Hotel El Dorado Playa

8.3Ligging

Hotel Info

6 reviews over Hotel El Dorado Playa in het Nederlands

• 8Irene van Dam15-08-2013

Rustig park met mooie huisjes

We hebben van 3- 10 aug. op dit park gezeten in villa nr. 168. Deze lag achteraan het park, ca. 10 min. lopen van het strand. Het park is mooi aangelegd met veel groen, 2 grote zwembaden en eigen strand. De villa was ruim met een grote tuin, goede bedden, complete keuken en 2 badkamers. Rondom rolluiken en horren, dus lekker koel. Bij aankomst waren de bedden opgemaakt en halverwege de week nog een keer verschoond. Onze kinderen (11 en 14) hebben zich goed vermaakt in het zwembad en ook een proefles surfen en zeilen gedaan. Vanaf het park loopt een wandel/ fietspad naar Cambrils, erg leuk. Dagje Barcelona geweest, met de auto ongeveer 1 uur. Winkeltje op het park voor brood en krant, grote supermarkt op ca. 10min. rijden. Personeel vriendelijk, alleen chagerijnige bediening bij Bar Playa. Minpunten: te weinig bedjes bij het zwembad (handdoekje leggen) en beetje last van muggen. Park is niet goedkoop, maar alles is inclusief dus geen extra kosten.

7Prijs/kwaliteit
      8Ligging

• 5Wim Jansen15-08-2011

Vooralsnog niet meer

De schoonmaak bij aankomst was beneden alle peil, vuil onder bedden, naast de ijstkast een smerige afzuigkap etc.. Het vervangen van handdoeken en beddengoed vindt veel te weinig plaats en wordt regelmatig onaangekondigd een dag verschoven. Veel achterstallig onderhoud bij vensters en badkamers. Voegen badkamers op vele plekken kapot en verdwenen met bedenkelijk veel schimmel. Op de voorlaatste dag voor vertrek 4 (baby) slakken in de badkamer aangetroffen, die uit de kapotte voegen of het afvoerputje zijn gekomen. Gelukkig hebben we de slakken tijdig kunnen verwijderen voordat de kinderen het zagen. Gezien de prijs toch een behoorlijke tegenvaller. Het park verder was overigens zeer relaxed.

5Prijs/kwaliteit
      6Ligging

Met vrienden

• 8DrDrums12-08-2011

Prima bungalows in mooi park

Heerlijk verzorgd park, goede sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Huisjes mooi gelegen 1 minuut van strand. Inrichting typisch Spaans dus stom. Wel goed beveiligd, horren voor de ramen zodat ramen tegen elkaar open konden blijven en er 's nachts lekker windje woei. Mooi fietspad naar CAmbrils,( 3 kilometer) goede spa. Voor oudere kinderen niet heel veel te beleven ,maar voor gezinnen met wat kelinere kindreen SUPER.

9Ligging

• 8kleintje pils22-10-2010

Geweldige vakantie

Bungalow El Dorado Playa in Cambrils is echt aan te raden. Mooie ligging, groot en schoon.

8Ligging

• 10Marjolein Gronloh30-09-2010

Fantastische locatie - AANRADER !!

Mooi en schoon park. Het hele park wordt goed onderhouden. Van alle gemakken voorzien. De receptionistes en dames bij de info balie spreken diverse talen (sommige zelfs Nederlands). Al het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.| Op het park zijn 3 verschillende zwembaden; 4 restaurants en een kleine winkel. Wij hebben ons prima vermaakt. In een straal van 20 km is er iedere dag wel ergens een markt. Volgend jaar weer

10Prijs/kwaliteit
      10Ligging

• 10Jose04-08-2010

Geweldig park!

Wij zijn in juli 2010 2 weken met 2 jonge kinderen op dit park geweest. Wat een verademing ten opzichte van onze vakanties andere jaren in Frankrijk en Portugal. Wij zaten in het huisje Atrium; lekker ruim, grote afgesloten patio en heel dicht bij het zwembad, supermarkt, restaurant en het strand. Enige nadeel misschien dat er geen airco is. Wel grote ventilatoren in de slaapkamer. Prima te doen! Er wordt 2 x per week schoongemaakt incl. beddengoed en handdoeken. Het park is ruim opgezet, je hebt altijd een patio of een tuin (behalve de appartementen) en dus de ruimte. Niks hutje op mutje. Er zijn twee heerlijke zwembaden en een prachtig strand. Er zijn ligstoelen en parasols waar je gratis gebruik van kunt maken. Er is altijd plek en nooit overvol. Geen gedoe met 's ochtends handdoekjes leggen! De mensen zijn super vriendelijk. De restaurants zijn prima. Via een gezellige boulevard loop je in 20 minuten naar het centrum van Cambrils. Leuk stadje met veel winkels en restaurants.

9Ligging

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel El Dorado Playa

• Irene van Dam, 15-08-2013

Fietsen huren of meenemen, handig voor op het park of om naar Cambrils te gaan.

1 vraag over Hotel El Dorado Playa

• Mandy, 09-02-2017

via welke reisbureau te boeken

Weet iemand misschien, via welke reis bureau je kan boeken ? voor alleen logies .?

• AdresCARRETERA NACIONAL 340, KM 1143 43850
    • E-mailadres