Vakantiepark Estival Eldorado Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Estival Eldorado Resort voor je op een rij gezet:

101 reviews over Vakantiepark Estival Eldorado Resort

• 8JJW01-08-2019

Estival Eldorado Resort (4*) is aan te bevelen.

Uitstekend resort! Complex met diverse gebouwen met daar omheen mooie tuinen. Vanuit de tuin direct toegang tot de wandelboulevard en het fietspad. Apart zwembad en zonnegedeelte voor volwassenen (rustig) en een zwembad voor de jeugd. Mooie kamers en een uitgebreid ontbijt- en diner-buffet. Aan de zuidzijde van Cambrils gelegen in een rustige omgeving.

• 4Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9Hoogerheide21-06-2019

Fantastisch, ligging aan zee, uitzicht, de tuinen.

Geweldig resort mooie omgeving, laagbouw niet hoger dan 4 etages, hele mooie tuin waar elke dag de tuinlieden bezig zijn met onderhoud, personeel zeer goed, wij hadden een junior suite geboekt HP met zeezicht en zaten op de 4e verdieping, met heel mooi zicht over de middellandse zee de schepen van en naar Barcelona zagen we in de verte voorbij varen, het resort ligt wel wat afgelegen, en de bus kwam hier niet zo vaak maar omdat wij graag wandelen was dat geen probleem. De kamer was groots met een groot 2 persoons bed 240cm X 240cm, en een zithoek met water koker, mooie grote badkamer met antislip tegels in de dubbele doucecabine, verder mooie grote kasten om kleding op te ruimen en een safe, TV aanwezig alleen geen nedelandse zenders, bij het warm eten was weinig variatie, veel spaanse kost, en na 3 weken ben je dat wel een beetje beu, verder kan ik het voor een ieder aanbevelen.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 2018
    9Gerda Janssen Peters12-06-2018

Geweldig en goed te vertoeven. Ik zou het iedereen

Het verblijf is heel prettig. Ziet er heel verzorgd uit. Het buffet is geweldig en de bediening aardig. Ik kan alleen maar zeggen dat de muziek ' avonds erg hard was. Dit was jammer want door het harde geluid is het moeilijk te verstaan wat er gesproken wordt.

Met vrienden

• 2017
    8diana30-07-2017

Ultiem vakantiegevoel !

Mooi gelegen groot verzorgt resort, goede boxspringsbedden, waterkoker,koelkastje, ruime badkamer, goed begaanbaar voor rolstoelers, het eten is fantastisch !! alleen wel laat 19.30 uur.! Animatie prima, heerlijk rustig 18+ zwembad,wel veel te weinig ligbedden, ligt wel afgelegen, je hebt wel een fiets of auto nodig, wij waren er in mei/juni een maand en het was erg druk met heel veel kinderen vooral uit Engeland, Rusland en Zwitserland. Bijna geen Nederlanders. Het management was erg stug en niet open voor verbetering, dat was jammer ! Bij het diner vaak lange wachtrijen voor een tafeltje.

• 7Eetgelegenheden

• 4J22-05-2017

Zeezicht vanaf het balkon zonder gebruik zwembad.

Ons verblijf hebben wij met de helft ingekort, omdat onze dochter van 16 niet bij ons op een ligbed bij het 18+ zwembad mocht zijn, terwijl de receptie ons bij onze aankomst ongevraagd expliciet accoord had gegeven om met ons hele gezin bij het zwembad te mogen zijn. Security guard Simon stuurde onze dochter, terwijl zij op een ligbed enkel van de zon genoot, louter vanwege haar rode armband weg. Zij weg, wij weg! Klant weg! Deze bevel is bevel mentaliteit is beslist niet gastvrij. Geen kwaliteit, want dan staat de gast voorop. Hier dus niet! NL sprekende vrouwelijke manager van de receptie gaf niet thuis op onze klacht over het star uitvoeren van het beleid door Simon. Wij hadden 4x all inclusive geboekt. Het barpersoneel leek ons te ontwijken en had meer aandacht voor "betalende" gasten. All inclusive is ons hier niet bevallen. Vaak druk in het restaurant, te kleine buffetcapaciteit. Van der Valk achtig. Tevens obers die het eten van je bord kijken. Betalen voor zeezicht zonder als gezin gebruik te kunnen maken van het zwembad met dat mooie zeezicht. Al met al een sleche prijs/kwaliteit. Nooit meer!

• 4Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

• 9NANCY BERTELS31-03-2017

Super!

Het nieuwe gedeelte is zeker 5 sterren waard! Heerlijk van eten, variatie genoeg. Adults only zwembad met privé bar. Ruime soort aan cocktails die all in zijn worden vers gemaakt. Prima prijs kwaliteit!

• 5Activiteiten

Met vrienden

• 10Frieda11-02-2017

Fantastisch ook om te fietsen !

Dit hotel is zeer goed geleden vlakbij het zandstrand, een wandel- en fietspad langs de zee. Het buffet, kwaliteit en keuze waren perfect. Je kan op een buitenterras met zeezicht eten. Dat was soms aanschuiven voor een plaatsje buiten. Begrijpelijk want het is genieten. Het hotel bestaat uit laagbouw appartementen in een verzorgde tuin. Er is een rustig zwembad bij het buitenterras van snackbar en bij de receptie, een actief zwembad met speelzone net buiten het domein, een publiek strand met bar en een adults only zwembad. De all inclusive formule is makkelijk want je kan zowel aan de bar op het strand, snackbar bij het zwembad, snackbar nabij zwembad bij receptie, bar bij aldults only en buffet in groot restaurant iets nuttigen. Onze kamer was perfect voor 3 volwassenen. Alleen was er geen deur wel een deurkader in de kamer wat we niet verwacht hadden. Er is ook paar keer melding geweest van defecte koelkast, de technieker is telkens langsgeweest maar het werd nooit opgelost.

