Hotel Best Cambrils

6,7

73 reviews over Hotel Best Cambrils in het Nederlands

Robert,
6-1-2019

All-in formule was zeer goed voldoende eten voor ieder wat wils.

Kamers en sanitair waren zeer schoon ,ook de wc in de lobby werd zeer vaak schoongemaakt.

Vriendelijk en gastvrij personeel .

De ligging van het hotel was goed 50 meter vanaf het strand.

Het hotel ligt tussen Cambrils en Salou , met de bus zijn deze plaatsen goed te bereiken .

Voor de kids was er veel te doen in het hotel het entertainment team deed erg hun best voor de gasten het naar hun zin te maken.

Wij zijn hier tien dagen geweest en hebben het erg naar onze zin gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie vakantie gehad

Petra,
6-9-2018

Een prima hotel met mooi zwembad met voldoende ligbedden. Heel dichtbij het mooie zandstrand. Wij hadden all-inclusive. Het eten was prima, hele uitgebreide buffetten met veel showcooking en veel vers fruit dat ter plekke gesneden werd. Ook de bar bij het zwembad was prima, hier kan je hotdogs, patat, hamburgers en ijs halen. Het hotel is schoon en alles is goed verzorgd. Een ruime lobby met pooltafels. De animatie was erg leuk, elke dag werden er activiteiten in het zwembad zoals volleybal, waterpolo en aquajoggen georganiseerd. Ook was er soms buiten livecooking bij het zwembad.

Centrum van Cambrils ligt op ca. 4 km en van Salou op 3 km, dat is best ver om te lopen. Verder was de all inclusive om 23.30 afgelopen, dat vonden wij erg vroeg. Ook was niet helemaal duidelijk wat nu wel en wat niet is inbegrepen. Wij sliepen met 4 personen op een kamer met 2 2-persoonsbedden, dit was best krap.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Het Management, Hotel Manager, 12-11-2018

Geachte gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Cambrils.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Teleurstelling

Tonnard,
4-9-2018

Vrij recent gerenoveerd hotel. hadden kamer aan buitenzijde hotel, deze was helaas zeer gehorig . omgeving van het hotel is weinig spannends, rustig gelegen. Ontvangst aan de receptie werd verzorgd door veelal Russisch sprekend personeel. Het groot aantal Russische vakantiegangers van het type arrogant maakt dat er een aparte sfeer hangt in het hotel, alles is gericht op de Russische gasten en de rest van de gasten is bijzaak. In de eetzaal wordt je pas duidelijke hoe groot dit hotel is, massale zoektocht naar vrije tafeltjes, massale jacht op typisch smaakloos lauw hotel eten met de bijbehorende onrust. geen pretje om te eten.

samengevat:

- erg groot en massaal hotel

-hoog Rusland gehalte

-bekende tralala met bedjes bij zwembad

-gehorige kamers

-personeel creëert geen 'welkom' gevoel

-chaotische ren je rot taferelen in eetzaal

-eten van matige kwaliteit

-schoonmaak eetzaal slecht

-ligging aan strand is ok

-voor ons een teleurstelling

Gereisd met partner in juni 2018
Hotel Direktie, Hotel Manager, 9-10-2018

Geachte Fam. Tonnard, Hartelijk dank voor uw review op Zoover. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in het Best cambrils hotel.

Met vriendelijke groet

Het management team

Matig

Sanne van Nunen,
26-5-2018

Matig is het meest passende woord. Kamers zijn zeer gehorig. Was een groep kinderen/jeugd van een sportkamp die zonder begeleiding overal herrie maakte en daardoor moesten we in de rij staan voor te mogen eten. Veel keuze bij het eten, ook wisselend maar smaak is mwa. Sommige dingen lekker sommige dingen zaten geen smaak aan. Wel goed verduisterende kamers, waren ook schoon. Personeel was veelal onvriendelijk, weinig spraakzaam.

Gereisd met partner in mei 2018
Het Management, Hotel Manager, 21-8-2018

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Cambrils. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De directie

Nooit meer...

