Bed and Breakfast Montbrio Belvedere

7 reviews over Bed and Breakfast Montbrio Belvedere in het Nederlands

Indrukwekkende Mas met hartverwarmend ontvangst

Frank en Arlette
5-7-2017

Perfectionistisch afgewerkt tot in de details, uitmuntende kwaliteit en een hartverwarmend welkom door Ronald en Lisette. Midden tussen de olijvengaarden een oase van luxe en rust. We komen zeker terug!

Oude reviews (archief)

Rustig, ruim, prachtig uitzicht en zeer gastvrij

Peter van der Meer
15-10-2016

Superlatieven zijn hier op zijn plaats. Alles klopt aan deze lokatie en de gastvrijheid van Lisette en Ronald maakt het meer dan compleet. Met recht mogen zij trots zijn op deze lokatie. We hebben niet alleen genoten van de lokatie maar ook de tips welke we hebben gekregen en de verhalen over het leven in Spanje. Lijkt heel dichtbij maar is uiteindelijk een hele andere wereld. Kortom: we hebben volop genoten en kijken er met veel plezier op terug.

Helemaal zoals het hoort!

Maes-Dewaele
8-4-2016

Heerlijke gastvrijheid, heerlijke rust, heerlijk uitzicht.... Zegt genoeg, niet?

Fantastische luxe villa op top-locatie

Janine R
8-2-2016

Wij hebben een geweldige vakantie gehad bij Mas Montbrio Belvedere. De Mas is zeer ruim van opzet, met een fantastisch uitzicht over de zee en de bergen. Lisette en Ronald hebben de Mas omgetoverd tot een plek waar je zowel heerlijk niks kunt doen en van de natuur kan genieten, als leuke activiteiten kan ondernemen, zoals wandelen, fietsen, paardrijden, olijven plukken en de leuke plaatsen in de omgeving bezoeken. Zeer zeker aan te raden is een diner in Cambrils, bij een van de goed betaalbare restaurants met een Michelin ster! Ook eind januari/februari was het weer heerlijk. Al met al was het de perfecte vakantie; een combinatie tussen relaxen in de natuur en leuke activiteiten. Wij komen zeker terug!

Parel aan de Spaanse kust

Ann
9-8-2015

Prachtige vakantie beleefd met ons gezin in dit mooie plaatsje. Het appartement is zeer ruim voor 4 personen, luxueus ingericht en van alle gemakken voorzien. Iedere dag wordt het appartement schoongemaakt, bedden opgemaakt, een super service! Het grote zwembad zorgt voor de nodige afkoeling. Het domein is groot zodat iedereen wel zijn plaatsje vindt om te spelen, lezen op een rustig plekje, zowel voor de rustzoeker als gezinnen met kinderen een ideale verblijfplaats. Lisette maakt iedere morgen een heel lekker ontbijt klaar, versgeperst fruitsap, lekkere croissants en stokbrood met een uitgebreide variatie aan beleg, een lekkere cappucino, aan alles is gedacht. In de buurt is vanalles te beleven, mooie cultuursteden en het strand met zeer lekkere tapasrestaurants, voor ieder wat wils.

Wij kijken alvast uit naar de lekkere olijfolie van onze adoptieboom Polijfje!

Erg mooi en een plek om heerlijk te ontspannen

marjoleinvdpadt
20-7-2014

Voor aanvang hoogseizoen in deze B&B geweest. Bij aankomst werden wij heel erg vriendelijk ontvangen met een lekker glaasje drinken en uitleg over het gebied. Onze kamer was mooi en verzorgd ingericht met alles erop en eraan, ver boven wat je gemiddeld kan verwachten. Het heeft een hele mooie en rustige ligging, met leuke dorpjes, stranden en restaurantjes in de omgeving. Verder een heerlijk luxe zwembad en mooie olijfbomen op het terrein. Zeer attente Nederlandse eigenaren die elke morgen een goed ontbijt verzorgen en graag de gasten ook persoonlijk leren kennen.

Prachtige accommodatie!

decorte
22-4-2014

Groot en netjes onderhouden appartement gelegen op een prachtig domein voorzien van buitenzwembad dat omgeven is door olijfbomen.

De knap gerestaureerde Mas ligt op 5 km landinwaarts van de witte stranden van Cambrils.Vanuit de Mas Heb je een prachtig zicht op de zee en de achtergelegen bergen.De Mas ligt in een zeer rustig gebied,maar toch dichtbij het centrum van Cambrils.De gastheer en gastvrouw zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt is uitgebreid en zeer verzorgd.

Deze accommodatie heeft geen restaurant,maar er is wel mogelijkheid om samen met de eigenaars te dineren aan een democratische prijs wat wij wel apprecieerden.(zeer leuk gezelschap)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Montbrio Belvedere in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Montbrio Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Montbrio Belvedere scoort een 9.61 uit 10 op basis van 7 reviews.