Hotel H10 Cambrils Playa

Hotel H10 Cambrils Playa

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Cambrils Playa voor je op een rij gezet:

114 reviews over Hotel H10 Cambrils Playa in het Nederlands

Een aanrader

Marnic
30-9-2017

Rustig gelegen en toch niet ver van Salou en centrum Cambrils.

Oude reviews (archief)

Nooit meer terug!

linda
13-9-2015

Bediening is goed, je moet niet all in hebben want dan heb je weinig keus uit cocktails enz. Half pension hebben het beter, bediening loopt voor ze en kunnen van alles kiezen. Personeel slecht spreked engels, wel vriendelijk. Bedden zijn hard niet handig voor mensen met een zwakker rug, wij hebben nachten wakker gelegen. Eten is prima elke dag wat anders. Strand lekker dichtbij en op de fiets sta je zo in salou, 3,8 km. Wij raden het niet aan de jongeren. Hotel en zwembad is oké!

Fantastische ligging aan de kust

Frank goorhuis
27-7-2015

Fantastische ligging aan de kust, al 4 jaar geweest

top vakantie

Desiree
21-7-2015

Super vakantie gehad samen met mijn vriend. Geen opmerkingen. Kamers zijn schoon. Bedden liggen super lekker en zijn ruim. De schoonmakers maken elke dag de kamers super goed schoon. Lekker eten misschien de volgende keer wat meer hapjes die je kan nemen als je all inclusive heb. Maar al om al super vakantie gehad.

Geweldig

Q. Gerits
20-7-2015

De recensies over dit hotel zijn vrij oud, hierop afgaand denk ik dat het hotel flink is verbeterd sinds die tijd want het was echt top! Mooi hotel, mooie kamers, lekker eten en veel keuze. Twee minpuntjes zijn dat je niet heel dicht bij het centrum zit, maar met de bus ben je er zo, en er is wel een verschil merkbaar tussen hoe all-inclusive gasten wordem behandeld tegenover half-/volpension gasten (all-inclusive krijgen bijvoorbeeld plastic bekers terwijl betalende gasten een glas krijgen), maar dat vonden wij niet storend. Dit hotel is echt een aanrader.

Voor ons niet meer.

degryse jackie
5-9-2013

Na eerder in 2005 ginds te verblijven ( toen een 3-ster ) dachten we , nu ze een ster erbij hadden om terug een leuke vakantie te hebben. Helaas is die 4e ster wat ons betreft onverdiend daar het geheel minder was dan toen. Het personeel liep er allesbehalve vrolijk en gemotiveerd rond , de gasten met half-pension kregen 's avonds aan de bar voorrang om nog extra geld in het laadje te brengen. Op uitzondering van aquagym was er quasi niks van animatie voor volwassenen. Het eten kon ook beter maar daarover kan men discussiëren, doch duurde het steeds lang vooraleer men uw leeg bord kwam wegnemen. De poetsdienst op de kamer , tja , er werd alleszins niet goed gepoetst daar we een test uitvoerden met een voetafdruk van een schoen en die bleef de ganse week zichtbaar in de badkamer.Extra kosten van 10€/dag voor de parking vond ik dan wel nogal duur . Positief zijn vriendelijke receptie en de 2 zwembaden plus de ligging centraal gelegen tussen Cambrils en Salou.

Absoluut geen 4*-waardig !

Nooit meer naar dit hotel!

Bianca
30-8-2013

Dit hotel is 20 jaar in de tijd blijven hangen. Ongeïnteresseerd personeel (vooral de jongen achter de bar in het restaurant), die bijna geen engels/spaans speken. De meisjes in het restaurant zijn erg druk met zichzelf, lopen alleen maar met elkaar te giebelen, maar vuile borden afruimen, ho maar. Het was iedere keer weer een verrassing of het licht op het balkon s'avonds aanging. Iedere avond had een andere verdieping licht op het balkon. Niet handig als je een klein kind hebt die op tijd naar bed moet en jij op het balkon moet zitten. Lezen was niet mogelijk. De kamer zag er vernieuwd uit, maar was niet schoon. Na de dagelijkse schoonmaak, lag er iedere keer zand in de kamer, terwijl wij zelf nooit op het strand kwamen. Drankjes kon je overdag alleen bij de zwembadbar halen, maar dan niet meer dan 2 tegelijk. Niet handig als je met een gezin met drie personen bent. In het eten zat niet veel variatie. Veel vlees in een prutje.

Genoeg redenen om niet meer voor dit hotel te kiezen!

goed hotel

hetty en piet duister
12-8-2013

net en verzorgd hotel alleen de kamers,vooral de gang en het dicht vallen van de deur is erg gehoorlijk.

goed eten en twee mooie zwembaden,de weg oversteken na een klein stukje lopen al op de boelevard.

bus verbinding voor de deur. Kamers worden goed schoongehouden.

er staat bij de receptie een hollandse vrouw,verder spaans,engels sprekend personeel achter de receptie.

sávonds mini disco met daarna bv show,bingo ect.Ook bij het zwembad snacks. is ons goed bevallen.

geweldig

van der Linden
30-5-2013

Eerst iets recht zetten.Hier staat dat dit hotel 3 sterren heeft.Dat is fout hij heeft er 4.Wij Zijn hier op 11-5-2013 tot 26-5-2013 geweest.Wij waren erg tevreden over dit hotel.Erg aardig bij de receptie.Een mannelijke medewerker praat perfect engels en de dames doen erg hun best er voor.Ik vind dat wij als Nederlander ook best wat moeite er voor kunnen doen om een paar woordjes spaans te praten ook al is het alleen maar met groeten en te bedanken,De kamers waren prima met king size bedden.Heel erg schoon.In die 2 weken hebben wij 5 keer schoon beddengoed gehad.Het eten was goed warm en erg lekker.Ze vullen het heel erg goed aan.Vullen goed bij.Ook hier waren de mensen erg aardig ook in voor een grapje.Ze probeerde zelfs iets Nederlands te praten of vroegen hoe dat in het Nederlands was.Zo deden wij dat ook in een beetjes Spaans onder de knie te krijgen.Was super.Gaan zeker weer terug.

Typisch Spaans hotel

Gonnie Mäkel
20-5-2013

Hotel Cambrils Playa is een goed hotel. Wij zijn er een week geweest en hebben het er heel goed gehad en mooi weer! De kamers waren mooi gerenoveerd en schoon! De kamers werden elke dag schoon gemaakt en de handdoeken werden iedere dag verwisseld! In het weekend komen de Spaanse familie's. Het is er niet echt toeristisch! We zaten vlak bij zee. Vanaf de kamer was hij te zien! Alleen de straat oversteken! Hier waren veel hotels en appartementen. Het echte centrum is wel een stukje lopen en zeker de moeite waard! Prachtig schoon zwembad en ligbedden. Veel vertier voor de kinderen! Jammer dat het personeel bijna geen Engels spreekt! Moeilijk te communiceren! Wij hadden all inclusieve en was de prijs zeker waard! Om de 5 minuten ging de bus naar o.a. Barcelona. Bushalte voor het hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Cambrils Playa in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Cambrils Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Cambrils Playa scoort een 6.95 uit 10 op basis van 122 reviews.