We hebben een aantal aanbieders voor Castelldefels voor je op een rij gezet:

vakanties Castelldefels

We hebben een aantal aanbieders voor Castelldefels voor je op een rij gezet:

Reviews over Castelldefels

Prima plek overal dichtbij en minder druk

EM vd Akker
    19-5-2018

Net terug uit Castelldefels, leuke plaats, aan strand zijn genoeg eettentjes maar nog amper toeristen in mei. Vonden wij zelf niet erg, Erg lekker gegeten bij steakhouse La Posada aan het strand. Niet overal hebben ze Engelse menukaart maar daar wel. Vanaf Casteldefels voor 1 euro pp met de bus of trein naar Barcelona, wij zijn 2x met trein gegaan. Ook een aanrader is om met de huurauto naar Montserrat gegaan, in een half uur rijden ben je er en je parkeert gratis onderaan de kabelbaan. Dus wil je de drukte en dure hotels in Barcelona vermijden dan is dit een prima idee

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie stranden en tussen de Spanjaarden

Fam. van Santen
    18-7-2011

Castelldefels ligt vlakbij Barcelona (20 min. van vliegveld), maar desondanks zijn er nauwelijks buitenlandse toeristen. Tussen de lokale bevolking en Spaanse toeristen waan je je echt in Spanje. Het strand is fantastisch met fijn zand en is enorm breed. Nadeel is wel dat er bij bepaalde windrichting veel vliegtuigen overvliegen. Het oude centrum ligt wel een stuk van het strand af, maar is voor een paar euro met taxi goed te bereiken en is de moeite waard. Bij het strand zijn voldoende verschillende restaurants. Ideale bestemming voor een strandvakantie in combinatie met citytrip Barcelona.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de rustige vakantie

jochendesmet2
    21-1-2011

Deze plaats heeft heel mooie stranden: proper en rustig. Maar als je graag actief bezig bent, je het uitgaansleven belangrijk vind en graag eens een dagje winkelt pak je best de auto om naar Barcelona te rijden. Wél erg gezellig en ontspannend!

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Centraal t.o.v. luchthaven, Barcelona en Sitges.

pegota
    8-10-2009

Castelldefels heeft goede spoor-, bus- en autoverbinding met Barcelona, Sitges en luchthaven El Prat de Llobregat. Er is niet veel te beleven, maar het strand is kilometerslang, heel erg breed, rustig, en gedeeltelijk 'blauwe vlag'. Goed geschikt om Barcelona vanuit de luwte te doen. In Castelldefels, langs de C-31, ligt één van de twee campings (Estrella de Mar) dichtbij Barcelona. De andere ligt aan de andere kant van dezelfde C-31 in Gavá en heet '3 estrellas'.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2009

nog niet ontdekt door buitenlands toerisme!

Ruben de V.
    7-9-2009

wij zijn hier in augustus geweest voor 2 weken. Om precies te zijn aan het strand. Let op, het gedeelte van Castelldefels wat aan zee ligt, is enkele km´s verwijderd van het plaatsje zelf. Is niet zo groot, wel leuk plein met kerk en genoeg winkels en restaurantjes voor een ochtend te bekijken. Gedeelte aan zee heeft veel restaurants en in het ´centrum´ ervan liggen een aantal uitgaansgelegenheden. Voordeel is dat je deze plaats amper in reisgidsen tegenkomt, waardoor het mn in augustus helemaal niet druk is, geen of amper buitenladse toeristen. Ik snap hier niets van eigenlijk! Perfect is ook de trein naar centrum Barcelona of juist naar Sitges, voor een paar euro.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008
Castelldefels scoort een 7,2 uit 10, op basis van 20 reviews