Hotel Best Cambrils

79 reviews over Hotel Best Cambrils

• 2019
    1Wga Verstappen06-10-2019

WAARDELOOS HOTEL

• ik heb 2 kamers geboekt en bij aankomst kreeg ik  2 kamers die niet naast elkaar waren - kamers waren niet schoon overal lagen stofvlokken en plukken haar- kamers zijn ook aan een flinke opknapbeurt toe in de badkamer zitten gaten in de muren schimmel langs de badranden en zelfs de wc-rolhouder is verschimmeld en tegels die loszitten- het eten is zeer slecht dagelijks heel weinig keus het kleine aanbod dat er is is niet gaar (kip-spareribs-hamburgers) - meerdere dagen achter elkaar het zelfde aanbod alleen maar vis en mosselen Houden het ook niet goed bij ze gaan pas bijmaken als de schalen leeg zijn - we hebben meerdere avonden geen entertainment gehad
    • de all-in valt ook heel erg tegen overdag bij het zwembad moet je verplicht alcohol drinken want het alcoholvrije is voor de kinderen de watergoot die langs het zwembad loopt is op veel plekken gebroken waardoor je je voeten open haalt en het water is echt ijswater. -

Hotel Management, Hotel Manager, 14-10-2019

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw review op Zoover, We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte eom te verbeteren waar mogelijk.

Nogmaals onze verontschuldigingen.

Met vriendelijke groet Het Management team

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9F.Roos26-04-2019

Super

De reis was comfortabel en snel. Het hotel zeer gast vriendelijk.

Geachte Familie F. Roos,

Wij in Best Cambrils, zullen dit berichte zeker vertalen en aan al onze medewerker via het prikbord laten weten, en geloof me, na het harde werk is het zeer aangenaam dit te mogen lezen.

Groetjes,

Het Hotel management

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Dhr J.B.Koning13-04-2019

Als je van wandelen houdt moet je hier naar toegaan Van uit je hotel kan je heerlijk langs de boulevard wandelen Het eten is prima , vriendelijk personeel Echt een aanrader

Geachte gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Cambrils, Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet. Hotel management

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Anoniem09-04-2019

Geweldig!smaakt naar meer!

Je moet zo'n reis een keer meemaken! Voor iedereen aan te raden.. mensen zijn vriendelijk en behulpzaam!

Geachte gast,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site. Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons of in eender welk Best hotel!

Met Vriendelijke groeten,

Het Hotel management

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Robert06-01-2019

All-in formule was zeer goed voldoende eten voor ieder wat wils. Kamers en sanitair waren zeer schoon ,ook de wc in de lobby werd zeer vaak schoongemaakt. Vriendelijk en gastvrij personeel . De ligging van het hotel was goed 50 meter vanaf het strand. Het hotel ligt tussen Cambrils en Salou , met de bus zijn deze plaatsen goed te bereiken . Voor de kids was er veel te doen in het hotel het entertainment team deed erg hun best voor de gasten het naar hun zin te maken. Wij zijn hier tien dagen geweest en hebben het erg naar onze zin gehad

Hotel Management, Hotel Manager, 14-10-2019

Geachte Robert, Hartelijk dank voor uw vriendelijke reacties, we zijn blij dat U een goede vakantie hebt gehad en dat je genoten hebt van zowel de hotel voorzieningen en attracties die de Costa Dorada biedt. Het Best Cambrils Hotel is uitstekend gelegen voor de vele bezienswaardigheden in dit gebied. We waarderen het dat u ons hebt gekozen om uw vakantie door te brengen en hopen om een volgende gelegenheid om u te mogen verwelkomen.

Wij zullen u graagweerzien in ons hotel.

Met vriendelijke groet. Het Hotel Management

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    8Petra06-09-2018

Mooie vakantie gehad

Een prima hotel met mooi zwembad met voldoende ligbedden. Heel dichtbij het mooie zandstrand. Wij hadden all-inclusive. Het eten was prima, hele uitgebreide buffetten met veel showcooking en veel vers fruit dat ter plekke gesneden werd. Ook de bar bij het zwembad was prima, hier kan je hotdogs, patat, hamburgers en ijs halen. Het hotel is schoon en alles is goed verzorgd. Een ruime lobby met pooltafels. De animatie was erg leuk, elke dag werden er activiteiten in het zwembad zoals volleybal, waterpolo en aquajoggen georganiseerd. Ook was er soms buiten livecooking bij het zwembad. Centrum van Cambrils ligt op ca. 4 km en van Salou op 3 km, dat is best ver om te lopen. Verder was de all inclusive om 23.30 afgelopen, dat vonden wij erg vroeg. Ook was niet helemaal duidelijk wat nu wel en wat niet is inbegrepen. Wij sliepen met 4 personen op een kamer met 2 2-persoonsbedden, dit was best krap.

Het Management, Hotel Manager, 12-11-2018

Met vriendlijke groet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 3Tonnard04-09-2018

Teleurstelling

Vrij recent gerenoveerd hotel. hadden kamer aan buitenzijde hotel, deze was helaas zeer gehorig . omgeving van het hotel is weinig spannends, rustig gelegen. Ontvangst aan de receptie werd verzorgd door veelal Russisch sprekend personeel. Het groot aantal Russische vakantiegangers van het type arrogant maakt dat er een aparte sfeer hangt in het hotel, alles is gericht op de Russische gasten en de rest van de gasten is bijzaak. In de eetzaal wordt je pas duidelijke hoe groot dit hotel is, massale zoektocht naar vrije tafeltjes, massale jacht op typisch smaakloos lauw hotel eten met de bijbehorende onrust. geen pretje om te eten. samengevat: - erg groot en massaal hotel -hoog Rusland gehalte -bekende tralala met bedjes bij zwembad -gehorige kamers -personeel creëert geen 'welkom' gevoel -chaotische ren je rot taferelen in eetzaal -eten van matige kwaliteit -schoonmaak eetzaal slecht -ligging aan strand is ok -voor ons een teleurstelling

Hotel Direktie, Hotel Manager, 09-10-2018

Geachte Fam. Tonnard, Hartelijk dank voor uw review op Zoover. We betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen uw suggesties zeker ter harte en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in het Best cambrils hotel.

Met vriendelijke groet

Het management team

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Sanne van Nunen26-05-2018

Matig

Matig is het meest passende woord. Kamers zijn zeer gehorig. Was een groep kinderen/jeugd van een sportkamp die zonder begeleiding overal herrie maakte en daardoor moesten we in de rij staan voor te mogen eten. Veel keuze bij het eten, ook wisselend maar smaak is mwa. Sommige dingen lekker sommige dingen zaten geen smaak aan. Wel goed verduisterende kamers, waren ook schoon. Personeel was veelal onvriendelijk, weinig spraakzaam.

Het Management, Hotel Manager, 21-08-2018

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Cambrils. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden. Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De directie

Gereisd met partner in mei 2018

• 1Fam.groot30-04-2018

Nooit meer...

Als je inclusief boekt..krijg je alleen maar goedkopen shit te drinken...echt niet normaal...mijn man wilde heineken bier en dat mocht niet want dat hoorde niet bij de all inclusive...internet is heel erg slecht.. Wcs zijn heel erg vies..en stinken ..

Hotel Direktie, Hotel Manager, 08-05-2018

Geachte Fam. Groot,

Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het er niet in zijn geslaagd om aan uw verwachtingen te voldoen en u niet in staat te hebben gesteld om u te laten genieten van een aangename vakantie. Maar ik moet u mededelen dat we duidelijk informeren, dat de drankjes nationale drankjes zijn, en ik denk dat Heineken geen Spaans bier is, daarom is het niet inbegrepen. Ons internet is gratis en soms gaat het misschien niet zo snel als we zouden willen, maar het werkt naar behoren, ons schoonmaken zeer goed beoordeeld bij onze gasten daar ze een waardering van 8+ hebben.

Heel vriendelijk groeten

Het management team

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 9gerard adema03-03-2018

familiair

klantvriendelijk, vertrouwd, gemoedelijk. Ietwat gedateerd, maar voor mij voelt het als een tweede thuis. Goed eten, ruime keuze en gezien het aantal bezoekers uit de hele wereld moet er iets zijn, dat mensen daar samen brengt

Het Management, Hotel Manager, 10-04-2018

Geachte gast, Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Cambrils. Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen. Met vriendlijke groet.

Alleen gereisd in september 2017

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages