Appartement Villa Jardin

2008

Boek dit nooit

E.W van de Voort
26-8-2008

Toen wij binnenkwamen stonk de keuken en de badkamer naar riool.

Zeer kaal ingericht.

Er stonden 2 buffetkasten in een een eetafel met 4 stoelen en 1 3-persoonsbank.

Erg gezellig met z,n vieren

Hat appartement bevond zich boven een cafe en een buitenterras dat snachts tot 2 a 3 uur open was en in het weekend tot 5 uur.

De website klopt totaal niet met wat het is.

We zijn echt niet kieskeurig maar dit was echt waardeloos

dit nooit meer

jobgoumans
6-8-2008

Het was niet zoals de brochure ons vertelde er was een hoop kapot in het apartement en dit werd na het melden ervan niet gemaakt.

In deze staat: vergane glorie

Remco
3-8-2008

Villa Jardin balanceert op het randje van vergane glorie en de potentie hebben om een geweldig verblijf te worden. De appartementen zijn zeer ruim en beslaan twee verdiepingen.

De ruimte en het zwembad zijn grote pluspunten. Het kinderbad is teleurstellend. Slechts 20 centimeter diep op het diepste punt. Niet ideaal voor de allerkleinsten. Op de ligweide is het erg rustig.

De appartementen worden slecht onderhouden. Verf bladdert van de kozijnen en deuren. Deuren en ramen zijn nauwelijks af te sluiten. Tot twee keer toe werd tijdens een regenbui de boel onder water gezet. Eén keer zorgde ervoor dat een mierennest actief werd. Duizenden mieren krioelden de volgende dag door de kamer. Hulp van verhuurder was er niet. De receptie is altijd gesloten.

Het slechte onderhoud zorgde als klap op de vuurpijl dat de heetwatertoevoer vanaf de boiler knapte en wederom het appartement blank zette. Nu met bloedheet water. Gevolg: wij moesten tijdelijk onderdak zoeken in een ander complex.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jardin voor je op een rij gezet:

ik raad het niet direct aan.

van Akkeren
30-7-2008

Ligging vanaf het strand was goed te doen(ook te voet), doch helaas aan een nogal drukke weg en boven een café waar tot laat veel kabaal vandaan kwam. Leuk zwembad voor de kinderen binnen korte afstand.

Appartementen verdienen een grondige opknapbeurt, vooral de keuken. Hier was een kastje nagenoeg verrot, de vaatwasser ontbrak volgens mij en er hing een muffe lucht. Ook de bedden waren aan de korte kant. Ik ben zelf 173cm lang en mijn voeten lagen over de rand.

2007

villa jardin is in de afgelopen 5 jaar weinig veranderd

familie van der heide
9-8-2007

villa jardin is in de afgelopen 5 jaar weinig veranderd. wij komen er graag, al is het strand zo'n 1,5 km lopen. de huizen zijn schoon en netjes en er is een leuk zwembad bij.

ook vind je er een winkeltje, bakker, pinautomaat, kroegje en eethuisje. wij komen er met veel plezier.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jardin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Jardin in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.