Villa VillaCostaBrava

Villa
Villa VillaCostaBrava
9,8

Laatste review

Je hebt een auto nodig verder is er alles super goed voor onze 3 kleindochters die niet zomaar bij het zwembad konden komen ze hebben heerlijk gespeeld op het prachtige kunst gras en in het zwembad,

binnen alles goed mooie keuken badkamers wasmachine en droger ook de tv met Nederlandse zenders was fijn goeie WiFi in een woord Geweldig

Wij hebben een Fantastische week gehad in Villa Costa Brava

8 reviews over Villa VillaCostaBrava in het Nederlands

wij waren met onze kinders +kleinkinderen Geweldig

Familie Schrauwen,
19-9-2017

Wij hebben een Fantastische week gehad in Villa Costa Brava

Perfect huis op een prachtige plek.

Nicolette Nellen
30-9-2013

Schitterend huis, voorzien van alle luxe en comfort die het vakantiegevoel compleet maken. Overdag lekker zonnen op het terrras, een duik nemen in het zwembad of tennissen op de baan om de hoek. Of leuke dorpen en stranden in de omgeving ontdekken. 's Avonds heerlijk buiten eten, genietend van het uitzicht en daarna op de veranda naar je favoriete Nederlandse tv programma kijken. Kortom een heerlijke plek om te verblijven.

Schitterend!

Michelle Nab
30-8-2013

Wij zijn net terug van 2 heerlijke weken in deze villa. 2 Weken vol luxe. Als je de villa boekt, dan denk je inderdaad: kijken of het er echt zo uit ziet als op de foto's. Wij kunnen alleen maar zeggen: het ziet er uit als op de foto's, maar dan mooier! Wat een schitterend huis is dit. Wat een uitzicht. Een heerlijk zwembad en mooie kamers. in een woord: geweldig! Hartelijk dank voor de 2 fantastische weken. We hopen snel nog eens terug te kunnen komen. Vriendelijke groet, Michelle Nab

Fantastische villa

Annelies
5-6-2013

Wat een prachtige villa met een ruime tuin en mooi uitzicht. In de ruime keuken is ook alles aanwezig en de badkamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien.

In 1 woord GEWELDIG!!!

Janneke Meijer
15-5-2013

Dit is echt een super Villa! Echt van alle gemakken voorzien!!! Het uitzicht is geweldig, als er vragen zijn kun je bellen en men staat je persoonlijk te woord. Het huis is van binnen ook super mooi, alles tot in detail afgewerkt. Een echte aanrader!!!

Prachtige villa!

Annelies
25-4-2012

Villa Costabrava is een prachtige villa, ruim met mooie inrichting. Buiten is er een prachtig overdekt terras met zwembad. Zwembad is niet groot, maar dat maakt niets uit. Het uitzicht op zee en San Antonio de Calonge is super. Het is een luxe villa en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Echt een droomvakantie gehad.

Unieke villa!

Marlous
7-10-2010

VillaCostaBrava in Calonge is perfect verzorgd en met alles erop en eraan. De villa is ruim genoeg voor een verblijf met twee gezinnen. Het uitzicht over zee is prachtig en in de omgeving is genoeg te zien en beleven voor jong een oud. Echt een unieke villa, zo ruim, schoon, goed verzorgd en met een prijs/kwaliteit verhouding die meer dan in orde is. Absolute aanrader!

mooie villa op een mooi plekje

D. Wiersma
21-7-2010

Fijne plek om tot rust te komen. Met de auto ben je snel in het plaatsje Platja d'Aro (mooie winkels) Kortom: VillaCostaBrava in Calonge is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa VillaCostaBrava in Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa VillaCostaBrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.