Vakantiepark Cambrils Park Family Resort

• 8.7Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

Bij Hotel Cambrils Park Family Resort kun je op vakantie met het hele gezin. Er is veel aandacht voor de kinderen in de vorm van spelletjes en activiteiten. De ouders komen heerlijk tot rust in de wellness. Een echt resort met een prachtig zwembad, goed eten en luxe accommodaties. Het pretpark Port Aventura in de buurt zorgt voor nog meer plezier.

We hebben een aantal aanbieders voor Cambrils Park Family Resort voor je op een rij gezet:

346 reviews over Vakantiepark Cambrils Park Family Resort

• 9Laura23-09-2019

Geweldig

Echt een prachtig resort. Want dat is het. Een resort. Hele vriendelijke mensen allemaal. Het resort is zo schoon. Je zal geen stukje papier vinden op de grond. De beplanting is grandioos. Een waar paradijs. Als ik 1 minpunt moet noemen is het dat alle zwembaden pas om 11:00 open gaan. Dat is met kleine kinderen die vroeg wakker zijn gewoon veel te laat. En denk niet dat je een half uurtje eerder kan gaan liggen want je word zonder pardon gewoon weggestuurd. Verder dan dat hebben wij echt voor de tweede keer een geweldige vakantie hier gehad. De prijs is aan de hoge kant maar je krijgt er zoveel voor terug. Het is het dubbel en dwars waard.

• 10Activiteiten

Marketing Manager, Marketing, 04-10-2019

Beste Laura, Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende Cambrils Park Family Resort met ons en met andere reizigers. We hebben je recensie met veel plezier gelezen! Er is niets prettiger te horen dan dat onze klanten tevreden naar huis gaan. Hartelijk dank voor het feit dat u ons gekozen heeft als vakantiebestemming! Doen we ons uiterste best om de hoge normen van netheid en kwaliteit te handhaven en ons personeel werkt 24 uur per dag om ervoor te zorgen dat dit het geval is. Dank voor de speciale vermelding hiervan, dit daar de tevredenheid van onze gasten erg belangrijk voor ons is. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet :)

• 9Stefan24-08-2019

Compleet en groen familie resort

Compleet en groen familie resort. Voor de 3e keer in Villa Bonita (via eigen website). Airco, ruime woonkamer met hoekbank, 6 persoons tafel, keuken met kookplaat, vaatwasser, magnetron en koel/vriescombi, 2 slaapkamers, apart toilet, badkamer met douche. VB82; dichtbij bakker, winkel, restaurant, zwembad en speelterrein. Nadeel is dat je tot 23:30 kunt meegenieten met het avond programma... 4 zwembaden met elk eigen sfeer, ruim, veel bedjes. Badmeesters wel streng qua opblaasbeesten. Dit jaar helaas geen kaartjes op de bedden dat handdoekje leggen niet gewaardeerd wordt. Dichtbij vliegveld Reus. Kan prima per taxi. Naar strand met busje van het resort óf per fiets. Ook leuk om over de boulevard naar Salou te fietsen. Dit jaar auto gehuurd, rond €300 voor 2 wkn. Zandstrand in omgeving Salou/ Taragona niet beter dan Cambrils, door rotspartijen wel overzichtelijker. Salou leuke plaats met winkels en vertier.

• 10Onderkomen

Marketing Manager, Marketing, 27-08-2019

Beste Stefan,

We vinden het erg prettig te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons een geweldige Resort vindt met uitmuntende faciliteiten. Er is niets prettiger te horen dan dat onze klanten tevreden naar huis gaan. Hartelijk dank voor het feit dat u ons gekozen heeft als vakantiebestemming!

In Cambrils Park Family Resort zijn we altijd alert op de suggesties van onze klanten, omdat ze ons helpen te detecteren wat de verbeterpunten zijn. Graag willen wij u danken voor uw raadgeving.

• 9Sis10-08-2019

Wát een fantastische camping!!! Gemoedelijk, geen massa toerisme! Zwembaden waren stuk voor stuk super, schoon en overzichtelijk. Bedjes genoeg, al werden deze door sommigen gereserveerd wat totaal overbodig is. Locatie dichtbij zowel het strand, Salou en Cambrils. Alles op de fiets te doen... Wij verbleven in 1 van de Aloha huisje, prima accommodatie, wel wat verouderd interieur maar dat heeft ook wel wat. Wij komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden

Marketing Manager, Marketing, 16-08-2019

Beste Sis,

• 9R.S.07-08-2019

Mooi, compleet en goed verzorgd park. Wij hebben hier met zijn vieren een heerlijke vakantie gehad. Huisjes zijn ruim en goed verzorgd, fijn dat er regelmatig voor nieuwe handdoeken en beddengoed wordt gezorgd. De zwembaden zijn prachtig, schoon en ruim opgezet, meer dan voldoende bedjes.(Al lagen er vaak onnodig ‘bezethanddoekjes’ op...). Het dichtstbijzijnde strand is een minuut of 10 lopen, al loop je wel over een smal voetpaadje langs een weg. In de omgeving is genoeg te doen, naast Cambrils en Salou, zijn bijvoorbeeld ook Reus en park Samá de moeite waard voor een bezoekje. Wij hebben hier genoten en zouden er graag nog eens terugkomen.

• 7Eetgelegenheden

Marketing Manager, Marketing, 08-08-2019

Beste R.S.,

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet :)

• 9Monique31-07-2019

Geweldig!

wat een geweldig park! de aankomst was al zeer prettig, het personeel verwelkomt iedereen hartelijk. Wij zaten in een villa Bonita: erg ruim, goede bedden, fijne airco, grote keuken. Het terras was ook prima, goed meubilair! Het park zelf heeft een aantal restaurants en snackbars, maar in de buurt van het park is erg nog genoeg te vinden. De zwembaden zijn top, het zwembad met het strand was onze favoriet. De bakker en supermarkt zijn goed, leuke winkeltjes nog op het park en de kapper was ook heel erg leuk!!Over het algemeen is het park erg schoon en is er heel veel aandacht voor de natuur. De parkieten zorgen er wel voor dat je op tijd wakker bent ;-) Het park is zeker zijn sterren waard!

• 9Onderkomen

Marketing Manager, Marketing, 06-08-2019

Beste Monique,

• 2018
    8fem31-10-2018

geweldige vakantie

Het was een geweldige vakantie het park was schoon, je kan er lekker eten & er was van alles te doen zoals midgetgolf ,voetbal en basket bal ook hebben we er bingo gedaan het is een geweldig resort voor jong & oud je kan je kinderen bijvoorbeeld ook even naar die miniclub brengen terwijl jij lekker aan het ontspannen bent in de Spa wel een nadeel is dat de zwembaden niet verwarmd zijn . Je kan er ook goed parkeren de plekken zijn ruim er is altijd een plek voor je omdat elk huisje een eigen parkeerplaats heeft wel is het een klein stukje lopen maar daar hebben ze ook een oplossing voor je kunt namelijk ook een fiets huren bij het resort . Het park heeft een mooie ligging met veel etengelegenheden , je kunt zo het dorp in fietsen.

• 7Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Marketing Manager, Marketing, 06-11-2018

Beste fem,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaringen op Cambrils Park Family Resort met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het fijn te horen dat u en uw gezin genoten hebben van uw verblijf bij ons, van de zwembaden, de accommodatie en van ons fantastisch animatieteam. Het plezier van de allerjongsten is voor ons heel belangrijk. Hartelijk dank voor het accentueren van onze brede scala aan activiteiten!

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet 😊

Met vrienden

• 8Andre24-09-2018

Heerlijke vakantie gehad

Wij hebben via touroperator geboekt en zijn 2 weken op de camping verbleven. Het is een prachtig aangelegde camping met mooie bloemen en planten. De camping is is keurig schoon en alles wordt uitstekend onderhouden. Ondanks dat de camping redelijk groot is voelt het zeker niet massaal. De accomodatie is basic maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er is voor kinderen heel veel te doen. Er is veel animatie met enthousiaste medewerkers. Over het algemeen was het meeste personeel erg vriendelijk; Enige minpunt was voor ons het eten op de camping. Snackbar en afhaal was wel ok. Het eten in het restaurant is kijkend naar prijs/kwaliteit verhouding ondermaats; hier is echt nog winst te behalen. Eten in het visrestaurant vonden we wel goed. Een nadeel voor ons gezin met peuter is dat de restaurants pas om 19.00 open gaan. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en zouden zeker overwegen om nog eens terug te gaan.

• 6Eetgelegenheden

Marketing Manager, Marketing, 01-10-2018

Beste Andre,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring op Cambrils Park Family Resort!

We vinden het prettig te vernemen dat u en uw gezin van uw verblijf bij ons, van de fantastische zwembaden en van de beplanting en de tuinen genoten hebben. Onze schoonmaak- en onderhoudsnormen zijn inderdaad hoog.

Ons belangrijkste doel is een gezellige en ontspannen sfeer te creëren waarin onze gasten de dagelijkse routine even vergeten, zich lekkerr ontspannen en genieten van hun familievakantie.

We vinden het erg prettig te horen dat we dat voor u en uw gezin bereikt hebben.

We hopen u en uw familie op korte termijn weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet

• 9Bianca Mol02-09-2018

Op voor de derde keer

We gaan volgende week voor de derde keer terug. Normaal doen we dat nooit maar voor kleine kinderen is het een ideale bestemming. Badmeester letten ook heel goed op. Personeel in de winkel is niet al te vrolijk maar dat mag de pret niet drukken. Je kan alleen pech hebben met de lokatie van je huisje als je aan de buitenkant zit kan je last hebben van de weg.

• 6Activiteiten

Marketing Manager, Marketing, 18-09-2018

Beste Bianca, Hartelijk dank voor het mededelen van uw ervaring in Cambrils Park Family Resort en voor het feit dat u ons voor de derde keer hebt gekozen als uw vakantieestemming! We vinden het fijn te horen dat u genoten heeft van uw laatste verblijf en dat u ons opnieuw bezoekt. Voor ons is dit de grootste genoegdoening. Tot gauw wederziens! Met vriendelijke groet 😊

• 9Dhondt levi03-08-2018

Uitstekend!

Super service, uitstekende animatie voor jong en oud en nog veel meer!

• 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Marketing Manager, Marketing, 08-08-2018

Beste Dhondt levi,

We zijn verheugd te vernemen dat u en uw gezin een prettige vakantie bij ons hebben doorgebracht en dat u ons een fantastische plek vindt.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet.

Met vrienden

• 9Mark25-07-2018

Erg goed en schoon park

Bij aankomst netjes ontvangen en direct toegang tot het huisje en park. Het huisje is keurig schoon en de mensen doen er alles aan om het hele park schoon en mooi te houden. Zeker een aanrader voor een gezin cq groep met kinderen!! Het park ligt eigenlijk tussen Salou en Cambrils in.

• 10Onderkomen

Marketing Manager, Marketing, 08-08-2018

Beste Mark, Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende Cambrils Park Family Resort met ons en met andere reizigers. We vinden het fijn te horen dat onze medewerkers u op een warme manier verwelkomden en dat zowel uw accommodatie als het Resort aan uw verwachtingen voldaan hebben. Daarnaast zijn we u bijzonder dankbaar dat u onze veeleisende schoonmaaknormen heeft vermeld. Op Cambrils Park doen we ons uiterste best om hoogwaardige dienstverleningen en faciliteiten aan te bieden en is het dus prettig te horen dat deze inspanningen worden gewaardeerd door onze klanten. We hopen u snel weer te mogen begroeten! Met vriendelijke groet.

25 tips over Vakantiepark Cambrils Park Family Resort

• p_labee, 21-04-2012

Op zo'n 100 km naar het zuiden ligt Peniscola, een heel mooi dorpje dat zeker de moeite waard is om te gaan bekijken!

• Ad, 09-10-2013

ik zou zeker weer voor villa Bonita kiezen of een appartement met jacuzzi op dak. Wij gaan hier zeker weer een keer terug naar toe. vanuit Eindhoven met het vliegtuig naar Reus (onder Barcelona) = 2uur vliegen. en dan 15min. rijden met de auto en je bent op bestemming.

• Wendy , 09-07-2014

Je was laten doen is echt super, je geeft het af in een zakje en je kan het een uurtje later op halen, indien gewenst gestreken en wel. Let wel de temperaturen van de wasmachine zijn hoger dan thuis, dus 40 graden daar is 60 graden hier !!

111 vragen over Vakantiepark Cambrils Park Family Resort

• MCC van den Boomen, 13-08-2018

Caravan

Wij zijn opzoek naar een camping voor in de zomer volgend jaar, is er een disco bij voor kinderen vanaf 16? is het aan het strand op loop afstand, en kan je komen met eigen caravan, of is het alleen ,maar huisjes, ik hoor het graag van jullie

• Myrthe , 18-07-2018

Disco

Ik had een vraagje over de planning in de avond. Zijn er ook dingen te doen in de avond voor de jongeren? Of is dat alleen buiten de camping.

• J.M. van der Zalm, 10-07-2018

Villas Bonitas huisjes

Goedenavond, Is er behalve een douche ook een bad aanwezig in de Villas Bonitas huisjes?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan