Hotel Best Maritim

Hotel Best Maritim
7,9

7 tips over Hotel Best Maritim

jari4, 12-10-2014
Voor weinig geld kan je een prima fiets huren Ik betaalde 40 Euro voor 14 dagen .
michelinebosch57, 19-8-2013
Markt in Taragona. en uiteraard moet je Barcelona gezien hebben.
Ria Waverijn, 27-5-2013
Bezoek met een huurauto het schitterende achterland.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Maritim voor je op een rij gezet:

A. van Houtum, 3-8-2012
Wel een leuke Ierse pub in de buurt met zeer vriendelijk personeel en een goede kaart.
hessen, 1-8-2012
Tapas bij strandtent Mambo! Cava sangria is daar overheerlijk.
conny van nieuwnhuyzen, 15-6-2012
Bezoek in ieder geval Tarragona,en Salou.

DE LEENDER LILIANE, 10-5-2009
Huur een keer een fiets ( wel niet goedkoop ) voor een halve dag , dus 4 uur ( 8 euro) en vergeet niet van een fietsslot te vragen , want anders kan je nergens niet binnengaan om iets te gaan drinken of zo.Trek een keer het binnenland in en ontdek vele mooie plaatsjes. Ga ook in Salou aan de haven binnen bij de INFO kiosk en je ontvangt heel wat informatie. Ook een boekje waar de 12 bezienswaardigheden in staan . Er zijn er bij die de moeite waard zijn.Het fietspad naast de kust (Salou -Cambrils

We hebben een aantal aanbieders voor Best Maritim voor je op een rij gezet: