Landhuis Can Piferrer

LandhuisWeer vandaag32°18°
Landhuis Can Piferrer

1 review over Landhuis Can Piferrer

Es la mejor casa rural donde hemos estado. Un lugar idílico, tranquilo, amplio con unos exteriores increibles y una calidad de la masía espléndida con grandes espacios, un equipamiento perfecto.

Además muy cerca de la autopista, de la Costa Brava y de Girona con lo que te da posibilidad de numerosas excursiones.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Can Piferrer in Cassa de la Selva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Can Piferrer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Can Piferrer scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.