Appartement Canyelles Mar

15 reviews over Appartement Canyelles Mar in het Nederlands

Wow

Piet
28-7-2017

Wat een prachtige plek zeg! Met mooi uitzicht vanuit je terras en zwembad! Het zwembad is wel relatief klein maar wel heel mooi

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige plek en geweldige service

eveline2007
2-9-2012

De ligging van de appartementen is geweldig. Fijn schoon, modern ingericht appartement waar we al om 13.00 uur in konden. De service van de eigenaresse Eveline Sinke is perfect. Er blijken verschillende eigenaars te zijn die hun appartementen verhuren, dus wij kunnen alleen maar opiniëren over ons appartement. De wifi deed het perfect, ook heeft het appartement een Nespresso koffie zet apparaat. Echt een aanrader! Geboekt via; touroperator

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Droomplaats aan het strand

Marjolein Bronkerk
17-9-2011

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we alle uitleg en informatie over het appartement en de omgeving. Zelfs de cava stond al klaar. We hadden geboekt via eigen website en dat gaan we zeker weer doen! Super service en wat een prachtig appartement, op een prachtige locatie. Super de luxe. Mooi ingericht en alle comfort. Zeer geschikt voor families met kinderen. En direct aan het strand gelegen. Gratis internet zodat we het thuisfront lekker jaloers konden maken met de foto's. 's morgens heerlijk ontbijt op het ruime terras met loungehoek en direct aan het zwembad. Want de bakker zit 20 meter van het appartement. Verder heb je een supermarkt en wat restaurantjes en een bar. Dit alles is op loopafstand. Echt een plaats waar we zeker weer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2011

Super

Jolanda Wientjes
6-9-2011

Geboekt via eigen website en bij aankomst werden we ter plaatse opgevangen. we konden meteen ons appartement betrekken, dit was al rond een uur of 1. Dit is zeker een pluspunt. Zelfs de Cava stond al koud! We hebben een heerlijke vakantie gehad, alles was goed geregeld. Voor vragen konden we bellen waar je gewoon nederlands kon praten! Super service! Richard heeft ons correct geholpen! Appartement was goed schoon en werd ook zo onderhouden. Heerlijk zwembad aan het terras. Je kan lekker bij het zwembad liggen als je niet naar t strand wilde. Volgend jaar willen we deze luxe weer! Aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijke plek!!

Jelte
9-8-2011

We hebben een heerlijke vakantie gehad op een prachtige plek.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Mooi uitzicht en groot terras

familie
6-8-2011

Het uitzicht is geweldig, mooie plek. Veel lawaai na twaalven 's avonds dat doorgaat tot in de vroege ochtend. Reparaties in het appartement waren wel nodig doch niet uitgevoerd zoals een toilet zonder wc bril en een ketel die aan het lekken was waar een emmer onder stond.

Gereisd Met vrienden in januari 2011
CanyellesMar, eigenaresse, 10-8-2011

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals wij u tijdens u verblijf vertelde, zou de wc-bril snel vervangen worden. Echter vanwege een afwijkend formaat en het niet voorradig zijn is deze bril later dan gepland vervangen. Onze excuses hiervoor. Jammer dat u tijdens het vertrek ons hier niets over verteld heeft, dan hadden wij u graag tegemoet gekomen. In ieder geval is de bril vervangen. Voor wat betreft de ijsemmer die u op de wasmachine aantrof, deze had niets met een lekkage te maken maar maakt deel uit van de inventaris. Over een eventuele lekkage heeft u dan ook niets gemeld tijdens uw verblijf. Dit terwijl wij u toch een aantal keer gesproken hebben... Na controle blijkt er dan ook geen lekkage te zijn en staat de ijsemmer weer in de keuken, waar deze hoort te staan.

Nooit meer

Lidy
6-8-2011

Wij hebben daar een week gelogeerd en van de 7 nachten maar 1 nacht (toen het goot van de regen) kunnen slapen. Dronken mensen recht tegenover ons appartement die heel veel lawaai maakte tot in de ochtend. Over de muur klommen bij het appartementencomplex en dronken en schreeuwend in het zwembad doken. De appartementen zijn mooi maar jammer dat er zo snel zoveel stuk is. Ons appartement viel mee. Het was schoon en de spullen waren nieuw. Alleen de afwasmachine was stuk en ondanks de belofte dat hij de volgende dag gemaakt zou worden werd hij op de laatste dag van onze vakantie gerepareerd. Een wc bril die helemaal stuk was en die ook gemaakt zou worden was ook bij ons vertrek nog niet vervangen. Hoe moeilijk kan het zijn om een wc bril te verangen? Bij onze buren was het erger. Lekkage, geen wc bril, het appartement was niet schoon, de slaapkamer rook heel zuur wat ze uiteindelijk deed besluiten om alles te wassen. Voor 1600 euro per week mag je toch wat meer verwachten.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed

john hoogmoed
13-2-2011

De apartementen zagen er mooi en verzorgd en schoon uit.

Gereisd Met vrienden in juli 1990

Geweldige lokatie en super appartement

Jeffrey
8-7-2010

Rechtstreeks via canyellesmar.com gehuurd en super gastvrij ontvangen door Montse, de eigenaresse van de appartementen. Zij hielp ons met al onze vragen en hebben mede daarom super genoten van het appartement en de omgeving. De auto stond altijd lekker koel in de garage onder het appartement. Goede bedden! Wel eens erger mee gemaakt. Ook een fantastisch uitzicht vanaf het terras en een fijn zwembad.

Volgend jaar gaan we zeker weer.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

heerlijke vakantieplek

Cees
1-6-2010

Wij hebben in Mei 2010, 2 weken in een appartement A1 in dit complex doorgebracht. Het was fantastisch! Het complex is goed doordacht gebouwd en ingericht. De parkeergarage is ook een grote plus. De baai is prachtig. De gemeente doet er alles aan om de omgeving goed schoon te houden. De gastvrije ontvangst door eigenaresse Eveline en haar hulp bij problemen (onze auto ging stuk) zijn geweldig.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Canyelles Mar in Canyelles Petites, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Canyelles Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.