We hebben een aantal aanbieders voor Campdevanol voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Campdevanol voor je op een rij gezet:

Reviews over Campdevanol

Mooi plaatsje door zijn ligging

Eric
    5-8-2018

Campdevanol is een rustig plaatsje net naast Ripoll. Het heeft een treinstation vanwaar je bijvoorbeeld een dag naar Barcelona zou kunnen gaan, de trein rijd (geloof ik) een keer per vier uur en doet er iets meer dan twee uur over om er te komen. Omdat de trein zo weinig rijd hebben wij toch voor de auto gekozen. Vlakbij de twee campings, richting Gombren, heb je een mooi natuurpark met zeven watervallen. De rijafstand naar Barcelona is anderhalf uur, evenzo richting de zee.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Rustig, mooi gelegen.

G. Baaijens
    10-10-2012

Rustig plaatsje, heeft een station. Weinig te beleven. Er zit een kleine Spar. Wij hebben er één keer doorheen gewandeld, maar als je wat meer te doen wilt hebben, ga je naar Ripoll (5 a 10 minuten rijden). Net voorbij Ripoll heb je ook een grote Lidl en Esclat (supermarkt). Erg handig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Campdevanol scoort een 7,7 uit 10, op basis van 13 reviews