Villa Cambrils

Villa
Villa Cambrils
7,5

2 reviews over Villa Cambrils in het Nederlands

Perfect ,we gaan dit jaar terug .

Cuppers Switten
26-2-2018

Appartement prima ,misschien wat kleine kookpotten plaatsen .

mooie plaats leuke en goede restaurantjes.

BFAM van Rens
7-1-2017

de inkoop mogelijk heden voor dagelijkse boodschappen zijn ruim aanwezig.Alles is met fiets bereikbaar bv vanaf camping Joan.Prachtig aangelegde fiets route

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Cambrils in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Cambrils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.