Appartement Pins Marina

Appartement
Appartement Pins Marina
1,7

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Pins Marina voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Appartement Pins Marina in het Nederlands

Dit nooit meer!!!!!!!!!

Koning
29-7-2013

Ontzettend slechte voorzieningen! Vies en smerig. Kortsluiting!

Oud en onverzorgd! uitzicht waardeloos. Hier hebben we veel te veel geld voor betaald. Volgens ons heeft touroperator hier de laatste tijd niet zelf rond gekeken hoe alles er bij ligt.

Gereisd met partner in januari 2013

Nooit meer helaas....

Marina
10-8-2011

Hadden dit geboekt als last minute. Op zich moet je dan blij zijn dat je nog iets heb kunnen vinden, maar als je kijkt op internet hoe de appartementen worden omschreven en wat je er voor krijgt, ligt dat niet echt bij ellkaar in de buurt. Ook handdoeken en beddegoed worden niet vanzelfsprekend verschoond.

Helaas wordt er ook niets gezegd over de trein die achter de appartementen langs dendert.

Om maar te zwijgen over de gescheurde plavuizen waaraan de kindervoeten makkelijk konden worden opengehaald en de slechte hygiene in de badkamer.

Gelukkig hadden we goed weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pins Marina in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pins Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.