Appartement Els Pins II

3 reviews over Appartement Els Pins II in het Nederlands

geen aanrader

chantal
27-8-2009

slecht bijgehouden, veel lawaai door trein en feestvierende jongeren. dunne muurtjes dus zeer gehorig

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

nooit meer

fam van der plas
23-8-2009

een zeer slecht onderhouden complex vies smerig en in slechte staat van onderhoud loopt een trein rails langs die veel herrie produceert geen aanrader voor mensen boven de 30 die voor de rust komen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

Dit Nooit meer

martijn
23-8-2009

met een gezin met 3 kinderen op 3 hoog in een appartement waar je de hond nog niet achter laat smerig vies alles kapot en 24/7 herrie van een trein die er achter door rijd geen aanrader als je ouder bent dan 30 en voor de rust komt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Els Pins II voor je op een rij gezet:

Appartement info

• AdresAvda. Diputacion 43850(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Els Pins II

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Els Pins II in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Els Pins II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.