Appartement Residencia Estela

11 reviews over Appartement Residencia Estela in het Nederlands

prima budget appartment

Evy Van Overvelt,
8-1-2019

Ligging is lekker rustig in een woonwijk met laagbouw appartementen en huisjes, het zandstrand is enkele minuten lopen. Gratis parkeren in de straat was geen probleem. Appartementjes zijn klein maar netjes. Airco werkt goed.

Gereisd met partner in juni 2018

chagrijnige hostes

Chan,
14-8-2018

Appartement is goed,ligging is goed,omgeving is goed,overal dichtbij!

De hostes mag een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen,het begon al bij aankomst,waren nog aan t schoonmaken(niet dus) uur later kwam ze aan en schrok dat wij met 8 waren want ze had maar op 4 gerekend,dus er moest snel een appartement omgetoverd worden maar dat kwam goed....snelle uitleg en NOW THE MONEY PLEASE!! WTF!! Airco werkt goed maar heeft liever dat je m niet gebruikt,gebruik je m wel staat ze met haar gedrag aan je deur!! Ze wilt het app weer schoon opgeleverd hebben zodat ze zelf niks hoeft te doen! (Heb betaald voor eindschoonmaak!)

Kom je ze tegen kan geen goeiedag van af,bij uitchecken deed ze moeilijk over de borg terug betalen want er lagen broodkruimels (3) in magnetron die ik niet gebruikt had dus waren nog van vorige gasten! Uiteindelijk borg wel gekregen maar ze wenste dat ze ons volgend jaar niet meer terug zou zien! Voor ons NOOIT meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ik ga volgend jaar verder kijken.

Ar,
9-8-2018

Kom voor de vierde keer maar vindt het minder worden chagrijnig mens teveel met haar zelf bezig, moest een half uur wachten want ze kwam onder de douche vandaan was al 1700 uur alles werd ff snel uitgelegd en weg was ze ok wij weten hoe het werkt. Maar meer mensen klaagden daar over beetje klantvriendelijker worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Basic

Lesley Cavaljé
1-9-2015

Een basic appartement, onlangs nieuwe tv geplaatst. WiFi is niet goed, bij ons alleen in de buurt van de voordeur. Alles is aanwezig. Keuken erg klein, badkamer is zeer eenvoudig. Wel een wasmachine. Appartement ligt in een rustige straat, redelijk dichtbij het strand en boulevard. Centrum is goed te belopen.

Gereisd met partner in juni 2015

Een prima appartement

Andie. roodbol
1-8-2015

Het is een simpel maar schoon appartement alles aanwezig en schoon. Minpunt erg gehorig maar dat lig ook aan de mensen zelf wordt behoorlijk met de deuren gesmeten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig gelegen

Kris Appelmans
26-7-2015

Ik was op het appartement van het tussenverdiep. Alles in de keuken was perfect onderhouden. Gasfornuis(4 pitten), oven, microgolf, koelkast met diepvriesvak, keukengerei voor 4 personen. Badkamer met bad/douche, toilet, lavabo/spiegel en wasmachine. Kamer met 2 1 persoonsbedden en in living zetel omvormbaar naar 2 persoonsbed. Had een suppergroot terras, andere appartementen hebben maar een balkon met helaas veel zon. Supervriendelijke ontvangst in 3 talen (engels,fr,beetje duits,spaans). Geen luidruchtige mensen en kindvriendelijk. Ligging ok op 150m van boulevard, strand en winkels, restaurants.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

Super

Machla
28-7-2013

Een leuke accommodatie. Grote koelkast met vriesvakken, wasmachine in de accommodatie, nette keuken met een 4 pits gastoestel.

Ligging vonden wij erg super lekker dichtbij het strand en op een leuke loop afstand van de boulevard.

De bedjes zijn erg klein en de slaapbank is 1.80 lang.

Wij zijn zelf dan ook niet zo klein dus wij hadden al een luchtbed meegenomen. Wij waren erop voorbereid :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fantastische plek

youel000
27-6-2012

Geen luxe maar alles is aanwezig. Perfecte ligging. Eigenaresse erg vriendelijk. Cambrils is een super mooi en leuk stadje. Mooie stranden. Veel restaurantjes, winkels etc.

Gereisd met partner in juni 2012

voor wie niet van luxe houd

bini
8-8-2011

klein en sober appartement maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. dicht bij zee gelegen is zeker pluspunt. we hebben een prachtige vakantie gehad bij zeer stralend weer zon 30 graden en meer. cambrils heel mooi stadje met heel gezelige winkelstraatjes en restaurantjes.Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

prima prijs/kwaliteit in Cambrils

Johan
13-9-2010

ondertussen hebben alle appartementen wel airconditioning. de dame van de receptie kan niet zoveel talen dus woordeboekje spaans is handig.

Verder prima, knus appartement zonder teveel luxe,maar aan een leuke prijs.

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement info

• Adresavinguda d'enric granados
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residencia Estela in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residencia Estela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.