Hotel Port Eugeni

24 reviews over Hotel Port Eugeni in het Nederlands

Deftig

Maria
7-9-2016

Eten was verschrikkelijk! Alle dagen het zelfde! Enkel ontbijt viel beetje mee.

Personeel (van de keuken) spreekt geen 1 andere taal buiten Spaans en probeert het zelf niet! In het restaurant is personeel onbeleefd.

Voor de rest is ligging goed en kamers ook.

Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel, goed eten.

karinsiecker
1-6-2012

Wij hadden in 1e instantie Olymar 2 geboekt in Cambrils wegens goede beoordelingen op Zoover. Echter, door overboeking werden wij geplaatst in Port Eugeni.

Wij waren wat huiverig gezien de mindere beoordelingen op Zoover.

Ons inziens is dit echter zeer onterecht.

Het eten was van goede kwaliteit, gevarieerd oa. veel visgerechten.

maar ook als je hier niet van houdt genoeg keus.

Het zwembad is klein op het dak, maar schoon en lekkere ligbedden. Het strand(schoon en breed) is maar 5 minuten lopen.

(Kinder)annimatie is zeer gering. Misschien had dit te maken met periode(eind mei)

Kortom, een goed hotel, goed eten, heerlijke bedden voor €100!!!!pp vol pensioen voor 9!!!dagen

Gereisd met partner in mei 2012

dit nooit meer

renders
9-8-2011

de kamers waren vuil,14 dagen hetzelfde eten,

geen smaak aan eten ,koud eten,vis en vlees lag in de olie te drijven,aardappellen tot moes,yoghurt was warm,brood was nooit vers,aan receptie één persoon dat engels sprak,restaurantmanager was één talig en onvriendelijk,cambrils is een gezellige en nette stad met goede restaurantjes

Gereisd met partner in juli 2011

NOOIT MEER

luc nadine
3-8-2011

de kamers waren zeer vuil,hele week niet uitgekeerd of gestofzuigd,restaurant zeer slecht,koud eten,brood niet vers,14dagen sperziebonen,worteltjes en erwtjes en bloemkool tot moes,vis en vlees lag in de olie te drijven,aardappellen lag in het water,yoghurt was warm,geen smaak aan eten,restaurantmanager was onvriendelijk en sprak enkel spaans,aan receptie was één persoon dat vlot engels sprak,geen animatie,Cambrils is een heel mooi en gezelig stadje, zeker geen 4 of 3 sterren waard

Gereisd met partner in juli 2011

vrij rustig kuststadje, matig hotel

joble
25-7-2011

Cambrils is een vrij atypisch Spaans kuststadje, zonder de typische 100-den souvenirwinkels. Veel rustiger dan bv. Salou dat enkele km verder ligt. Cambrils heeft ruime stranden en een jacht- en visserhaven. Om 16h varen de vissersboten binnen en wordt de vis gesorteerd, dit is zeker de moeite waard om eens bij te wonen.

Van buiten ziet het hotel er oud uit. Binnenin eenvoudig, maar proper.

Het eten is simpel, maar vrij degelijk. Veel gerechten drijven in de olie. Buffet wordt constant gecontroleerd en aangevuld. Bij het avondeten waren veel gerechten te koud, 's middags was dit beter

Kamers zijn ruim en recent gerenoveerd. We hadden zelfs een ijskastje op de kamer. Het zicht van onze kamer was op een binnenkoer.

Animatie is erg pover en meestal in het Spaans met nu en dan een woordje Engels. Zwembad en 'ligweide' op het dak zijn erg klein, maar meestal waren er wel vrije ligstoelen. Omdat er weinig afscherming is voor de wind kan het daar boven soms toch frisjes aanvoelen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

nooit meer

de witte
22-7-2011

Het enige positieve aan dit hotel is de ligging. de kamers waren ook wel ook, alleen geen balkon en dit op uitdrukkeliijke vraag.

De mensen aan de receptie waren wel vriendelijk maar in het restaurant dan weer helemaal niet op 2 uitzonderingen na, het eten was bar slecht, altijd koud. hier gaan wij nooit meer naartoe, voor kinderen zeker geen aanrader. zwembad is op het dak en er mogen maar 16 personen tegelijk in, nee volgende keer iets helemaal anders zoeken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Niet voor het zwembad, goed slapen en het eten!

Bruno Van Roy
7-8-2010

Ligging zeker goed omdat het niet ver stappen is naar het strand.

Teveel lawaai aan het zwembad van kleine kinderen die het zwembad als een plonsbad zien die ze thuis niet hebben en ook geen parasols aan het zwembad.

Teveel lawaai van de auto's en de vuilniswagen die 5 ondergrondse mega vuilnisemmers ledigt om 6 uur s'morgens op 5 meter van het hotel.

Aanrader als je geen Belgen wenst te zien op vakantie.

Zeker één ster minder omdat het slaapcomfort (te hard)heel slecht is, de bedden zijn zeker niet voor iemand die groter is dan 1m80. Het ziet er allemaal wel netjes uit en jong, maar dit is niet voldoende voor een goeie nachtrust!

De liften zijn te klein, traag en stinken.

Dat de bar stinkt is geen probleem, maar wel als je die moet passeren voor de toegang tot het restaurant.De zaalverantwoordelijke was zeker niet geschikt, het eten was zonder enige vorm van systeen voor het aanvullen. Het warme eten gooien ze op het koude die daar al 1 uur ligt af te koelen.Zaalpersoneel goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

een (h)eerlijke plek om te vertoeven

Dirk en Nadia
10-6-2010

zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar

vriendelijk,lekker eten ,wij boeken zeker voor het volgende seizoen

Gereisd met partner in mei 2010
2008

zeer degelijk hotel, warme sfeer

Maarten
21-9-2008

Eerste keer dat we op vakantie gingen en enkele hotels en vakantiebestemmingen later kunnen we nog steeds zeggen dat dit één van onze topvakanties was!

Gereisd met partner in september 2008

wij komen zeker terug

leen van den bossche
18-9-2008

cambrils is een zeer gezellig dorp.

mooie promenades , leuke winkels; veel zon , zee en een breed uitgestrekt strand.

er heerst een gezellige drukte en da's wel de max.

tot volgend jaar .

Gereisd met partner in september 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Eugeni in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Eugeni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.