Vakantiepark Estival Eldorado Resort

Vakantiepark Estival Eldorado Resort
7,6

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Estival Eldorado Resort voor je op een rij gezet:

95 reviews over Vakantiepark Estival Eldorado Resort in het Nederlands

Geweldig en goed te vertoeven. Ik zou het iedereen

Gerda Janssen Peters,
12-6-2018
  • Activiteiten9

Het verblijf is heel prettig. Ziet er heel verzorgd uit. Het buffet is geweldig en de bediening aardig. Ik kan alleen maar zeggen dat de muziek ' avonds erg hard was.

Dit was jammer want door het harde geluid is het moeilijk te verstaan wat er gesproken wordt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Ultiem vakantiegevoel !

diana,
30-7-2017
  • Activiteiten9

Mooi gelegen groot verzorgt resort, goede boxspringsbedden, waterkoker,koelkastje, ruime badkamer, goed begaanbaar voor rolstoelers, het eten is fantastisch !! alleen wel laat 19.30 uur.! Animatie prima, heerlijk rustig 18+ zwembad,wel veel te weinig ligbedden, ligt wel afgelegen, je hebt wel een fiets of auto nodig, wij waren er in mei/juni een maand en het was erg druk met heel veel kinderen vooral uit Engeland, Rusland en Zwitserland. Bijna geen Nederlanders. Het management was erg stug en niet open voor verbetering, dat was jammer ! Bij het diner vaak lange wachtrijen voor een tafeltje.

Gereisd met partner in mei 2017
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Ons verblijf hebben wij met de helft ingekort, omdat onze dochter van 16 niet bij ons op een ligbed bij het 18+ zwembad mocht zijn, terwijl de receptie ons bij onze aankomst ongevraagd expliciet accoord had gegeven om met ons hele gezin bij het zwembad te mogen zijn. Security guard Simon stuurde onze dochter, terwijl zij op een ligbed enkel van de zon genoot, louter vanwege haar rode armband weg. Zij weg, wij weg! Klant weg! Deze bevel is bevel mentaliteit is beslist niet gastvrij. Geen kwaliteit, want dan staat de gast voorop. Hier dus niet! NL sprekende vrouwelijke manager van de receptie gaf niet thuis op onze klacht over het star uitvoeren van het beleid door Simon. Wij hadden 4x all inclusive geboekt. Het barpersoneel leek ons te ontwijken en had meer aandacht voor "betalende" gasten. All inclusive is ons hier niet bevallen. Vaak druk in het restaurant, te kleine buffetcapaciteit. Van der Valk achtig. Tevens obers die het eten van je bord kijken. Betalen voor zeezicht zonder als gezin gebruik te kunnen maken van het zwembad met dat mooie zeezicht. Al met al een sleche prijs/kwaliteit. Nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Super!

NANCY BERTELS,
31-3-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Het nieuwe gedeelte is zeker 5 sterren waard!

Heerlijk van eten, variatie genoeg.

Adults only zwembad met privé bar. Ruime soort aan cocktails die all in zijn worden vers gemaakt.

Prima prijs kwaliteit!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastisch ook om te fietsen !

Frieda,
11-2-2017
  • Activiteiten9

Dit hotel is zeer goed geleden vlakbij het zandstrand, een wandel- en fietspad langs de zee. Het buffet, kwaliteit en keuze waren perfect. Je kan op een buitenterras met zeezicht eten. Dat was soms aanschuiven voor een plaatsje buiten. Begrijpelijk want het is genieten. Het hotel bestaat uit laagbouw appartementen in een verzorgde tuin. Er is een rustig zwembad bij het buitenterras van snackbar en bij de receptie, een actief zwembad met speelzone net buiten het domein, een publiek strand met bar en een adults only zwembad. De all inclusive formule is makkelijk want je kan zowel aan de bar op het strand, snackbar bij het zwembad, snackbar nabij zwembad bij receptie, bar bij aldults only en buffet in groot restaurant iets nuttigen. Onze kamer was perfect voor 3 volwassenen. Alleen was er geen deur wel een deurkader in de kamer wat we niet verwacht hadden. Er is ook paar keer melding geweest van defecte koelkast, de technieker is telkens langsgeweest maar het werd nooit opgelost.

Meer dan uitstekend!

Simone
31-8-2016
  • Onderkomen9

Ik verbaas mij erg over onderstaande reacties. Dit resort is werkelijk waar een paradijs. Mijn vriend en ik hadden all inclusive en niks ontbrak. Er worden handdoeken gelegd, maar waar is dat niet zo? Er zijn drie zwembaden, waarvan er één pas 'open' gaat vanaf 10 uur, dus er is altijd wel een bedje. Op het strand moet je er wel vroeg bij zijn. Je bent gegarandeerd van een plek bij het zwembad. Het animatieteam is super en variërend. Voor all inclusive kun je hapjes en dranken consumeren bij de poolbar, altijd iets lekkers. Het eten in de eetzaal vonden wij niet erg bijzonder, soms koud of niet naar onze smaak, maar we zijn zeker niet uitgehongerd. De gastvrouw Maria Teresa begroette ons altijd vriendelijk en gaf ons tips over ons trip naar Barcelona. Dídac bij de receptie ook, topmensen! Cambrils is verder lekker rustig en Salou is vlakbij, maar daar merk je niks van. Wij hebben genoten (ook bij de beachbar, heerlijk 's avonds!) en het is zeker aan te raden. Ook genoeg voor kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel Apartheid: wij waren tweederangs gasten

J. Baselmans
29-8-2016
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wanneer je geen volpension hebt geboekt mag je bij het zwembad geen drankje kopen. Je moet dan buiten de poorten van het zwembad om iets te kopen. Ook bij het ontbijt heb je speciale koffie automaten voor mensen met volpension (zonder lange rij) en voor mensen zonder volpension (met lange rij). Wij hadden halfpension en waren dus tweederangs gasten. Wij komen al jaren bij Estival en andere jaren was dit nog niet zo en mochten ook wij gewoon iets eten of drinken kopen binnen de zwembadpoorten.

Toen ik aan de hotelmanager Pilal Succarat vertelde dat dit niet goed voelde zei ze dat dit andere jaren ook al zo was; dat ik aan het liegen was! Een hotelmanager!!! Deze beschuldiging is buiten alle proporties. Zij is degene die geen gelijk heeft.

Daarom heb ik een officiële klachtenbrief afgegeven bij de receptie. Deze brief werd doorgegeven aan de hotelmanager. Nooit meer iets van gehoord...

Schandalig! Mijn vakantie is volledig verpest.

Nooit meer naar dit hotel met een apartheidsregime en een dictatoriale manager.

geweldig!

fam. kroon
5-8-2016
  • Activiteiten8

alles goed. wij zaten allin, vonden prijs kwaliteit verhouding gewoon goed. Eten goed en redelijk gevarieerd, ontbijt top. Drankjes A merken. Het is hier schoon, netjes, leuk en aardig personeel, kindvriendelijk, activiteiten goed georganiseerd. lekkere zwembaden (ook hier helaas handdoekmaffia...) vooral de Adults Only pool geweldig! Strand heel dichtbij en daar altijd een bedje te vinden. Het ligt wel wat afgelegen, ong. 25 minuten lopen naar Cambrils. Wel te doen, (beter is om een fiets te huren vonden wij) gezellig druk toeristisch plaatsje. Wij hebben fantastische vakantie gehad en kan dit zeker aanraden, zou wel All-in boeken.

Zeker niet goed: transfer vanaf Reus: eerst zo'n 15 accomodaties af in Salou dan Cambrils als laatste. Ruim 3! uur over gedaan. Touroperator zei sorry... Terug vanaf Barcelona: 2 uur transfer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gewelidige villa op prima locatie.

Renske
26-6-2016
  • Activiteiten8

Wij hadden via resort een villa geboekt. De villa's worden verhuurd maar zijn van particuliere eigenaren. Alle villa's staan in een woonwijk waarbij er gebruik gemaakt kan worden van alle faciliteiten, zoals 3 zwembaden, strand met ligbedden, kleine supermarkt en verschillende horeca.

Wij verbleven in een zeer prettige villa met nieuwe keuken en badkamer die waren voorziening van alle gemakken, zoals oven, magnetron, regendouche, etc. Dit verschilt echter per villa (mijn man is bij de buren binnen geweest, ook prima maar soberder ingericht en iets krapper). Wij hadden een vrij staande woning met afgesloten tuin en prachtige serre met vouwdeuren.

Wij vonden de afstand tot haven van Cambrils net te ver (terwijl wij goed ter been zijn), dus gingen met de auto waar je prima (betaald) kan parkeren.

Enige nadeel van villa's geen wifi!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldig!

Ivette
13-9-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

In een atrium bungalow gezeten met man en kind van 3,5.geweldige vakantie gehad!De receptie en het familiezwembad met de ruimte daar omheen volledig vernieuwd.Het zwembad is prachtig geworden en genoeg ligbedden voor iedereen.Bungalow was simpel ingericht,maar prima.De keuken heeft een afdruiprek in het kastje boven de spoelbak.Woonkamer was simpel,met een prima bankstel.Slaapkamers en bedden ook prima met een ventilator boven de bedden.Badkamer netjes.Alles was Goed schoon!De patio was heel fijn met een kind.Ook aan het strand genoeg ligbedden,alleen niet voor iedereen een parasol.Fijn zandstrand en rustige zee.De zwembaden waren wel wat aan de koude kant,enige minpuntje.Alles was even netjes en schoon.Eten bij het zwembad en het restaurant bij het strand was heerlijk en niet duur!Personeel is overal even vriendelijk en behulpzaam en we hebben echt een fantastische week gehad!Ook de omgeving is leuk en er is voldoende te doen.Het resort heet nu Estival Eldorado resort.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Estival Eldorado Resort in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Estival Eldorado Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.