Villa Casa Terraza

5 reviews over Villa Casa Terraza in het Nederlands

Prima huis, goede uitvalsbasis

Edwin
12-1-2013

Prima huis in een villawijk in Calonge. Sleuteladres is in dorpje er vlak bij en je wordt prima geholpen om bij het huis te komen. Begeleiding ter plaatse is goed geregeld en erg behulpzaam.

Huis zelf heeft alles om prima vakantie te hebben. Goed zwembad, prima slaapkamers en badkamers. Woonkamer en keuken zijn niet onze smaak maar hadden wel alles om je verblijf als prima te beoordelen.

Minpunten: wij zaten in de mierentijd dus HEEEEL erg veel mieren in en rond het huis.

Op de achterkant van het huis (zeg maar het hoge terras vanaf de weg) en vanuit de hoger gelegen buren heb je behoorlijke inkijk in de tuin waardoor je in je zwembad niet echt vrij bent. Privacy mag dus iets lager worden ingezet.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig huis!

corina
14-7-2009

Echt een fijn huis en heerlijk zwembad. Alles is voorhanden dus je voelt je gelijk thuis. Wasmachine, vaatwasser, complete keuken etc etc. Tuin en zwembad worden netjes onderhouden. 5 min. met de auto naar Suma supermarkt, die verkoopt 7 dagen per week vers brood. 10 min. met de auto naar strand st.antoni de calonge of naar het dorpje calonge. Goede service van onze reiorganisatie (je wordt naar het huis gebracht). Gekozen op de goede recensies. Geen spijt van, was de juiste keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
2007

Geweldig huis! Het is echt een prachtig huis voor mensen

Sandra Kest
18-8-2007

Geweldig huis! Het is echt een prachtig huis voor mensen die houden van op deze manier vakantie vieren. Vijf minuten van het strand van San Antoni de Calonge en bij het huis een heerlijk zwembad. Het huis is echt van alle gemakken voorzien, zelfs Nederlandse televisie.

Gereisd Familie in augustus 2007

2006

Casa Terraza is echt een toplocatie te noemen, niet ver en

Sandra en Marco Verhagen
9-8-2006

Casa Terraza is echt een toplocatie te noemen, niet ver van zee en winkels maar weg van alle drukte. Stappen of lekker uiteten kan in platja 'd Aro. (5 km). Zwembad is lekker groot. Let wel op de kleintjes. (Voor onze zoon van 2 jaar hebben wij een wasrekje voor de trap naar het zwembad geplaatst). Ook het sleuteladres is prima geregeld. Onze indruk heeft ertoe geleid voor 2007 opnieuw te boeken.

Gereisd Anders in augustus 2006

Het huis is geweldig van alle makken voorzien, de tuin is

fam. Kollerie
6-7-2006

Het huis is geweldig van alle makken voorzien, de tuin is erg groot met een heerlijk zwembad met veel zit mogelijkheden rondom het zwembad. Het huis ligt plus minus minuten rijden van Platja D' Aro en bekende badplaats waar je s' avonds heerlijk op een terrasje kan zitten en kan genieten van een lekkere maaltijd. Wij hebben erg genoten van alles, en komen zeker weer.

Gereisd Familie in september 2005

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Terraza in Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Terraza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.