Appartement Julia

Meer appartementinfo

1 review over Appartement Julia

• 8Alex11-09-2010

schitterend uitzicht over zee

24-8-2010 Wij zaten niet op de camping zelf maar vlak in de buurt in een zogenaamde urbanisation. (een wijk tussen cala canyelles en tossa de mar in) genaamd playa brava. Een appartement op de derde woonlaag met een schitterend uitzicht op zee. Zeer rustig gelegen. (alleen af en toe hondengeblaf) Accomodatie geregeld via een verhuurorganisatie .Het nadeel was dat je van hieruit wel altijd met de auto naar het strand van Cala Canyelles moest rijden. Daarvoor is het te bergachtig (afstand 2,5 km). Cala canyelles strand is heel gezellig. Voornamelijk spanjaarden en een handvol toeristen. Appartementengebouw is van buiten een beetje smoezelig. Eenmaal binnen is het gevoel heel anders. goed ingericht goed uitgeruste keuken en nogmaals dat mooie uitzicht.

Met oudere kinderen

0 tips over Appartement Julia