Camping La Corona

5 reviews over Camping La Corona in het Nederlands

Dit jaar weer!

Danielle Luteijn
16-2-2013

Camping La Corona is een heerlijke & goedkope camping. Voor 2 personen op de freecamp, met een klein tentje, een auto en elektriciteit: €15 per nacht. Op de camping kom je helemaal tot rust, er zijn weinig tot geen Nederlanders te bekennen. Het is ideaal om vanaf de camping de omgeving te verkennen (op de fiets of met auto). Op de fiets ben je zo in Salou of Cambrils, wat erg mooie stadjes/dorpjes zijn. Voor boodschappen zijn er kleinere supermarkten dichtbij en met de auto ben je zo bij een grote Carrefour in Tarragona. Het strand is vanaf de camping gemakkelijk lopend bereikbaar. Het sanitair werd netjes 3 keer per dag bijgehouden, helaas geen toiletbrillen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad of de eetgelegenheid.

Gereisd Met partner in juli 2012

qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader

Johan&Renske
22-2-2012

qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader. dichtbij strand. verschillende badplaatsen goed te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk maar nooit meer

Ingrid Rayer
17-8-2011

Wij hadden een huisje van 2 tot 4 personen maar mijn zoon (12 jaar) en ik hadden moeite om ons hierin te bewegen. En dan te bedenken dat er complete gezinen van 4 personen in slapen. Er was helaas geen wc in het huisje maar dat wisten wij van te voren. De douches en wc's werden goed bijgehouden. Je hebt er altijd mensen bijzitten die graag alles ondersmeren met hun uitwerpselen. Het zwembad was verder ok alleen mocht je er niet eten, drinken en roken. Jammer maar wel begrijpelijk. Zo blijft het wel schoon. De bediening in het restaurant was niet erg vriendelijk en behulpzaam. Niemand deed maar ook een beetje zijn best om iets anders dan spaans te spreken terwijl wij dat wel proberen. Het eten was redelijk. Alleen de pizza's waren erg lekker. Verder het plaatsje Vilafortuny, waar de camping ligt is niet zo veel te beleven. Je zal naar Salou (2km) of Cambrils (4km) moeten gaan. De bus is een goede en goedkope manier. Een echte aanraden is het strand van La Pineda. Iets verder dan Salou.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

"Dit nooit meer"

jeannevanlieshout
11-8-2009

net een volkstuin niets te doen kindonvriendelijk zwembad mag niet geeten worden gedronken of gerookt geen ligbedden restaurant beheerders zijn onverzorgt niets om te eten nooit meer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

nooit meer

Monique
11-8-2009

Dit is een Spaanse Camping waar spanjaarden hun oude dag doorbrengen de meeste gaan zondagavond naar huis en komen vrijdag weer terug. Geen animatie voor de kinderen. 3x per week een of ander Spaans bandje wat pas om 22.00 of 23.00 uur begint. Niemand doet moeite om je te verstaan we waren de enige nederlanders op heel de camping.

Het echtpaar wat de bar/restaurant runt is te vies om aan te pakken je zag er ook nooit iemand eten.

Als je naar Spanje wilt en geen nederlanders wilt tegenkomen en ook dat er niemand goedendag tegen je zegt en dat iedereen compleet op zichzelf is dan moet je hier naartoe gaan.

Monique Tilburg

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Corona in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Corona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.