We hebben een aantal aanbieders voor Capmany voor je op een rij gezet:

Reviews over Capmany

Fijne camping!

Susanne,
    21-8-2018

2 nachten verbleven op deze camping. Vriendelijke eigenaar. Een fijne camping, rust, mooie natuur. Kampeerplekken zijn groot en naar eigen wens te gebruiken. (geen vakken) Heerlijk zwembad, vers broodjes in de ochtend. Sanitair is heel netjes en schoon. Zeker geschikt als overnachtingscamping op de doorreis verder Spanje in. Maar ook als je de rust wil opzoeken. Reserveren is niet nodig, altijd plek. Wij gaan volgend jaar terug op de doorreis naar het zuiden. Deze camping vindt je ook onder de naam camping L'Albera.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rustige camping

deRuijter,
    3-8-2017

Een grote camping met enorm veel vrije plaatsen. De camping wordt vooral gebruikt als doorreiscamping, waardoor het aan het einde van de middag wat levendiger wordt. 's Morgens reizen de meesten weer verder. Dit zorgt ervoor,dat het overdag heel stilletjes is en er weinig te beleven is op de camping. Voor bezoek aan zee en dorpjes aan zee zeker drie kwartier rijden.

Leuk zwembad. Vriendelijk personeel. Goed sanitair.

Gereisd met partner in juli 2017

Puur natuur op heuvel aan voet van Pyreneen.

Tineke en Jan de Laat,
    14-7-2017

Overnacht op deze camping tijdens terugreis eind juni na vakantie aan de Costa Dorada. Camping draagt nog de sporen van een hevige bosbrand in 2012. Veel bomen met groene kruinen hebben een zwarte stam. Vriendelijk onthaal door Nederlandse eigenaar die ons naar een plek met 10 amp begeleide. Indrukwekkend natuurterrein met fraaie vergezichten op hoge bergen. Natuurlijke plekken zijn erg groot. Gedateerd toiletgebouw vanbinnen verrassend fris en schoon. Onder de douche krijg je zo'n krachtige waterstraal dat je stevig op je voeten moet staan. Heerlijk warm. Veel 5-sterrencampings zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Ook de toiletten spoelen zo hard door dat ze onmogelijk vuil kunnen worden. Slim! Mooi klein zwembad. Vanaf de camping rijdt je in drie kwartier naar de prachtige brede stranden aan de baai van Rosas. Hier komen we absoluut een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne camping met ruime plekken

Henk Meijer,
    25-6-2017

Camping ligt ongeveer 5 km vanaf de tolweg.

Wordt door veel mensen als doortrek camping gebruikt.

De omgeving en camping zijn zeker de moeite waard om wat langer te vertoeven.

Op de achterste velden zijn ruime en fraaie plekken.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2017

Heel goed verzorgd en mooi appartement in centrum.

Ria Wiersema,
    24-6-2017

Geen vermaak, alleen een goed Spaans restaurant, bakker, slager, supermarkten en café. Gelegen tussen de wijngaarden. Het is een koel huis, mooi gerestaureerd, appartement is op de eerste verdieping. Alles aanwezig, hoffelijke eigenaar. Goed uitgangspunt voor de Pyreneeen, Fiqueres (Salvador Dali museum) en mooie rustige strandjes aan de Costa Brava (40 km door de Emporda).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Capmany scoort een 7,4 uit 10, op basis van 9 reviews