Hotel H10 Cambrils Playa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°10°
Hotel H10 Cambrils Playa
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Cambrils Playa voor je op een rij gezet:

118 reviews over Hotel H10 Cambrils Playa in het Nederlands

Anders

Héél goed hotel

Carlos
11-10-2018

Héél goed hotel met strand op 100 m. In de directe buurt niet zoveel te zien.

Kees
11-10-2018

Goed hotel, goed eten, vriendelijk personeel. De kamers zijn goed, de badkamer zou een facelift mogen krijgen. Het hotel is niet zo enorm groot als de omliggende hotels, en dat merk je in positieve zin.Verder alles mooi schoon, het terras wordt ook elke dag schoongemaakt, en de ligbedden worden weer netjes terug gezet. Via de achteruitgang ben je zo op het strand. Het hotel heeft ook een mooi zwembad, het water wordt verwarmd door de zon

Het hotel is aan te bevelen

Wij gaan zeker terug naar dit hotel!!

Was de tweede keer

Verhoeven Marleen
6-10-2018

Goed hotel ,lekker eten,vriendelijk personeel,proper hotel,kamer wordt alle dagen gepoetst,badkamer kan wel wat opsmukwerk gebruiken zoals het vernieuwen van het bad voor de rest is alles top,daarom dat wij hier voor de tweede keer geweest zijn,aan te raden hotel en niet ver van het strand

Fantastisch!

Hannie
21-9-2018

Alles in orde, verder niks aan toe te voegen. Voor herhaling vatbaar.

Een aanrader

Marnic
30-9-2017

Rustig gelegen en toch niet ver van Salou en centrum Cambrils.

Nooit meer terug!

linda
13-9-2015

Bediening is goed, je moet niet all in hebben want dan heb je weinig keus uit cocktails enz. Half pension hebben het beter, bediening loopt voor ze en kunnen van alles kiezen. Personeel slecht spreked engels, wel vriendelijk. Bedden zijn hard niet handig voor mensen met een zwakker rug, wij hebben nachten wakker gelegen. Eten is prima elke dag wat anders. Strand lekker dichtbij en op de fiets sta je zo in salou, 3,8 km. Wij raden het niet aan de jongeren. Hotel en zwembad is oké!

Fantastische ligging aan de kust

Frank goorhuis
27-7-2015

Fantastische ligging aan de kust, al 4 jaar geweest

top vakantie

Desiree
21-7-2015

Super vakantie gehad samen met mijn vriend. Geen opmerkingen. Kamers zijn schoon. Bedden liggen super lekker en zijn ruim. De schoonmakers maken elke dag de kamers super goed schoon. Lekker eten misschien de volgende keer wat meer hapjes die je kan nemen als je all inclusive heb. Maar al om al super vakantie gehad.

Geweldig

Q. Gerits
20-7-2015

De recensies over dit hotel zijn vrij oud, hierop afgaand denk ik dat het hotel flink is verbeterd sinds die tijd want het was echt top! Mooi hotel, mooie kamers, lekker eten en veel keuze. Twee minpuntjes zijn dat je niet heel dicht bij het centrum zit, maar met de bus ben je er zo, en er is wel een verschil merkbaar tussen hoe all-inclusive gasten wordem behandeld tegenover half-/volpension gasten (all-inclusive krijgen bijvoorbeeld plastic bekers terwijl betalende gasten een glas krijgen), maar dat vonden wij niet storend. Dit hotel is echt een aanrader.

Voor ons niet meer.

degryse jackie
5-9-2013

Na eerder in 2005 ginds te verblijven ( toen een 3-ster ) dachten we , nu ze een ster erbij hadden om terug een leuke vakantie te hebben. Helaas is die 4e ster wat ons betreft onverdiend daar het geheel minder was dan toen. Het personeel liep er allesbehalve vrolijk en gemotiveerd rond , de gasten met half-pension kregen 's avonds aan de bar voorrang om nog extra geld in het laadje te brengen. Op uitzondering van aquagym was er quasi niks van animatie voor volwassenen. Het eten kon ook beter maar daarover kan men discussiëren, doch duurde het steeds lang vooraleer men uw leeg bord kwam wegnemen. De poetsdienst op de kamer , tja , er werd alleszins niet goed gepoetst daar we een test uitvoerden met een voetafdruk van een schoen en die bleef de ganse week zichtbaar in de badkamer.Extra kosten van 10€/dag voor de parking vond ik dan wel nogal duur . Positief zijn vriendelijke receptie en de 2 zwembaden plus de ligging centraal gelegen tussen Cambrils en Salou.

Absoluut geen 4*-waardig !

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Cambrils Playa in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Cambrils Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.