vakanties Cambrils

Reviews over Cambrils

geweldige vakantie

fem,
    31-10-2018

Het was een geweldige vakantie het park was schoon, je kan er lekker eten & er was van alles te doen zoals midgetgolf ,voetbal en basket bal ook hebben we er bingo gedaan het is een geweldig resort voor jong & oud je kan je kinderen bijvoorbeeld ook even naar die miniclub brengen terwijl jij lekker aan het ontspannen bent in de Spa wel een nadeel is dat de zwembaden niet verwarmd zijn . Je kan er ook goed parkeren de plekken zijn ruim er is altijd een plek voor je omdat elk huisje een eigen parkeerplaats heeft wel is het een klein stukje lopen maar daar hebben ze ook een oplossing voor je kunt namelijk ook een fiets huren bij het resort . Het park heeft een mooie ligging met veel etengelegenheden , je kunt zo het dorp in fietsen.

Marketing Manager, Marketing, 6-11-2018

Beste fem,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaringen op Cambrils Park Family Resort met ons en andere reizigers te delen.

We vinden het fijn te horen dat u en uw gezin genoten hebben van uw verblijf bij ons, van de zwembaden, de accommodatie en van ons fantastisch animatieteam. Het plezier van de allerjongsten is voor ons heel belangrijk. Hartelijk dank voor het accentueren van onze brede scala aan activiteiten!

We hopen u op korte termijn weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet 😊

Uitstekend hotel

jari 4,
    10-10-2018

Prachtige ligging ,even het fiets-wandelpad oversteken en met de voetjes in het zeewater .

Zeer vriendelijke en behulpzame receptie .

Kamer 1071 mooi zijdelings zeezicht .Ruime kamer met praktische indeling ,goede bedden en een mooie inloop douche .

Wij waren in vol pension en dat hebben wij ons niet beklaagd. Zeer ruime keuze en alles van zeer goede kwaliteit . vb zeetong ,kwartels ,zeeduivel enz. elke dag en elke maaltijd 12 soorten vers fruit Lekkere koffie en vers fruitsap bij het ontbijt..Het ganse hotel is zeer goed onderhouden.Het zwembad is goed en er zijn goede ligbedden . Handdoekje leggen gebeurd ik wil hier niet aan meedoen .De badmeester heeft voor mij een bed vrijgemaakt. Zeer aardige man die zijn werk ernstig neemt.Het terras met bediening is een aangename plaats .prijzen zijn niet overdreven .Kortom een prachtige vakantie gehad.

Helemaal Top!

Pauline Rassers,
    2-10-2018

Wat was het weer super!

Echt voor ieder wat wils helemaal top!!

Mooie busverbinding voor de deur naar Cambrills of Salou!

Hotel Direktie, Director, 8-10-2018

Geachte Mevr. Pauline Rassers,

Wij willen u graag bedanken voor het schrijven van uw opmerkingen, want dankzij opinies zoals de uwe, is dit de plek waar ons werk wordt beloond, omdat onze belangrijkste doelstelling steeds de maximale tevredenheid van onze klanten is.

Met vriendelijke groet,

Fabian Falandt

Best Maritim

Heerlijke vakantie gehad

Andre,
    24-9-2018

Wij hebben via touroperator geboekt en zijn 2 weken op de camping verbleven.

Het is een prachtig aangelegde camping met mooie bloemen en planten. De camping is is keurig schoon en alles wordt uitstekend onderhouden.

Ondanks dat de camping redelijk groot is voelt het zeker niet massaal.

De accomodatie is basic maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Er is voor kinderen heel veel te doen. Er is veel animatie met enthousiaste medewerkers.

Over het algemeen was het meeste personeel erg vriendelijk;

Enige minpunt was voor ons het eten op de camping. Snackbar en afhaal was wel ok. Het eten in het restaurant is kijkend naar prijs/kwaliteit verhouding ondermaats; hier is echt nog winst te behalen. Eten in het visrestaurant vonden we wel goed.

Een nadeel voor ons gezin met peuter is dat de restaurants pas om 19.00 open gaan.

Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad en zouden zeker overwegen om nog eens terug te gaan.

Marketing Manager, Marketing, 1-10-2018

Beste Andre,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring op Cambrils Park Family Resort!

We vinden het prettig te vernemen dat u en uw gezin van uw verblijf bij ons, van de fantastische zwembaden en van de beplanting en de tuinen genoten hebben. Onze schoonmaak- en onderhoudsnormen zijn inderdaad hoog.

Ons belangrijkste doel is een gezellige en ontspannen sfeer te creëren waarin onze gasten de dagelijkse routine even vergeten, zich lekkerr ontspannen en genieten van hun familievakantie.

We vinden het erg prettig te horen dat we dat voor u en uw gezin bereikt hebben.

We hopen u en uw familie op korte termijn weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet

Mooie vakantie gehad

Petra,
    6-9-2018

Een prima hotel met mooi zwembad met voldoende ligbedden. Heel dichtbij het mooie zandstrand. Wij hadden all-inclusive. Het eten was prima, hele uitgebreide buffetten met veel showcooking en veel vers fruit dat ter plekke gesneden werd. Ook de bar bij het zwembad was prima, hier kan je hotdogs, patat, hamburgers en ijs halen. Het hotel is schoon en alles is goed verzorgd. Een ruime lobby met pooltafels. De animatie was erg leuk, elke dag werden er activiteiten in het zwembad zoals volleybal, waterpolo en aquajoggen georganiseerd. Ook was er soms buiten livecooking bij het zwembad.

Centrum van Cambrils ligt op ca. 4 km en van Salou op 3 km, dat is best ver om te lopen. Verder was de all inclusive om 23.30 afgelopen, dat vonden wij erg vroeg. Ook was niet helemaal duidelijk wat nu wel en wat niet is inbegrepen. Wij sliepen met 4 personen op een kamer met 2 2-persoonsbedden, dit was best krap.

Het Management, Hotel Manager, 12-11-2018

Geachte gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Cambrils.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Cambrils scoort een 8,5 uit 10, op basis van 220 reviews