Hotel H10 Cambrils Playa

Hotel H10 Cambrils Playa

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Cambrils Playa voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel H10 Cambrils Playa in het Nederlands

The place lacks lustre

Mrs james
15-6-2018

We were dumped on the main road just outside which us bewildered finding the entrance, check in went smoothly but welcome drink or water fountain to quench our thirst after travelling.

We found our room which looks out over the street and when you open the patio doors you are met with the sound of the local train whistling every 20 minutes which we were not informed of as we booked a quiet room this is one of down sides of this hotel. The vent needs to be changed but they have seen and it still needs to be fixed this is only the 5th day. They don't know how to make poached eggs or porridge or have any dried fruit at breakfast but their bread has sultanas in. All drinks are chargeable including water.

Een aanrader

Marnic
30-9-2017

Rustig gelegen en toch niet ver van Salou en centrum Cambrils.

Nooit meer terug!

linda
13-9-2015

Bediening is goed, je moet niet all in hebben want dan heb je weinig keus uit cocktails enz. Half pension hebben het beter, bediening loopt voor ze en kunnen van alles kiezen. Personeel slecht spreked engels, wel vriendelijk. Bedden zijn hard niet handig voor mensen met een zwakker rug, wij hebben nachten wakker gelegen. Eten is prima elke dag wat anders. Strand lekker dichtbij en op de fiets sta je zo in salou, 3,8 km. Wij raden het niet aan de jongeren. Hotel en zwembad is oké!

Canvas Holidays

Fantastische ligging aan de kust

Frank goorhuis
27-7-2015

Fantastische ligging aan de kust, al 4 jaar geweest

top vakantie

Desiree
21-7-2015

Super vakantie gehad samen met mijn vriend. Geen opmerkingen. Kamers zijn schoon. Bedden liggen super lekker en zijn ruim. De schoonmakers maken elke dag de kamers super goed schoon. Lekker eten misschien de volgende keer wat meer hapjes die je kan nemen als je all inclusive heb. Maar al om al super vakantie gehad.

Geweldig

Q. Gerits
20-7-2015

De recensies over dit hotel zijn vrij oud, hierop afgaand denk ik dat het hotel flink is verbeterd sinds die tijd want het was echt top! Mooi hotel, mooie kamers, lekker eten en veel keuze. Twee minpuntjes zijn dat je niet heel dicht bij het centrum zit, maar met de bus ben je er zo, en er is wel een verschil merkbaar tussen hoe all-inclusive gasten wordem behandeld tegenover half-/volpension gasten (all-inclusive krijgen bijvoorbeeld plastic bekers terwijl betalende gasten een glas krijgen), maar dat vonden wij niet storend. Dit hotel is echt een aanrader.

Pas terrible pour 1 hotel 4 etoiles

Cricri
29-8-2014

Sa ne vaut pas du tout 4 étoiles le personnel est très désagréable pas souriant du tout la nourriture est pas varie du tout le pain n'est pas frais et le choix très limite les piscines très froide et pour la 2 piscine faut sortir de l'hôtel on ne retournera plus dans cette hotel et ne le recommandons pas

za co 4 gwiazdki

artur
16-9-2013

Hotel jest nienajgorszy ale ma wyraźne ślady zużycia, zsługuje na 3 gwiazdki, niewiem kto i za co dał im 4 gwiazdki. Wszystkie informacje i ankiety w wielu językach oprócz polskiego, jedynie informacja o nie wynoszenie owoców z restauracji jest w języku polskim i rosyjskim (wątpliwy zaszczyt). Szczytem jest osobny bar w restauracji dla gości all inklusiw gdzie wszystkojest podawane w papierowych i plastikowych kubeczkach, z mocno rozwodnionymi napojami gorszą obsługą itp. Amnimacje są prowadzone od niechcenia i na niskim poziomie. Za to muszę przyznać , żę jedzenie było bardzo dobre.Nie polecam przekąsek przy barze typu hamburger bo są suche bez żadnych dodatków. W basenie woda czysta ale bardzo zimna ( byłem w pierwszej połowie września). W hotelu dość dużo polaków ale w talewizji niema żadnego programu w języku polski nawet polonii.

Voor ons niet meer.

degryse jackie
5-9-2013

Na eerder in 2005 ginds te verblijven ( toen een 3-ster ) dachten we , nu ze een ster erbij hadden om terug een leuke vakantie te hebben. Helaas is die 4e ster wat ons betreft onverdiend daar het geheel minder was dan toen. Het personeel liep er allesbehalve vrolijk en gemotiveerd rond , de gasten met half-pension kregen 's avonds aan de bar voorrang om nog extra geld in het laadje te brengen. Op uitzondering van aquagym was er quasi niks van animatie voor volwassenen. Het eten kon ook beter maar daarover kan men discussiëren, doch duurde het steeds lang vooraleer men uw leeg bord kwam wegnemen. De poetsdienst op de kamer , tja , er werd alleszins niet goed gepoetst daar we een test uitvoerden met een voetafdruk van een schoen en die bleef de ganse week zichtbaar in de badkamer.Extra kosten van 10€/dag voor de parking vond ik dan wel nogal duur . Positief zijn vriendelijke receptie en de 2 zwembaden plus de ligging centraal gelegen tussen Cambrils en Salou.

Absoluut geen 4*-waardig !

Nooit meer naar dit hotel!

Bianca
30-8-2013

Dit hotel is 20 jaar in de tijd blijven hangen. Ongeïnteresseerd personeel (vooral de jongen achter de bar in het restaurant), die bijna geen engels/spaans speken. De meisjes in het restaurant zijn erg druk met zichzelf, lopen alleen maar met elkaar te giebelen, maar vuile borden afruimen, ho maar. Het was iedere keer weer een verrassing of het licht op het balkon s'avonds aanging. Iedere avond had een andere verdieping licht op het balkon. Niet handig als je een klein kind hebt die op tijd naar bed moet en jij op het balkon moet zitten. Lezen was niet mogelijk. De kamer zag er vernieuwd uit, maar was niet schoon. Na de dagelijkse schoonmaak, lag er iedere keer zand in de kamer, terwijl wij zelf nooit op het strand kwamen. Drankjes kon je overdag alleen bij de zwembadbar halen, maar dan niet meer dan 2 tegelijk. Niet handig als je met een gezin met drie personen bent. In het eten zat niet veel variatie. Veel vlees in een prutje.

Genoeg redenen om niet meer voor dit hotel te kiezen!

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Cambrils Playa in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Cambrils Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Cambrils Playa scoort een 6.95 uit 10 op basis van 122 reviews.