We hebben een aantal aanbieders voor Canet de Mar voor je op een rij gezet:

Reviews over Canet de Mar

Authentiek Spaans dorpje

Erik
    28-8-2015

Canet de Mar, is een authentiek Spaans dorpje, met leuke restaurantjes en barretjes. Het is geen toeristisch bolwerk van winkeltjes etc. Het dorp is aan het opkrabbelen van de afgelopen jaren en krijgt weer meer leven, dit voornamelijk in het hoog seizoen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Rustige plaats..

Dreadie-Daddy
    15-8-2015

Strandje is perfect. Winkelen moet je daar niet doen. Gewoon het treintje pakken en leef je uit bij de wat meer bruisende plaatsen aan de kust. Bij Canet de Mar moet je gaan zitten (Camping Globo Rojo) als je niet tussen alle drukke hozende of bezopen toeristen wilt zitten..

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig maar ietwat vervallen

Daniellemh
    27-7-2015

Canet de mar is een plaatje gelegen aan zee. Het heeft een mooi strand, maar het wordt zeer snel heel diep. Niet geschikt voor kleine kinderen. Centrum van canet de mar is klein maar gezellig. Je kan hier terecht voor een hapje of een drankje. Canet de Mar is ietwat vervallen, maar de sfeer in het stadje lijdt daar niet onder. De echte cultuursnuivers zullen Canet de Mar overslaan en eerder naar Barcelona gaan. (Dit is ongeveer een uur reizen met de trein)

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Canet de Mar is een rustig en leuk dorp

Jan & Netty
    19-7-2015

Als je niet van massa toerisme houdt is Canet de Mar een erg leuk dorp. Er zijn voldoende winkels, en met name 's avonds als de lokale bevolking de terrasjes bevolkt en de kinderen ongedwongen op straat spelen is het hier erg gezellig.

Gereisd Met partner in juni 2015

niets bijzonders

cock
    23-10-2014

Op zich een prima dorp als je Barcelona wilt bezoeken en niet midden in een grote stad wilt zitten. Reistijd met de trein circa 1 uur tot het centrum naar Barcelona.

Verder een dorp waar niet veel bijzonders is. Veel "vergane glorie" en de treinrails icm de provinciale weg(NII) die tussen het dorpje en het strand inliggen maken dat het geen gezellig dorpje is om langere tijd te verblijven voor een strandvakantie.

Stranden zijn verder wel lekker groot en zeer veel ruimte. Aan zee heb je niet echt last van de trein en de drukke weg.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014
Canet de Mar scoort een 7,2 uit 10, op basis van 26 reviews