Aparthotel Arago

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Arago voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Arago in het Nederlands

2008

Apartements Arago zitten in een vleugel van hotel Port de

Sandra
16-6-2008

Apartements Arago zitten in een vleugel van hotel Port Eugeni, waar de receptie, maaltijden en zwembad van betrokken worden. De slaapkamer van het 2-kamer appartement heeft 2 prima boxspring bedden, in de woonkamer kun je het kussen van de bank als matras gebruiken en een los matras ernaast op de grond leggen. Voeten steken uit. Badkamer is prima, met douchecabine waarbij de douche los kan en in hoogte verstelbaar, en temperatuur weinig wisselt. Keuken heeft veel kastruimte, maar weinig keukengerei: alleen 4 messen / vorken / lepels / borden / glazen / drinkkommetjes. Geen kurketrekker, geen pannen, geen koffiezetter. 's Nachts wat rumoerig van straat, buren en machines. Eigen airco is wel stil. Hebben redelijk goed kunnen slapen. Eten (buffet) is prima, veel keuze, warm en koud, 's avonds ook verse groenten en meloen/ananas, 's ochtends en 's avonds appels/peren/sinaasappels. Zwembad op dak van hotel is klein, je kunt nog net met zijn tweeen naast elkaar een heel kort baantje trekken.

Gereisd Familie in juni 2008

Aparthotel info

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Overige servicesFietsverhuur

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Arago in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Arago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.