Fam.groot,
30-4-2018

Als je inclusief boekt..krijg je alleen maar goedkopen shit te drinken...echt niet normaal...mijn man wilde heineken bier en dat mocht niet want dat hoorde niet bij de all inclusive...internet is heel erg slecht..

Wcs zijn heel erg vies..en stinken ..

Gereisd met oudere kinderen in april 2018
Hotel Direktie, Hotel Manager, 8-5-2018

Geachte Fam. Groot,

Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het er niet in zijn geslaagd om aan uw verwachtingen te voldoen en u niet in staat te hebben gesteld om u te laten genieten van een aangename vakantie. Maar ik moet u mededelen dat we duidelijk informeren, dat de drankjes nationale drankjes zijn, en ik denk dat Heineken geen Spaans bier is, daarom is het niet inbegrepen. Ons internet is gratis en soms gaat het misschien niet zo snel als we zouden willen, maar het werkt naar behoren, ons schoonmaken zeer goed beoordeeld bij onze gasten daar ze een waardering van 8+ hebben.

Heel vriendelijk groeten

Het management team

familiair

gerard adema,
3-3-2018

klantvriendelijk, vertrouwd, gemoedelijk. Ietwat gedateerd, maar voor mij voelt het als een tweede thuis. Goed eten, ruime keuze en gezien het aantal bezoekers uit de hele wereld moet er iets zijn, dat mensen daar samen brengt

Gereisd alleenreizend in september 2017
Het Management, Hotel Manager, 10-4-2018

Geachte gast,

Met vriendlijke groet.

Gewoon een fantastisch hotel

Robert,
1-8-2017

Wij zijn in Juli hier met zn viertjes geweest en hebben dit gezellige hotel als geweldig ervaren, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . we hadden een keurige kamer aan de achterzijde met wat minder uitzicht en waar soms een trein voorbij kwam, maar daar hebben we totaal geen hinder van gehad, en vakantie vieren doen wij zowiezo niet op het balkon, verders was het eten helemaal super met veel variatie en keuze, zwembad met barretje en terrasje zeer goed.

Enig klein minpuntje zijn die speel automaten (bv hijskraan) voor kinderen heel verleidelijk. Pooltafels wel ok, wel vrij prijzig.

al met al is dit hotel een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hotel is toe aan een update

Martin,
17-6-2017

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, hotel ligt dichtbij het heerlijke strand aan de mooie boulevard tussen Salou en Cambrils. Kamers zijn echter verouderd en bovendien is er een groot verschil tussen de kamers aan de voorkant (zwembadzijde) en de achterkant (spoorlijn, waar je overigens weinig last van hebt).

Gereisd met vrienden in mei 2017
Hotel Direktie, Hotel Manager, 24-6-2017

Geachte Martin,

Met vriendelijke groet.

Manager hotel

boven verwachting

gerard adema
12-10-2016

Vorige keer meldde ik, dat mijn vrouw me had verlaten. Nu was het een uitdaging, een gok, en een confrontatie, alleen na 50 jaar......ik had de staf van te voren gemeld het hoe en wat en dat heb ik geweten: wat hebben die mensen van de staf, receptie, bars, kamermeisjes, restaurantmedewerkers er iets geweldigs voor me van gemaakt. Dik vet compliment voor alles! Volgend jaar "moet" ik gewoon terug!

Gereisd alleenreizend in september 2016
Hotel Direktie, Hotel Manager, 20-10-2016

Geachte Gerard Adema,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover. We zijn zeer tevreden dat uw verblijf bij ons aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen met plezier uw woordjes over ons personeel mede en zullen jullie van harte verwelkomen bij ons Best cambrils Hotel volgend jaar

Met vriendelijke groet

Direkteur

Best Cambrils

Alles was goed. 25 jaar daar samen met mijn vrouw. ieder een eigen beleving. mijn vrouw zon zee en strand en ik terrasje pikken en mensen van over de hele wereld spreken. 2 dagen na de laatste keer, zei mijn vrouw (na 50 jaar!) ik wil van je weg, alleen en rustig leven....een koude douche na een warme vakantie....

Gereisd met partner in september 2015
Hotel Management, Hotel Manager, 4-5-2016

Best Gerard,

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Manager

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Cambrils in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Cambrils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.