• 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Simone31-08-2016

Meer dan uitstekend!

Ik verbaas mij erg over onderstaande reacties. Dit resort is werkelijk waar een paradijs. Mijn vriend en ik hadden all inclusive en niks ontbrak. Er worden handdoeken gelegd, maar waar is dat niet zo? Er zijn drie zwembaden, waarvan er één pas 'open' gaat vanaf 10 uur, dus er is altijd wel een bedje. Op het strand moet je er wel vroeg bij zijn. Je bent gegarandeerd van een plek bij het zwembad. Het animatieteam is super en variërend. Voor all inclusive kun je hapjes en dranken consumeren bij de poolbar, altijd iets lekkers. Het eten in de eetzaal vonden wij niet erg bijzonder, soms koud of niet naar onze smaak, maar we zijn zeker niet uitgehongerd. De gastvrouw Maria Teresa begroette ons altijd vriendelijk en gaf ons tips over ons trip naar Barcelona. Dídac bij de receptie ook, topmensen! Cambrils is verder lekker rustig en Salou is vlakbij, maar daar merk je niks van. Wij hebben genoten (ook bij de beachbar, heerlijk 's avonds!) en het is zeker aan te raden. Ook genoeg voor kinderen.

• 6Eetgelegenheden

• 1J. Baselmans29-08-2016

Hotel Apartheid: wij waren tweederangs gasten

Wanneer je geen volpension hebt geboekt mag je bij het zwembad geen drankje kopen. Je moet dan buiten de poorten van het zwembad om iets te kopen. Ook bij het ontbijt heb je speciale koffie automaten voor mensen met volpension (zonder lange rij) en voor mensen zonder volpension (met lange rij). Wij hadden halfpension en waren dus tweederangs gasten. Wij komen al jaren bij Estival en andere jaren was dit nog niet zo en mochten ook wij gewoon iets eten of drinken kopen binnen de zwembadpoorten. Toen ik aan de hotelmanager Pilal Succarat vertelde dat dit niet goed voelde zei ze dat dit andere jaren ook al zo was; dat ik aan het liegen was! Een hotelmanager!!! Deze beschuldiging is buiten alle proporties. Zij is degene die geen gelijk heeft. Daarom heb ik een officiële klachtenbrief afgegeven bij de receptie. Deze brief werd doorgegeven aan de hotelmanager. Nooit meer iets van gehoord... Schandalig! Mijn vakantie is volledig verpest. Nooit meer naar dit hotel met een apartheidsregime en een dictatoriale manager.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 8fam. kroon05-08-2016

geweldig!

alles goed. wij zaten allin, vonden prijs kwaliteit verhouding gewoon goed. Eten goed en redelijk gevarieerd, ontbijt top. Drankjes A merken. Het is hier schoon, netjes, leuk en aardig personeel, kindvriendelijk, activiteiten goed georganiseerd. lekkere zwembaden (ook hier helaas handdoekmaffia...) vooral de Adults Only pool geweldig! Strand heel dichtbij en daar altijd een bedje te vinden. Het ligt wel wat afgelegen, ong. 25 minuten lopen naar Cambrils. Wel te doen, (beter is om een fiets te huren vonden wij) gezellig druk toeristisch plaatsje. Wij hebben fantastische vakantie gehad en kan dit zeker aanraden, zou wel All-in boeken. Zeker niet goed: transfer vanaf Reus: eerst zo'n 15 accomodaties af in Salou dan Cambrils als laatste. Ruim 3! uur over gedaan. Touroperator zei sorry... Terug vanaf Barcelona: 2 uur transfer.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

7 tips over Vakantiepark Estival Eldorado Resort

• Martijn, 03-10-2013

Cambrils is circa 25 a 30 min lopen vanaf het park over de boulevard. Hier vind je alle winkels. Wij vonden Las Palmeras grill house erg goed in de smaak vallen.

• Hans Hardenberg, 15-09-2013

Boek een villa via een reisburo of via het management van het park. Dan geeft zekerheid over de villa.

• Waarts, 25-06-2012

Auto huren is wel fijn (kan ook via de receptie) Dan ben je snel in Cambrils en met een kwartier in Salou. Hebben we een paar keer gegeten. Erg lekker. Fietsenhuren op het park kan ook. Iets van 15 euro voor een dag een fiets.

8 vragen over Vakantiepark Estival Eldorado Resort

• Christie, 19-09-2016

All inclusive

Hallo,

Paar vraagjes, indien je all-inclusive neemt kan je dan ook cocktails e.d. nemen of kost dat meer? En als je geen allin neemt, hoeveel kost dan een biertje, wijntje, fles water etc. Is er op de kamer ook een minibar / koelkastje aanwezig?

Alvast bedankt.

• dvduin, 26-10-2015

waar kan ik een villa boeken voor 6 personen?

Wij willen graag naar dit park, maar ik kan overal alleen suites boeken of appartementen met maar twee slaapkamers, terwijl wij met a'n zessen zijn. Wie weet waar ik dat kan boeken?

• jpijnen, 26-08-2015

Last van trein?

Wij slapen slecht bij veel geluid. Hoeveel last heb je hier van de spoorrails? Die lijkt hier niet zo ver vandaan te liggen. Is er verder geluidsoverlast?

Bvd, Judith

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages