Hotel Best Maritim

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°4°
Hotel Best Maritim

Omschrijving
Hotel Best Maritim in Cambrils is een fijne bestemming voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Kleine kinderen hebben veel plezier met het animatieteam en voor de jongeren ligt Salou op loopafstand. Bij het eten vind je voor ieder wat wils, elke dag in een ander thema. Het hotel heeft een fijne ligging aan zee tussen Cambrils en Salou.

134 reviews over Hotel Best Maritim in het Nederlands

Helemaal Top!

Pauline Rassers,
2-10-2018

Wat was het weer super!

Echt voor ieder wat wils helemaal top!!

Mooie busverbinding voor de deur naar Cambrills of Salou!

Gereisd met partner in september 2018
Hotel Direktie, Director, 8-10-2018

Geachte Mevr. Pauline Rassers,

Wij willen u graag bedanken voor het schrijven van uw opmerkingen, want dankzij opinies zoals de uwe, is dit de plek waar ons werk wordt beloond, omdat onze belangrijkste doelstelling steeds de maximale tevredenheid van onze klanten is.

Fijn hotel

Nathalie,
24-8-2018

Hotel ziet er modern en stijlvol uit. Kamers zijn met een gezin niet groot, maar netjes. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer over zee, maar je moet het treffen.

Pluspunten: ligging aan zee, to bushalte en het lekkere eten. Dagelijks een ander thema en voor ieder wat wils.

Minpunten: bedjes bij het zwembed staan erg opgepropt bij elkaar en zijn om 9:30 uur allemaal al "gereserveerd". De animatie; overdag best leuk maar in de avond is er geen ontkomen aan. De muziek gaat tussen 21.00 en 23.30 uur keihard aan, in je hotelkamer kun je elkaar nauwelijks nog verstaan (met de deur dicht!). Reis je met kinderen die liever niet om 21:30 naar de minidisco gaan en/of ben je zelf gesteld het hebben van een keuze in waar je naar luisterd in de avond, dan kun je beter nog even verder kijken....

Ondanks dit hebben wij hier een fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker de moeite waard!!

Peter,
9-8-2018

10 nachten verbleven in dit prachtige hotel.

Het hotel voldeed helemaal aan de verwachtingen . Schoon, geweldige ligging aan het strand.

De kamers zijn niet heel ruim maar wel schoon en heeft fijne bedden en een goeie airco.

Het eten was echt heel goed! Gevarieerd en in 10 dagen elke keer weer verrast door nieuwe gerechten.

Heerlijk ontbijt met live cooking. Enig minpuntje vond ik de bediening, niet echt vriendelijk .

De animatie deed erg zijn best om iedereen te vermaken.

De omgeving is niet echt spannend maar je kunt als je wel makkelijk wandelen richting Salou(veel te groot en massaal maar wel leuk om een keer te zien).

Al met al hebben we hier een topvakantie gehad en is het echt de moeite waard!

Nu nog 4 dagen in Sitges( het Saint tropez van Spanje).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Hotel Direktie, Director, 13-8-2018

Beste Peter,

Bedankt voor de tijd die u hebt besteed aan het schrijven van een paar regeltjes over uw verblijf in het Best Maritim hotel. We zijn blij dat u een aangename paar dagen bij ons hebben doorgebracht en dat jullie tevreden waren met het personeel van het hotel. We hopen jullie in de nabije toekomst nog een keertje weer te zien.

Gweldig Hotel

Hoeben,
9-8-2018

Wij zijn dik tevreden zijn er nu voor het 3e jaar geweest. Na de renovatie veel verbeterd. De sky-bar heeft een prachtig uitzicht. Verbetermogelijkheden: continue bemanning , afschermen van de brandtrap zodat vreemden er niet kunnen komen.

betere info dat bij het huren van een bedje inclusief drankje is.

"We hadden een prachtige kamer (junior suite) Echte aanrader is de spa.

Eten is in basis dagelijks hetzelfde, maar iedere dag aangevuld in thema's

Dit hotel ligt tussen Cambrills en Salou (bushalte voor de deur) en direct aan de zee!

Iedere vrijdag een professionele salsa band, bij het 2e liedje is het publiek al volledig mee.

Voldoende ligbedjes en toch blijft het handdoekje leggen??

Alg. douches op de begane grond, Geen doucherooster, iedereen moet afwachten op zijn beurt. Geen douchewand, staat snel blank. Gesprek met Chaimaa enquêtrice reeds besproken. Wifi erg slecht, vriendelijk personeel. Volgend jaar zeker weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed, op een klein voorvalletje na

Ka,
8-8-2018

Goed hotel, mooie kamers! Alleen helaas ook hier handdoekje leggen. Personeels bij de receptie niet allemaal even vriendelijk. Toen bij ons bleek dat door een staking we niet op de luchthaven konden komen wilde ze totaal geen moeite doen om een oplossing te bedenken. Gelukkig heeft touroperator ons prima geholpen. De ietwat slungelige jongen aan de receptie heeft me zelfs uitgescholden voor hoer met een volle balie niet echt netjes om zo je gasten te woord te staan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk hotel, fijne ligging

A Jacobs,
26-7-2018

Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste dag.

Het hotel ligt meteen aan het strand, letterlijk 3 stappen vanaf terras tot met je voeten in het zand!

Het hotel heeft een moderne uitstraling en kamers zijn klein, maar praktisch ingericht. Wel (meeste) met klein balkon. Op de kamer is het ijskastje fijn.

Dan het eten: gewoonweg heerlijk, meer dan genoeg keuze, elke dag vaste gerechten en dan nog afwisselend diverse thema's variërend van mexicaans, grieks, oosters, spaans, echt voor iedereen is er wel wat te vinden.

