Appartement Canyelles Mar

9,2

1 reactie Appartement Canyelles Mar

Canyelles

Lidy, 21-8-2011

Eerste en enige reactie van Lidy.

Dat de vaatwasmachine stuk was was voor ons inderdaad geen groot probleem. Wij hebben gelukkig nog de beschikking over 2 handen die we ook nog kunnen gebruiken. Ik vind dat een appartement met een huur van 1600 euro per week in orde moet zijn en u had beloofd dit in orde te laten maken en dat zou begin van de werkweek zijn. Dat werd de avond voor vertrek.

Bij ons was inderdaad niet veel stuk maar de eigenaar had dit appartement voor het 1ste jaar in de verhuur gedaan. Dat de wc bril een klein scheurtje had is niet juist. Hij was totaal diagonaal gescheurd. Ook het beveiligingsapparaat hing nog naast de deur in het plastic omdat het nog niet aangesloten was. Bij mijn buren (familie) was het erger. Daar was wel veel stuk. De lekkage was het ergst en zag er ook niet uit zoals u aan de foto kunt zien. De emmer hoort in de keuken maar hij stond onder de lekkage voor de helft vol met water. Ik heb dat met eigen ogen gezien.

Dat wij verder niet geklaagd hebben is ook niet helemaal juist. We hebben u meerdere malen gebeld maar kregen geen reactie van u. Dit hebben we u ook verteld en uw antwoord was dat u het heel druk had. Uiteindelijk hebben we tegen elkaar gezegd, het is maar voor een week dus laten we ons niet te druk maken.

Dat ik zonder kinderen een matige beoordeling kan geven over de kindvriendelijkheid van het appartement is gelegen in het feit dat wij bijna de hele week 's nachts niet hebben kunnen slapen van het lawaai en zelfs de laatste avond werd er door dronken jongelui gezwommen in het zwembad van het appartement. Wij hebben wel degelijk bij u aangegeven dat het een ongelooflijk lawaai was. U gaf aan dat dit u bekend voor kwam en u had hier al meerdere klachten over ingediend bij de politie. Ik vind dit niet kindvriendelijk en dit kun je ook beoordelen zonder kinderen.

Kortom ik gaf een beoordeling zoals wij het ervaren hebven. Dit is misschien niet helemaal wat u graag had gelezen maar helaas dit is het. Dat het een mooie plek was en dat de appartementen er mooi uitzagen zal ik niet ontkennen maar de locatie was minder fijn dan wij hadden verwacht. Het is niet prettig dat er tot 's ochtends 6.00 uur meer lawaai is dan overdag. 1 nacht gaat nog maar de hele week is echt niet te doen.

Nog even een opmerking. Wij zijn niet iedere avond uit eten geweest dus wij hebben wel degelijk moeten afwassen maar ik kan u verzekeren dat wij dat overleefd hebben.

Met vriendelijke groeten,

Lidy