Camping El Globo Rojo

Camping El Globo Rojo
9,1

6 tips over Camping El Globo Rojo

Inge, 18-5-2015
Vraag bij de receptie voor parkeren in Barcelona. Wij konden op 4 plekken voor 10 euro per dag parkeren.
Anita, 19-8-2014

- Trein naar Barcelona, voor EUR 27,50 koop je een ticket voor 10x.

- Avondje shoppen in Calella.

- IJsje eten in Canet bij de ijssalon.

steven, 29-7-2014
Vraag op de camping naar parkings in Barcelona aan €10 voor hele dag.

Veronique Halloy, 19-9-2013
Heel handig om Barcelona te bezoeken. Het station is 10 minutjes lopen en er is een trein direct naar Barcelona elk half uur. De reis duurt ongeveer een uur en de hele tijd reist de trein langs de kust. Heel aangenaam.
Nicole, 16-7-2012
Hadden deze camping genomen om van hieruit Barcelona te bezoeken. Het station ligt op 500m. Rit naar Barcelona was 7,40€ p.p. en duurde 1u. Je komt dan in het centrum aan ( Plaza de Cataluyna). Neem een ticket voor de city bus 24 € ( te koop met korting in camping)om de stad te verkennen. Deze bus doet alle bezienswaardigheden aan, je kunt overal in en uitstappen en tijdens het rijden krijg je nog de nodige commentaar in verschillende talen (via een "oortje). Ideale manier om Barcelona te zien.
annelies, 23-9-2010
voor 6 euro retour naar barcelona per persoon,wil je naar malgrat met de trein dan gaat de laatste trein om 5 voor tien