Hotel Flora Parc

9,3

3 reviews over Hotel Flora Parc in het Nederlands

Heel goed hotel, overal dichtbij!

Em vd Akker
19-5-2018

Alles goed , geen duur hotel vergeleken met hotel in Barcelona

Voor maar 1 euro pp kan je met trein naar Barcelona

2x gedaan. 10 ritten kaart voor trein/metro/bus is maar 10 euro. Castelldefells is leuke plaats , prima eettentjes vlakbij hotel of aan het strand. Strand wel ver lopen wij gingen er met onze huurauto heen. Hotelkamer en badkamer groot en erg schoon ook. Lekker weer in mei , 23 graden.

Aanrader

van Den berg
7-6-2016

Wij hebben heerlijk weekend gehad. Dichtbij winkel centrum. Stadje. Bus en trein.je kunt alle kanten op.

de rating van 8,2 is aan de lage kant

martinverdoorn
5-6-2015

Flora parc in Casteldefels bezocht gedurende 10 dagen als slaapplek voor stedentrip Barcalona. Aan te raden, schoon, vriendelijk personeel, en perfecte busverbinding met Barcelona

Hotel Flora Parc 9.25 10 3 .