ook een beetje jammer is dat sommige surfers en kite surfers hun zone gebied niet serieus nemen. Jammer dat er mensen(jeugd) niet met hun poten(sorry voor taalgebruik) van andermans spullen kunnen afblijven. Eerste dag de koffiepot al in een ander straatje gevonden en de laatste avond zijn er flessen speciaal bier uit de koelkast gepakt en vrolijk opgedronken,stoelen in ligstand,sigaretten op tafel uitgemaakt. Maar ja hier kan de camping niets aan doen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Bosch12-08-2019

Mooie schone camping kinderen 13/16 prima vermaakt

Veel watersportactiviteiten camping ligt erg afgelegen. Er zijn veel Nederlanders maar dat vonden wij geen probleem kinderen vanaf dag 1 alleen gezien om te eten en slapen. Voor zoon enorme camping vind ik voorgaande negatieve reacties mbt geluidsoverlast beetje overdreven en ja je moet wat meters afleggen om van a naar B te komen maar ja wat wil je met een grote camping. Dat is een keuze. Kortom prima vertoeven daar

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam. Den Hartog10-08-2019

Heerlijke vakantie gehad op een toplocatie!

Dit jaar voor het eerst hier op de camping geweest. Hadden een geweldig plek, vlak aan het strand en keken heel de dag op de zee en 's avonds op de geweldig verlichte baai / Roses. Een camping die draait om zijn mooie locatie en gezellige sfeer. Staan veel vaste gasten, maar zijn allemaal even toegankelijk en vriendelijk. Voelde ons dus totaal niet buitengesloten of genegeerd. Ja er is leven / geluid / soms wat herrie 's avonds, maar dat is nu eenmaal op grote campings en de oudere jeugd moet toch ergens naar toe. Moet zeggen dat het eigenlijk maar 2 avonden erg luidruchtig was en dat was na de aankomst van het jeugdkamp, denk dat die even uit moesten razen ;-) Meerdere avonden gezellige muziek bij de beachclub, maar dat is om 0.00 uur afgelopen, ja dan heb je nog even de mensen die naar huis gaan, maar als je je daar aan irriteert kan je misschien bij een plekje bij de boer gaan zoeken. Wij vonden het top en komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6M03-08-2019

Herrie overheerst al het fantastische!

4e jaar aan deze Prachtige, nette camping aan zee. Een fantastisch strand met (water)sportmogelijkheden: kitesurfen, tennis, voetbal, excursies enz. Heerlijke en gezellige eetgelegenheden, schaduwrijke plaatsen. Jeugddisco.Personeel is overal keurig en vriendelijk. Ruime supermarkt, wasgelegenheid enz eigenlijk alles dat een mens kan wensen voor een fijne zonvakantie aan zee. Echter alles wordt overheerst door herrie. Muziek bij het zwembad en de zitgelegenheid daar: hard en druk. Groepen jeugd daar: boxjes met harde NL en Duitse muziek. Pizzeria; muziek hard. Avondanimatie op diverse locaties: muziek staat keihard. Savonds in de meeste zones geen rust voor 00.30 uur en meerdere zones niet voor 04.00 uur. Jeugd groepen met grote mond en naar gedrag. Beveiliging doet hier te weinig aan en mag niets doen op het strand omdat dit buiten hun gebied valt. Na grote twijfel van vorig jaar nu definitief besloten hier niet terug te keren.

• 7Eetgelegenheden

• 8Joyce25-07-2019

Mooie camping direct aan zee

Wij zijn nu op de camping met onze tieners van 17 en 19. Er zijn veel oudere kinderen. Het vertier vinden zij met name s avonds erg leuk. Disco avonden (niet dagelijks) in de beachclub op het strand. Slim, want in zone 5 waar wij een huurtent hebben hoor je daar vrij weinig van. Na 0.00 uur is het sowieso rustig. Zone 5 ideaal ten opzichte van zwembad (mooie ligweides maar geen parasols, wel wat bomen) en zee. Toiletgebouwen worden vaak (denk wel 4x per dag) schoon gemaakt. Lekkere douches. Goed gesorteerde en niet al te dure supermarkt op de camping. Leuke plaatsjes in de omgeving, soms wel wat verder rijden maar daar is het ook vakantie voor. Toch? Kampeerplaatsen ruim zover wij zien, veel mensen hebben veeeeel bij zich of een huge caravan. Totnutoe hebben wij het dus prima, nog een week genieten. Al die hele negatieve reacties verbazen mij.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Veldy 0120-07-2019

Nooit meer

Luidruchtige camping, laat op de camping worden nog auto’s toegelaten. Klein eenvoudig zwembad Loopafstanden tussen de diverse zaken groot. Positief is het sanitair

• 4Eetgelegenheden

• 1Gijs09-07-2019

Never ever

Na hier 6 jaar te komen moet ik helaas vaststellen dat deze camping niet meer is wat t was de vorige jaren...een pitch voor een tent of caravan huren is veel te duur in vergelijking met andere campings in de buurt met veel meer faciliteiten zoals glijbanen ed...het animatieteam beneden peil...geen avondanimatie....monopoly op verhuur van koelkasten/diepvriezers...prijzen van consumpties buiten proportie gestegen...klachten worden niet geaccepteerd...vaste klanten willen niet langer terugkeren...😭😭😭☹

• 1Eetgelegenheden

• 8Rene Heeren04-05-2019

Mooie camping

Mooie Camping met veel te doen mooi zwembad met toezicht en direct aan zee met een geweldig strand

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Fam. Nobel27-08-2018

Mooie camping voor de watersport liefhebber.

Mooie grote camping aan zee gelegen naast een prachtig natuurgebied. Leuke animatie en restaurants bij het zwembad, centraal bij de winkel en bij het strand. Het strand is heel mooi en schoon. Gezellige beachbar. Ideaal voor de watersport liefhebber. In het hoogseizoen is het wel druk en luidruchtig. Hierdoor kan het ‘s avonds en ‘s nachts lawaaig zijn, maar als je dit meldt dan zorgt de beveiliging voor het handhaven van de nodige rust. In de omgeving is veel te beleven en ga zeker de prachtige Pyraneeen in.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018