Reviews over Canyelles Petites

Mooie leuke stad en strand

Niek van Gorp
    24-6-2017

Hotel Canyelles is een prettig mooi gerenoveerd hotel waar we nu tweede opvolgende jaar een week zijn geweest. Ontbijt is prima en hotelkamer ruim. Hotel is keurig schion, sfeer en personeel goed en vriendelijk. Strand ligt aan andere kant van de weg, je kunt door tunnel onder de weg door er naar toe. Het stadje Roses is leuk vertoeven en in de ongeving mooie en leuke stadjes / dorpjes zoals Cadaques. Wij zeggen prima locatie voor leuke vakantie.

Prachtige ligging en geweldige service

eveline2007
    2-9-2012

De ligging van de appartementen is geweldig. Fijn schoon, modern ingericht appartement waar we al om 13.00 uur in konden. De service van de eigenaresse Eveline Sinke is perfect. Er blijken verschillende eigenaars te zijn die hun appartementen verhuren, dus wij kunnen alleen maar opiniëren over ons appartement. De wifi deed het perfect, ook heeft het appartement een Nespresso koffie apparaat. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Knus vakantiedorp zonder hoogbouw

Stultiens
    23-8-2010

Vroeger veel geweest met mijn ouders en nu na 25 jaar teruggekeerd met mijn eigen kinderen (10 en 8 jaar). Het blijft een heerlijke vakantiebestemming als je van een strandvakantie houdt vooral ook met opgroeiende kinderen. Knusse baai met overzichtelijk strand. Er zijn voldoende restaurantjes en als je meer wil is Rosas vlakbij.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Canyelles Petites scoort een 8,9 uit 10, op basis van 8 reviews