Bushalte naar Cambrils en Salou voor de deur, in de buurt van het hotel heb je een paar terrasjes en winkeltjes, maar in de 2 badplaatsen is meer dan genoeg te beleven, wij vonden het fijn dat je niet midden in de drukte zat, maar dit wel kon opzoeken.

Het personeel is vriendelijk, en wij vonden het animatie-team heel gezellig!

Enige minpuntje was de iets te strenge badmeester.

Kortom: aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Hotel Direktie, Director, 31-7-2018

Geachte Fam. A Jacobs,

Namens het gehele team dat het best Maritim vormt, willen we u van harte bedanken voor uw opmerkingen, omdat deze ons helpen om verder te verbeteren, zodat u kunt genieten van een gelukkig verblijf. We zullen blijven werken om te proberen u steeds de beste prijs/kwaliteit te bieden tijdens uw verblijf en we hopen U zeer snel weer te zien. En we willen u speciaal bedanken voor uw opmerkingen over onze gastronomie.

manager

Best Maritim

Mooi gerenoveerd hotel aan het strand.

Maria van Tongeren,
7-7-2018

Mooi pas gerenoveerd keurig hotel. Vriendelijk personeel van kamermeisje tot nachtportier. De jonge tengere Engels sprekende dame van de receptie is een aanwinst voor het hotel, vriendelijk en oplossend meedenkend. Het eten is prima, er is zoveel keus dat er altijd wel iets is wat je lust. Live cooking ook veel keuze. Wij hadden een superior kamer. Alle kamers zijn zelfde grootte met gratis koelkastje en kluisje. Superiorkamer extra's: waterkoker, gratis toegang tot skybar terras, p.p. 1x gratis toegang tot de spa. Altijd 4e verdieping met zicht op zwembad/ zee. Kamer is netjes ingericht en groot genoeg. Badkamer met douche, fohn, vergrootspiegel, haken aan de muur. Die haken hadden we voor het eerst:) Prijzen van drankjes enz. goedkoper dan in Nederland. Animatie vonden wij veel te kort max 1,5 uur. Jammer want als je wat anders wilt moet je 2 km lopen naar Salou. Al met al een fijn keurig hotel waar wij ons hebben thuis gevoelt.

Gereisd met partner in juni 2018
Hotel Direktie, Director, 10-7-2018

Geachte Maria van Tongeren,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening, wij danken u voor de gedetailleerde beschrijving van onze faciliteiten en de zone voor andere gebruikers, evenals de beschrijving van de superieure kamers en hun voordelen. We zijn heel blij dat u van je vakantie in ons hotel hebt genoten en we verwelkomen je graag de volgende keer.

Best Maritim

Modern hotel met fantastische keuken

Bart Polet,
9-5-2018

Dit hotel ligt tussen Cambrils en Salou. Salou is het dichtste stadje op 30 min wandelafstand.

Rond het hotel zijn geen discotheken en bars. Dit is een pluspunt want je hebt hier geen overlast van. Ook rijden hier geen brommers of auto's rond het hotel.

Het strand ligt recht over het hotel. Vanop je kamer heb je prachtig uitzicht op de zee.

Het eten is gewoonweg super. Beter kan het niet. Veel afwisseling en een net restaurant. Ook het personeel is hier super vriendelijk.

Kamers zijn aan de kleine kant maar beschikken over alle luxe. Spijtig dat er geen waterkoker is.

Kamers zijn behoorlijk gehorig.

Tot 24 uur is er animatie voorzien. Het optreden zorgt voor lawaaihinder. Voor 24 uur kan je hier niet gaan slapen, tenzij je een goede slaper bent.

Gereisd met partner in april 2018
Hotel Direktie, Director, 18-5-2018

Geachte Bart,

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening, we zijn blij om te horen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en uw mooie opmerkingen zullen we aan ons team doorgeven. Ik kijk ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in ons hotel,

met vriendelijke groet,

Manager van Best Maritim

Super!

Ina,
23-2-2018

Op advies van touroperator zijn wij hier 4 jaar geleden terecht gekomen.

Wij gaan nu voor de 4de keer naar dit hotel en voor ons en ons gezin is dit echt 1 van de fijnste hotels waar we geweest zijn.

De ligging perfect!

Door het leeftijdsverschil in ons gezin is er door de ligging van alles te doen. De oudjes het strand en zwembad. De grotere kinderen Salou op loopafstand en de jonkies het entertainmentteam.

Kortom wij vieren hier echt vakantie!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Hotel Direktie, Director, 28-2-2018

Geachte Gast,

Wij waarderen ten zeerste uw opinie over uw verblijf in ons hotel Best Maritim . Alle medewerkers werken heel hard om de kwaliteitsnormen te handhaven en het is zeer de moeite waard om opmerkingen te hebben als de uwe over de waardering voor hun werk.

Hoogachtend,

Best Maritim****

Geweldig!!

Pauline,
7-10-2017

Het is een super hotel en er is niets op aan te merken.

Het eten is Super!!! Alleen soms wat aan de lauwe kant!

Het personeel doet onwijs hun best om alles te doen ...ze zijn ook heet gezellig!!!

Gereisd met vrienden in september 2017
Hotel Direktie, Director, 10-10-2017

Geachte Pauline,

Wij willen graag uw mening over uw verblijf in ons hotel Best Maritim waarderen. Al het personeel werkt erg hard om de kwaliteitsnormen te houden en het is zeer lonend om opmerkingen te hebben alsuw waardering voor hun werk. Wij zijn er zeker van dat uw mening zeer nuttig zal zijn voor mensen die Best Maritim willen boeken in de toekomst.

Best Maritim****

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Maritim in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Maritim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.