Villa Carpe Diem

4 reviews over Villa Carpe Diem in het Nederlands

Heerlijk huis prachtig uitzicht

Geeske
25-6-2016

Wij waren met z'n zessen .Genoten van het BBQ huis buiten met vlak er naast grote tafel met tien plaatsen .Wat heel leuk was voor de jongens de poolkamer die zich ook vlak bij de BBQ bevindt . Huis is van alle gemakken voorzien inrichting heel erg lux . Rivièra maison inrichting

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Complete villa met veel mogelijkheden

Jan
28-11-2014

Villa Carpe Diem heeft verschillende plekken om te genieten van de zon en zwembad, maar ook tv's met dvd, wifi, spellenkast en poolkamer voor minder weer. In herfstvakantie lekker gebruik gemaakt van verwarming en haard. Voldoende ruimte en gemak voor 2 gezinnen en een prachtig uitzicht. Nu maar hopen dat de gemeente de straat gaat repareren. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

comfortabele villa

Joost
24-8-2014

Een mooie villa voorzien van alle gemakken. De slaap- en badkamers zijn prachtig gerenoveerd en luxe uitgevoerd, alle met airco. Er is zelf een speelkamer met poolbiljart. Er zijn meerdere terrassen met uitzicht op zee en een vaste BBQ. Het zwembad is niet groot, maar wordt volgens de verhuurders binnenkort vervangen. Het huis is tegen een berg gebouwd, met drie niveau's en een nog iets lager liggend zwembad.

De toegangsweg is slecht geasfalteerd, en het is best een stukje rijden naar de kust. Daardoor is het wel heerlijk rustig bij de villa.

De contacten met de verhuurders zijn vriendelijk en professioneel. Er wordt snel gereageerd op alle vragen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Super mooi en fantastisch

Harald
30-9-2012

Villa "Carpe Diem" in Calonge is heel mooie vakantie villa van alle gemakken voorzien. Alle slaapkamers hebben airco. Twee slaapkamers hebben tv met dvd speler op de kamer. alle tv ontvangen nl zenders. Mooie terrassen waar je tot laat in de avond lekker kan genieten van het mooie weer, een lekkere cava en de bbq. Het achter terras heeft uitzicht op de Middellandse zee. In de tuin is een zwembad aanwezig. Kortom een mooie villa om lekker uit te rusten in je vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2012

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresAvinguida de la Manxa 24(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Carpe Diem in Calonge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.