Hotel Rosita **

6,4

7 reviews over Hotel Rosita in het Nederlands

In 2003 geweest

Loraine, 31-5-2007

In 2003 geweest. Eenvoudig maar schoon hotel. Prima vertoeven als je zowel graag op het strand ligt maar ook dagen in Barca wilt vertoeven. Station is om de hoek net als de winkelstraat en de supermercado. Ontbijt eenvoudig maar wat wil je voor 18 euro per overnachting incl. ontbijt.

Zeker een aanrader voor degene die graag betaalbaar een week in (de buurt van) Barca wil vertoeven dus.

Het was een ideaal hotel voor een jogeren vakantie. Helemaal niet slecht, de kamers hadden misschien iets schoner gekunt maar ach... Dat maakt allemaal niet meer uit want het hotel van mijn eerste echte vakantie is afgebroken :(

Hier ben ik ongeveer 13 jaar geleden geweest

Jenny, 11-5-2006

Hier ben ik ongeveer 13 jaar geleden geweest. Nog steeds denk ik met veel plezier terug op deze vakantie. De kamers waren netjes, het ontbijt was goed maar simpel. Avond eten deden we aan de overkant (duitse eigenaar, super sangria daar) of iets verder op in de winkel straat. Inmiddels zal er wel veel veranderd zijn maar toch denk ik er over er met mijn kids er weer naar toe te gaan. Hoeven geen luxe hotel, zijn toch bijna dan altijd weg. Het is toch een groot voordeel dat je dan zo dicht bij het strand zit.

Heb er een super vriendschap opgebouwd waar ik na al die jaren nog steeds contact mee heb.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosita voor je op een rij gezet:

Over het algemeen een goed hotel voor jongeren of mensen met een laag budget. Het hotel lag dicht bij het strand maar voor de uitgaansgelegenheden moest er wel een kwartier gelopen worden. De kamers zagen er goed uit. Het personeel kon slecht Engels. Ontbijt hadden we ook na 3 dagen wel gezien. Algeheel kijk ik terug op een geweldige vakantie en een aardig hotel

Ben hier afgelopen jaar geweest

Lisan, 2-11-2005

Ben hier afgelopen jaar geweest. Op zich heb ik er fijn geslapen maar het was wel jammer dat er niet echt een bar/kantine ofzo bij was alleen een eetzaaltje maar daar zaten nooit veel mensen.. de service viel ook tegen.. lang wachten tot we naar de kamer konden en de mensen spraken slecht engels.. ze waren wel aardig dat wel maar om nou te zeggen dat de service ook geweldig was.. nee dat was het niet.. verder wel een hele gave vakantie gehad.

Ik ben er ook 7 jaar geleden geweest

Maya, 20-8-2005

Ik ben er ook 7 jaar geleden geweest.

Weinig contact met andere mensen gemaakt.Ik denk doordat er geen zwembad is en beneden is het niet echt gezellig om te zitten.

Het ontbijt heb ik 1 keer meegemaakt en was niet echt denderend.

De kamer was niet superdeluxe maar we waren toch weinig binnen.

We hadden een kamer op de hoek,dus door de zijstraat keken we uit op zee.

Erg leuk dat het hotel op de grote winkelstraat (esglesia) ligt.

Ik ben hier 7 jaar geleden geweest

mirjam, 27-7-2005

Ik ben hier 7 jaar geleden geweest. Toen is het me erg tegengevallen. Het is een hostal dus je heeb t allleen ontbijt wat al erg tegen viel. Weinig keus.

De kamers zijn op zich goed maar er zit wel erg veel verschil in. Het personeel was vooral sávonds niet echt viendelijk. Het is een echt jongeren hostal.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosita in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosita scoort een 6.43 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: