Vakantiepark Cambrils Park Family Resort

Vakantiepark Cambrils Park Family Resort
8,8

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Cambrils Park Family Resort voor je op een rij gezet:

335 reviews over Vakantiepark Cambrils Park Family Resort in het Nederlands

geweldige vakantie

fem
31-10-2018
  • Onderkomen7

Het was een geweldige vakantie het park was schoon, je kan er lekker eten & er was van alles te doen zoals midgetgolf ,voetbal en basket bal ook hebben we er bingo gedaan het is een geweldig resort voor jong & oud je kan je kinderen bijvoorbeeld ook even naar die miniclub brengen terwijl jij lekker aan het ontspannen bent in de Spa wel een nadeel is dat de zwembaden niet verwarmd zijn . Je kan er ook goed parkeren de plekken zijn ruim er is altijd een plek voor je omdat elk huisje een eigen parkeerplaats heeft wel is het een klein stukje lopen maar daar hebben ze ook een oplossing voor je kunt namelijk ook een fiets huren bij het resort . Het park heeft een mooie ligging met veel etengelegenheden , je kunt zo het dorp in fietsen.

Marketing Manager, Marketing, 6-11-2018

Beste fem,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaringen op Cambrils Park Family Resort met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het fijn te horen dat u en uw gezin genoten hebben van uw verblijf bij ons, van de zwembaden, de accommodatie en van ons fantastisch animatieteam. Het plezier van de allerjongsten is voor ons heel belangrijk. Hartelijk dank voor het accentueren van onze brede scala aan activiteiten!

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet 😊

Heerlijke vakantie gehad

Andre
24-9-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben via touroperator geboekt en zijn 2 weken op de camping verbleven.

Het is een prachtig aangelegde camping met mooie bloemen en planten. De camping is is keurig schoon en alles wordt uitstekend onderhouden.

Ondanks dat de camping redelijk groot is voelt het zeker niet massaal.

De accomodatie is basic maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Er is voor kinderen heel veel te doen. Er is veel animatie met enthousiaste medewerkers.

Over het algemeen was het meeste personeel erg vriendelijk;

Enige minpunt was voor ons het eten op de camping. Snackbar en afhaal was wel ok. Het eten in het restaurant is kijkend naar prijs/kwaliteit verhouding ondermaats; hier is echt nog winst te behalen. Eten in het visrestaurant vonden we wel goed.

Een nadeel voor ons gezin met peuter is dat de restaurants pas om 19.00 open gaan.

Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en zouden zeker overwegen om nog eens terug te gaan.

Marketing Manager, Marketing, 1-10-2018

Beste Andre,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring op Cambrils Park Family Resort!

We vinden het prettig te vernemen dat u en uw gezin van uw verblijf bij ons, van de fantastische zwembaden en van de beplanting en de tuinen genoten hebben. Onze schoonmaak- en onderhoudsnormen zijn inderdaad hoog.

Ons belangrijkste doel is een gezellige en ontspannen sfeer te creëren waarin onze gasten de dagelijkse routine even vergeten, zich lekkerr ontspannen en genieten van hun familievakantie.

We vinden het erg prettig te horen dat we dat voor u en uw gezin bereikt hebben.

We hopen u en uw familie op korte termijn weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet

Op voor de derde keer

Bianca Mol
2-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

We gaan volgende week voor de derde keer terug. Normaal doen we dat nooit maar voor kleine kinderen is het een ideale bestemming. Badmeester letten ook heel goed op. Personeel in de winkel is niet al te vrolijk maar dat mag de pret niet drukken. Je kan alleen pech hebben met de lokatie van je huisje als je aan de buitenkant zit kan je last hebben van de weg.

Marketing Manager, Marketing, 18-9-2018

Beste Bianca,

Hartelijk dank voor het mededelen van uw ervaring in Cambrils Park Family Resort en voor het feit dat u ons voor de derde keer hebt gekozen als uw vakantieestemming!

We vinden het fijn te horen dat u genoten heeft van uw laatste verblijf en dat u ons opnieuw bezoekt. Voor ons is dit de grootste genoegdoening.

Tot gauw wederziens!

Met vriendelijke groet 😊

Uitstekend!

Dhondt levi
3-8-2018
  • Onderkomen9

Super service, uitstekende animatie voor jong en oud en nog veel meer!

Marketing Manager, Marketing, 8-8-2018

Beste Dhondt levi,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende Cambrils Park Family Resort met ons en met andere reizigers.

We zijn verheugd te vernemen dat u en uw gezin een prettige vakantie bij ons hebben doorgebracht en dat u ons een fantastische plek vindt.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet.

Erg goed en schoon park

Mark
25-7-2018
  • Onderkomen10

Bij aankomst netjes ontvangen en direct toegang tot het huisje en park. Het huisje is keurig schoon en de mensen doen er alles aan om het hele park schoon en mooi te houden. Zeker een aanrader voor een gezin cq groep met kinderen!! Het park ligt eigenlijk tussen Salou en Cambrils in.

Marketing Manager, Marketing, 8-8-2018

Beste Mark,

We vinden het fijn te horen dat onze medewerkers u op een warme manier verwelkomden en dat zowel uw accommodatie als het Resort aan uw verwachtingen voldaan hebben. Daarnaast zijn we u bijzonder dankbaar dat u onze veeleisende schoonmaaknormen heeft vermeld. Op Cambrils Park doen we ons uiterste best om hoogwaardige dienstverleningen en faciliteiten aan te bieden en is het dus prettig te horen dat deze inspanningen worden gewaardeerd door onze klanten.

We hopen u snel weer te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet.

Kwaliteit niet in verhouding met de prijs

Fam Both
14-9-2017
  • Onderkomen6

Het park is perfect onderhouden en hier wordt ook dagelijks bijzonder veel aandacht aan besteed. Ook zwembaden, speeltuin, restaurant, en overige voorzieningen goed onderhouden en schoon.

Verder prima service op het park, je wordt met alle bagage middels een golfkarretje bij je accommodatie gebracht/opgehaald. Iedere 3 dagen schone handdoeken en wekelijks schoon bedlinnen. Ook dit wordt keurig bij de accommodatie gebracht, personeel is vrolijk en behulpzaam. Zelf toen we voor de derde keer op rij nieuw bedlinnen voor het campingbedje nodig hadden.

Het personeel in het restaurants is chagrijnig en niet klant vriendelijk. Verder was het eten in alle restaurants niet bijzonder, soms zelf smakeloos! Jammer, want je bent met een kind toch gebonden aan de faciliteiten op het park. Taxi naar Salou kost ruim €30,- heen & terug en het wordt al snel te laat voor kleine kinderen.

Tot slot is het zwemwater zéér koud. Zeker op de mindere dagen qua weer, lopen de kinderen al snel met blauwe lippen. Zonde! want de zwembaden zijn echt heel mooi en super voor kleine kinderen.

En ander punt van kritiek zijn de huisjes (Villa Bonita), bedden zijn keihard, bank is spartaans, ongedierte in huis (mieren) en toe aan grote schoonmaak/renovatie.

Kortom, prachtig park, goeie service, maar zeker wat aandachtspunten gezien de prijzen p/dag.

marketing manager, Marketing, 9-10-2017

Geachte Fam. Both. Geachte Fam. Both.

Hartelijk dank voor het publiceren van uw opinie betreffende Cambrils Park Resort. Het is aangenaam te horen dat de faciliteiten en het niveau van onderhoud hiervan naar wens zijn geweest, evenals de customerservice die u ontvangen heeft via de receptie en van de schoonmaakster. Wij doen ons uiterste best om een dienstverlening van hoge kwaliteit aan de klanten aan te bieden en ontvangen hierover ook vele felicitaties. Juist om deze reden spijt het ons te horen dat u niet naar tevredenheid geholpen bent.

Wij informeren u dat er op Cambrils Park Resort 2 restaurants, 1 buffet, 4 snack-bars en 1 TakeAway waarin u een grote variëteit aan gerechten voor alle nationalieiten en leeftijden (zelfs kindermenu’s) kunt vinden. Graag maken we nota van uw commentaar om zo keer op keer weer te kunnen blijven verbeteren.

Tevens willen wij u graag informeren dat we in de Resort genieten van warme temperaturen die de natuurlijke verwarming van het water in de zwembaden toestaan. Daarnaast maakt de groene omgeving van de Resort het onvermijdelijk dat we samenleven met sommige insecten die een deel uitmaken van het ecosysteem. Echter als de klant mieren in zijn accommodatie vindt en ons hierover informeert, vindt er direct een controle en schoonmaak van de zone plaats.

De Villas Bonita zijn gezellige houten huisjes die geinspireerd zijn op de Caribe. Hun beschrijving kunt u vinden op de website waar u ook een 360 view tour kunt zien. Als de klant ons meldt dat er iets defect is wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost of het wordt gerepareerd wanneer de accommodatie niet bezet is.

We hopen u in een nabije toekomst te mogen begroeten zodat u uw perceptie van ons verbetert doordat uw verblijf volledig naar wens is verlopen. Met vriendelijke groeten.

• Onderkomen9

Mooi park, meerdere zwembaden met glijbanen voor groot & klein. Shuttlebus naar het strand. Bakker, supermarkt, boutique, pinautomaat, restaurants, afhaal en zelfs een arts is in de ochtend en avond aanwezig op het park. Kluis, Badhanddoeken en föhn te leen. De borg dient altijd in contant geld betaald te worden. Fietsen(ook kinderfietsen) te huur voor € 8,00 per 4 uur. Hier moet ook weer borg contant betaald worden, met een maximum van € 100,00. Elke dag animatie en elke avond een show. Rondom Aloha bungalows heerlijke grasveldjes. Aan de buitenste rand van het park (aloha bungalows) kan je geluid van de weg horen en heb je zicht op de parkeerplaatsen. Ongediertebestrijding, hiervan wordt je netjes en duidelijk in meerdere talen schriftelijke op de hoogte gesteld met daarbij de vermelding dat je alle persoonlijke spullen binnen in jouw accomodatie legt. Na een aantal uur is het spul verdampt en is de geur ook weg. Wij hebben het hier heerlijk gehad en komen graag nog een keer terug.

Kwaliteitsafdeling CPR, Marketing, 9-10-2017
Hartelijk dank voor het tijd nemen om uw mening betreffende Cambrils Park Resort te publicern op Zoover en ons aan te bevelen aan toekomstige klanten. We vinden het erg prettig te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in een nabije toekomst weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten.

Geweldig!

Robbert
24-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Cambrils Park is voor de 2e keer uitstekend bevallen. Met 2 jonge kinderen van 4 en 8 jaar voldoende speelgelegenheden en ruimte rondom het Aloha huisje.

Tevens een uitstekende service van het personeel voor het opladen van m'n auto!

Departamento de Calidad, Marketing, 9-10-2017
Geachte Robbert. Hartelijk dank voor de positieve review betreffende jullie vakantie op Cambrils Park Resort. Fijn te horen dat het jullie wederom zo goed bevallen is. De dienstverlening voor het opladen van elektrische auto's is deze winter van start gedaan. Momenteel zijn er twee oplaadpunten bij de receptie van de Villa's Bonita / Appartementen La Mediterrània. We wensen jullie nog een hele fijne dag en hopen jullie in 2018 ook weer te mogen ontvangen op Cambrils Park Resort.

Fantastisch vakantiepark

Verbaant
18-6-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn hier 2 keer geweest in het voorseizoen. Wat een heerlijk vakantiepark om met kleine kinderen naar toe te gaan. Wij zaten in de een Villa Bonita huisje. Deze had een fijne, ruime woonkamer en de airco werkte perfect. Het park heeft meerdere zwembaden met leuke glijbanen. Ook de voetbalveldjes zijn erg leuk en bij veel huisjes heb je ook voor het huis een stukje gras waar de kinderen lekker kunnen spelen. Het park is ruim opgezet maar klein genoeg om overal dichtbij te zijn. De animatie is leuk, in het voorseizoen was er iedere avond een show en bij de kids club worden leuke dingen gedaan. Parky loopt iedere dag een rondje over het park heen en is 's avonds ook altijd bij de minidisco. Het park wordt geweldig mooi bijgehouden en is altijd schoon.

Wij wonen in omgeving Eindhoven en konden vanuit Eindhoven op Reus vliegen, daarna is het nog een kwartiertje met de taxi naar het park waardoor onze reis slechts 4 uur duurde, ideaal! Wij hadden nog veel vaker willen gaan maar aangezien we nu vast zitten aan de schoolvakantie vinden we het echt te duur.

Cambrils Park Family Resort, Marketing, 13-7-2017

Geachte Verbaant,

Hartelijk dank voor het tijd nemen en ons uw ervaring op onze Resort te beschrijven.

Onze verschillende afdelingen zoals de tuinploeg, onderhoudsdienst en het zwembadpersoneel werken dagelijks hard om het kwaliteitsniveau niet minder wordt.

We zijn ons ervan bewust dat het animatieteam een heel belangrijk onderdeel van tevredenheid is voor onze gasten en daarom beschikken we ook over een afdeling van interne animatie die elke week de activiteiten voor volwassenen en kinderen van alle leeftijden plant. Alle familieleden hebben een plekje hier in het Resort!

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wij danken u hartelijk voor het tonen van uw vertrouwen in ons.

Met vriendelijke groeten. :)

Mooi vakantiepark

Susan dreverman
18-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Echt een mooi en goed onderhouden vakantiepark.

Goede mogelijkheden om een hapje te eten, zowel tussen de middag als in de avond.

Ruime huisjes.

Twee keer geweest en beide keren heel goed bevallen.

Cambrils Park Family Resort, Marketing, 22-5-2017

Hartelijk dank voor het tijd nemen om ons uw feedback te geven en voor uw interesse in Cambrils Park Resort.

We waarderen ontzettend uw mening betreffende het onderhoud van het park. De onderhoudsdienst als ook de tuinploeg hebben dagelijks een belangrijke taak om dit kwaliteitsniveau in stand te houden. We vinden het fijn te horen dat u en uw familia een para aangename dagen bij ons gehad hebben en we hopen van harte u voor een derde keer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten.