Camping Joan

54 reviews over Camping Joan in het Nederlands

prima gelegen gezellige camping

Geert
28-10-2017

De plekken zijn niet altijd even groot en de paden en bebossing maken het af en toe mogelijk om te manouvreren.

Maar het ligt direct aan het mooi zandstrand.

Van hieruit kan je langs het strand doorrijden tot Salou

Nooit meer

Degraeve-Logghe
4-8-2017

Ligging is top, camping klein en druk. Zwembad veel te klein voor capaciteit camping. Wij verbleven in een appartement, appartementen zowel dat van ons als die van onze vrienden is dringend aan renovatie toe. Keuken en badkamer waren smerig en slaapbank voor mijn dochter stonk en er waren gaten in van een sigaret. Airco en frigo waren een pluspunt. Wij sliepen vlak boven het warenhuis, vanaf 7u30 in de morgen moet je geen oog meer dicht doen. Lawaai... nie normaal. Buiten de ligging was de camping een flop!!!!

Gezellige camping

Hedy en Wil Paehlig
10-5-2017

Op Camping Joan zijn de plekken niet groot, maar sfeer vriendelijk en alles top onderhouden en schoon. Boulevard direct aan de camping met prachtig zandstrand. Mooie veilige fietsroute naar gezellige plaats Cambrils. Een camping waar je zeker naar toe moet en krijg je gegarandeerd een fijne vakantie

Leuke camping

Kyra
    5-2-2017

Camping open in de winter uitkijken voor de takken van de bomen.

Sanitair warm maar middelmatig en stank , niet omdat het niet schoon is maar rioollucht.

Afwassen buiten in de winter niet fijn.

Wifi duur voor 1dag 5 euro das beetje jammer.

Vriendelijk ontvangst.

Oude reviews (archief)

Mobielhome gehuurd. Goed bevallen.

Henk Slomp
    7-10-2016

Gunstig gelegen t.o.v. Cambrils en de zee. (Ruim strand). Zeer goede fietsmogelijkheid. Receptie zeer behulpzaam. Een van de dames spreekt

goed Nederlands.

Een heel goed totaal pakket,qua service en ligging

Cor en Anke Hoekman
    4-10-2016

Wij vonden alles goed,behalve de parkeervoorzieningen.

Prettige, mooi gelegen en heel gastvrije camping

Jip van Klaveren
    29-9-2016

Camping Joan ligt pal aan een beschut strand op fietsafstand van het leuke centrum van Cambrils.

Gastvrij, mooie accommodatie, super omgeving

André Evertse
    28-9-2016

Een rustige camping met alle voorzieningen in de buurt. Prachtige accommodatie die goed onderhouden wordt. Medewerkers van de camping staan altijd voor je klaar om je te informeren over voorzieningen in de buurt. Willen je helpen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken, een soort van VVV op locatie! Er is een zwembad, supermarkt en twee restaurants. Vanaf de camping loop je zo het strand op. Met fiets is Cambrils dichtbij, lopend met ongeveer 45 minuten langs de boulevard. Wij hebben in ieder geval heel erg genoten.

Onder de bomen

unica
    18-9-2016

In mei 7 dagen gestaan voor € 17,= per dag incl stroom dan betaal je 6 dagen met de acsi kaart. Je mag met de plattegrond uitzoeken waar je wilt staan. Nederlands sprekende receptie. Wifi is uitstekend voor € 5,= per week. Ligt direct aan zee. Zeer goede douche en wasgelegenheid. Winkel op camping aanwezig voor heerlijk stokbrood. Heerlijk wandelen op de boulevard langs zee.

M.Tossens
    20-8-2016

Het is een gezellige schaduwrijke camping,mooi gelegen aan zee geen lawaai van de trein en snelweg.De wandelboulevard en fietspaden is heel aangenaam 15 km.ver fietsen of wandelen zonder gehinderd te worden door auto s. Camping is eenvoudig maar schoon,Directie en personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Wifi voor 20 euro per maand en zeer goede ontvangst ,Wel lage takken van bomen,oppassen anders schade aan mobilhome.of caravan.Warme duches en warm water gratis.

wij gaan weer terug zonder twijfel. zwembad maar net groot genoeg.

prijs kwaliteit zeer goed.tot ziens bij camping Joan.

We hebben een aantal aanbieders voor Joan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Joan in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Joan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Joan scoort een 7.67 uit 10 op basis van 75 reviews.