Hotel Flora Parc

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Flora Parc voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Flora Parc in het Nederlands

Heel goed hotel, overal dichtbij!

Em vd Akker, 19-5-2018

Alles goed , geen duur hotel vergeleken met hotel in Barcelona

Voor maar 1 euro pp kan je met trein naar Barcelona

2x gedaan. 10 ritten kaart voor trein/metro/bus is maar 10 euro. Castelldefells is leuke plaats , prima eettentjes vlakbij hotel of aan het strand. Strand wel ver lopen wij gingen er met onze huurauto heen. Hotelkamer en badkamer groot en erg schoon ook. Lekker weer in mei , 23 graden.

Aanrader

van Den berg, 7-6-2016

Wij hebben heerlijk weekend gehad. Dichtbij winkel centrum. Stadje. Bus en trein.je kunt alle kanten op.

de rating van 8,2 is aan de lage kant

martinverdoorn, 5-6-2015

Flora parc in Casteldefels bezocht gedurende 10 dagen als slaapplek voor stedentrip Barcalona. Aan te raden, schoon, vriendelijk personeel, en perfecte busverbinding met Barcelona

We hebben een aantal aanbieders voor Flora Parc voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flora Parc in Castelldefels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flora Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flora Parc scoort een 9.25 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: